Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Veszett Róka

    csendes tag

    válasz PeL #8828 üzenetére

    Igenis legyen kemény az AI! Ha tudod, hogy nehéz harc lesz, akkor nem mész be egy ilyen helyre egyenesen, hanem lopakodsz, figyelsz, esetleg messziről távcsöves fegyverrel könnyítesz a helyzeteden. Vidámparki céllövöldét kaptunk már eleget, attól nem lesz jó egy játék ha az elődeit ismételgeti. Idióta AI-val pedig még a legszebb grafika se tudja eladni nekem a játékot.
    Én elégedett lennék 30 FPS-el is, és pont ez az amitől félek: hogy annyira magasra lőtték be a grafikát, hogy a játék menete már elsikkad a csodálatosan nedves felületeken tükröződő élethű villámok képe mellett. A villámra egyszer-kétszer rácsodálkozik az ember, aztán megszokod - és a játékból nem marad semmi. Ha pedig a játék nem élvezetes még lebutított grafika mellett is, akkor az egy vacak játék. Persze nem pálcikaemberekre gondolok.
    Mindegy, most a halasztás miatt lesz idő ujabb hardverre gyűjteni...

    #8829 Dhampir

    Ezzel tök egyet tudok érteni. Csak akkor emelem fel a szavam, mint pl most is, amikor mindent a realitás felől közelítenek meg, kihangsúlyozzák, hogy mennyire szuperreális lesz a látvány, hogy milyen hihetetlen mennyiségű munkát fektetnek bele hogy TE jól érezd magad - és akkor tessék ilyenek vannak benne. Tudom, a marketing rizsát hinteni kell, és tudom mennyi mindent eltúloznak a beharangozókban. Mégis, az ilyen apróságokból fog összeállni a kép, és a nagybetűs ÉLMÉNY, amiért majd kifizetsz több tízezer forintot, hogy megszerezd magadnak. Lásd a fenti válaszom Pel-nek a nehéz helyzetekről.
    Az LA-ban pont ez az élmény tetszett meg. Épp eléggé részletes ott ahol kell, és elnagyolt ott ahol meg az kell (pl az erdők). A szuperreális falevelek nem fognak meg, ha nincs miért reálisnak lenniük, ugyanígy a teaserben amikor Dancer-nél van a főhős - piszok jól néz ki, de öncélú. (amúgy mintha a sportcsarnok lenne a Dead Cityben). Ha feltúrhatom a szemétkupacokat, és találhatok alatta valami értékeset, akkor van rendben. Ha csak hiperreálisan megkreált, árnyékolt szemétkupac, akkor elég lenne sokkal kevesebb részlet is és nem kellene szuperszámítógép a futtatáshoz.
    Ezeket még nem tudjuk - majd csak az igazi játékban fog kiderülni.

Új hozzászólás Aktív témák