- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Steam Deck
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
Hirdetés
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
shield
őstag
Ha eddig elvoltam nélküle, akkor már kibírom míg a srácok megcsinálják a fordítást. Megy ez már nekik gyorsan.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Adiking
tag
Sziaszok,
Felraktam a 07-et, bemásoltam a magyaríást, nem indul. A következő hibát hozza:
Expression : FS.exist(fn,"$game_textures$",buf,".ini")
Function : CGameFont::Initialize
File : GameFont.cpp
Line : 75
Description : c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\textures\ui\ui_font_hud_01.iniKicsit elszomorodtam, leszedtem a 05-öt, magyarítottam, ugyan ez.
Most megpróbáltam a 02 DC-vel (a magyarítás ehez "hivatalosan" jó) és megint chras-el indíásnál.Tudtok segíteni?
Köszönöm,
Ádám[ Szerkesztve ]
-
cheatergs
senior tag
válasz Adiking #8204 üzenetére
A 4007-hez még készítik a magyarítást, szal amit te földobtál hozzá, az a 4002-höz való (azt hiszem ahhoz adtak ki utoljára). A patch-ek meg, ugye, nem kompatibilisek egymással, így perpill nincs magyarítás a Lost Alphához.
Ha mindenképp honosítással tolnád, akk várnod kell pár hetet/hónapot.Mindig minden mindegy
-
shield
őstag
válasz Adiking #8204 üzenetére
Nem hiszem, hogy annyit kellene várni.
Alapszöveg magyarítása: 99% – Szövegellenőrzés, korrektúra.
De itt meglehet nézni. http://www.ficsoport.hu/S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
őstag
válasz cheatergs #8207 üzenetére
Persze, hogy pár hétbe bele kerül. Nagyon sok mindent átvariáltak a modban, ahogy olvastam. Így az egészet újra végig kell nekik nézni, és ez csak az alapszöveg.
Akkor még vissza van a - Kiegészítő feliratozás, - Feliratszövegek javítása, programozás, paraméterezés.
Én is nagyon várom, remélem bele húznak a srácok.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
miklos3391
csendes tag
Tudja valaki mi a teendő, ha crashel a magyarítás telepítése után?
Az a szél, amelyik nem fúj, az nem szél.
-
cheatergs
senior tag
válasz miklos3391 #8212 üzenetére
Patch-kompatibilitás ellenőrzése. Emlékeim szerint a 4002-höz készült utoljára, azóta when it's done a 4007-hez.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
HDAdriano
tag
Sziasztok!
Nemrég telepítettem a Lost Alpha 1.4007-et torrentes verziót. A játék indításnál azt az üzenetet dobja fel, hogy a gamedata\config\system.ltx fájl nem található. Megpróbáltam megkeresni, de már a gamedata mappa teljesen hiányzott. Ilyenkor mi a teendő, segítenétek? Valaki esetleg fel tudná tölteni a gamedata mappát?
Válaszotokat előre is köszönöm
-
#16939776
törölt tag
Up!
Mostanra néztem meg közelebbről a monolitot.
Végjáték tetszett, amint egy picit benéztem a dolgot, amikor RPG-vel és egy 8mm-essel és 20 golyóval nekimentem oldalról a kapu mögötti BTR-nek. Volt ám koncentrálás, amikor a találat pillanatában körbe spawn-olt lövészekkel.
Mivel elsőre arra nem jöttem rá, hogy a support BTR-vel lőni is tudok, ezért előre mentem az RPG-s/lövész monolitokat lepötyögni. Az alkotók részéről elég nagy szemétség volt, hogy üzemanyagot alig adtak hozzá, mert nem használtam és mentem volna vele driftelni a környékbe, de a kapun alig jutottam vele túl.Bent megint "csak a szokásos" volt, körbe sprinteltem a plafonon vontatott blood-sucker-t, azt legránátoztam.
A sárga szemek felvillanásakor azért megint elhagyta a számat, hogy: Anyád!!
Végjáték bent a szarkofágban lehet komolyabb lett volna, ha egyszerűen csak végig kell menni, nagyon nem éreztem hogy, hogy "közvetlen életveszélyben lettem volna" az ott ténfergőktől.Köszönöm az élményt.
-
félisten
Végre van hozzá időm és energiám újra kezdeni, na meg gépem. Jól eltalálták a grafikát, kimaxolva az én szememnek lenyűgöző a látvány. Remélem valóban opcionális a Sin küldetéssorozat
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
capulet75
addikt
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
félisten
-
Sensut
őstag
válasz capulet75 #8219 üzenetére
Baszomaszta, ennek semmi köze a Stalker 2-höz! Mellesleg az illető játékos is egy katasztrófa, aki ezzel a címmel akart bevágódni a YT-on, vagy mi Nincs rendben ilyesmivel etetni az embereket ...
"Te, ez a játék amúgy marha jól néz ki, hallod?"
Igen, én inkább látom.[ Szerkesztve ]
-
shield
őstag
-
félisten
Hogy lehet kikapcsolni azt a modot, amitől éjszaka nem lehet látni semmit? Az indító alkalmazásban kikapcsoltam, el is tűnt, de semmi nem változik... Nem lehet játszani, aki ezt kitalálta az nem normális. Lopakodj éjszaka ide meg oda de ha lámpát használsz game over. Ha nem azon az útvonalon mész ami ki lett előre találva, game over. Istenem...
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
PeL
addikt
válasz Plazmacucci #8224 üzenetére
Fényerőt próbáltad már feljebb húzni?
-
félisten
válasz Plazmacucci #8224 üzenetére
Éjjellátód nincsen?
-
félisten
-
félisten
válasz Plazmacucci #8227 üzenetére
Nappal kell menni, hacsak nem a küldetés része a sötétségre időzítve.
-
félisten
-
cheatergs
senior tag
válasz Plazmacucci #8229 üzenetére
Vmi olyasmi rémlik, mintha installnál kellene eldönteni, h melyik patch sötétségét akarod. 4002 vs 4007 azt hiszem. Utóbbi a rosszabb. Vi, ha ezzel raktad fel, akk reinstall.
Ha jól emlékszem.
Mindig minden mindegy
-
félisten
-
félisten
válasz Plazmacucci #8229 üzenetére
Agropromnál vagy?
Annak idején ott csak elszeleltem (kis lövöldözést követően), persze szélsebesen kell futni.
Nem ismerem a legutóbbi, javított kiadását a játéknak, de gyűjtsd az elemeket, ha még a régi lemerülős szívatások benne vannak.
[ Szerkesztve ]
-
cheatergs
senior tag
válasz Dhampir #8234 üzenetére
Ha nem a híd felé mész vissza (amit am is nehezebb megtalálni a sötétben), hanem a keskeny nyomtávú vágányt követed, amin a csille van, akk Dark Escape Cordonba vezető kijáratához közelebb érsz ki a bányából. A felszínre érve pár mutánst kell csak kikerülni (nem szabad túl jobbra kanyarodni a kimerák miatt, de balra sem szabad nagyot kerülni, neh belefuss a pseudodogokba), a betonúton meg bepattansz 1 járgányba, és máris visszaértél Cordonba.
Onnantól meg veszett 1xű újrázni a felszerelést a banditáktól és az armytól.[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
Yutani
nagyúr
válasz cheatergs #8235 üzenetére
Valahogy ezt a mutáns sztori vonalat elég feleslegesnek éreztem.
Amikor kiengednek egy fegyverrel, én a Darkscape-en keresztül felmentem északra, közben a parton lévő bandita fészket is kifüstöltem sok újratöltéssel, így lett ellátmányom. Aztán később feladat is lett volna végezni velük, de mondom anyátok, elég volt egyszer.
#tarcsad
-
cheatergs
senior tag
Feleslegesnek nem éreztem, mivel ennyivel is több minden történik az am elég kihalt game-ben. Bár szerencsére a 4007-ben kivették azt a kínos jelenetet, mikor a sin-csávó megtámadja Bart (meg a garbage-sniper kilövése utáni teleportálós sinért se volt kár).
Az egykori kikötőnél azok zsoldosok, ezért vannak komolyabb fegyóik és suitjaik. Mivel Darkscape-be ritkán megyek vissza, ők meg azon belül is messze vannak, én se szoktam meglátogatni a brancsot újból, mert addigra jobbakat lehet szerezni föntebbi mapeken.
Ah elnézem én egyedül vok a feelinggel, ah kikempelem az ai-t a játékban egyesével.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
félisten
válasz cheatergs #8235 üzenetére
Eszerint akkoriban a nehezebb utat választottam. Egy szál gatyóban gyalogosan visszakocogni Borongóson át (ugye így hívják?) a kedves banditákhoz, majd az épület belsejében kirobbant harcban az elhullottak fegyveréből szisztematikusan, sziszifuszi módon visszaépítkezni.
Persze ismerem azt a kijáratot is, odébb a kimérák és az álkutyák alaposan megkergettek.
"Borongós" (vagy mi a csuda) széleiben, minél közelebb a sziklafalakhoz szépen el lehetett osonni, csak egy-két anomáliára kellett ügyelni.
Gépjárművet jobbára csak egy esetben használtam, amikor kötelezővé tette a játék. Kicsit ügyetlenül kezeltem ezeket a gombokkal. Másrészt sokkal jobban szeretek szabadon jönni-menni, élvezni a földet-füvet a talpam alatt, a Zónán átnyargaló szél csókját az arcomon.
Ki kell élvezni a játék minden egyes pillanatát-percét.
[ Szerkesztve ]
-
cheatergs
senior tag
válasz Dhampir #8239 üzenetére
Én már a retail verzióban fütyültem rá, h mit akar Veles. Ah visszakaptam az irányítást, rögtön sprinteltem vissza Cordonba újraszerelkezni, ahonnan mentem tovább Dark Valleybe.
Persze azóta én is váltottam az 1xűbb módszerre, s még a kocsiban lepakolok a Sinhez betérés előtt.Mondjuk nálam igaz ez az összes küldire. Mivel szerencsére általában nincs megszabva az útirány és idő a taskokhoz, így hagy lehetőséget saját módszert választani. Én meg addig nem haladok tovább, amíg nem érzem biztosítva magam. Magyarán kiskapuk rulz.
Pont a jobb oldali sziklafalnál téblábolnak a kimerák. Nagyjából középen kell haladni, a hangok alapján tájékozódva a kisebb-nagyobb kerülőkről.
A kocsik irányítása ismét tűrhető a 4007-ben, így megéri rövidíteni velük, ha az ember itt-ott átutazóban van. Általánosságban azonban én sem szoktam használni a járgányokat a tiédhez hasonló okból.
Mindig minden mindegy
-
félisten
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #8239 üzenetére
Itt van egy "jótékony" hiba a játékban, amit végül is sosem javítottak ki. Miután a bányában elveszik a cuccodat, azok mindjárt a polcon levő ládába kerülnek, amiből simán kivehetted azonnal és semmiben se befolyásolja a játékmenetet. Így a teljes felszereléseddel mehetsz vissza Borongósra.
-
pszihopata85
tag
-
félisten
-
cheatergs
senior tag
válasz Plazmacucci #8246 üzenetére
Majdnem meglepődtem, h van, aki bandit jacketben meg stock AK-val megy Agropromba.
Sztem a széria inkább a TES-hez áll közelebb, semmint a shooterekhez. Ha rászán az ember némi időt párx visszaruccanni Sidhez, közben a mennybe juttatva pár "úton állót" (szó szerint ), akk ezek a nehéznek tűnő küldik easy riderek lesznek. Lesz fegyó, töltény, elem, pénz, meg minden mi elkél.
Sensut: Azt a hibát már javították a 4007-ben. Nem lehet kinyitni a ládát, csak ha teljesítetted Velesnek a küldit.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
shield
őstag
Azt a kis "jótékony" hibát én is kihasználtam.
Én csak az alap verzióval játszottam, az újnál nem tudom mik a változások. Ha jól emlékszem, hiányoltam a hatalmas területeken nem volt rejtekhely ahova ilyen esetekben be lehetne spájzolni. Talán még plusz hátizsák sem volt, amit le lehetett volna rakni tárhelynek?
Az biztos, hogy egy modban sem hagyom hogy kiraboljanak, elvegyék a nehezen megszerzett cuccom. Egy szál gatyában és egy rozsdás pisztollyal jelenek meg, azt vihetik.cheatergs úgy látom hasonlóan oldjuk meg a dolgokat, könnyítjük meg a küldetéseket. Jó szántamból egy prédát sem hagyok ki. Egy fegyvert sem hagyok a földön, de a volt gazdájánál sem.
Én nem emlékszem hogy kocsival mentem volna a bányához. Nem ennél az útnál volt, hogy egy helikopter ontotta felülről az áldást?
Én ha tehetem kihagyom a gépjárművek használatát, inkább a sprintet választom.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
félisten
A helikopter már csak olyan, de a bányáig lazán el lehet kocogni a sziklafalak mellett. Közben lehet, hogy lőnek a ritkásabb növényzetű részen, de ott talán át lehet iszkolni a másik oldalra, mert egy jó futó legyűri az akadályt. Közben a bányához még közelebb ott a vizes szakasz, ahol pár szörny bekavarhat, de a hídon (?) történő lelövetést eredményező séta akár ily módon is kihagyható.
[ Szerkesztve ]
-
cheatergs
senior tag
válasz Dhampir #8249 üzenetére
A helit érdemes leszedni a buszmegállóban bambuló katonától lenyúlt rpg-vel, h ne zavarjon a pálya élvezetében.
A posvány kicsi hídjánál a swampbeastek nem ellenfelek, ha vki nem akar skúlót pazarolni rájuk, ott is lehet hagyni őket, annyira lassúak.
Mindig minden mindegy
-
Sensut
őstag
válasz cheatergs #8247 üzenetére
Az jó, ha végre kijavították a cuccos ládát, mert nagyon szemet szúró melléfogás volt ám És ugyanúgy a Pátriárka esete Radaron, aki kipurcan egy kitörés miatt mielőtt még leróhatná a tartozását. Vajon azzal mi a helyzet, mert ott egy egész mellékszál megy gajdeszre miatta. Ez a két eget verő hiba maradt az utolsó előtti frissítésben, amire emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
pszihopata85
tag
A kocsihasználat külön poén a bánya előtt, mert jellemzően nem áll le egy autóval senki sem egy RPG-vel hadonászó katona előtt, főleg hogy egy helikopter üldöz. Én ott végigszáguldottam. Aztán a bányából kijövet egy banidta dzsekivel leszedni a katonákat és ott ráadásul elég jól lövő tisztek vannak....
Gyalog nem lő a helikopter?
Patriárka végig tolható? Meghallgatom a mondókáját, jön a kitörés ott két lehetőség van. Vagy bemegyek a Monolitosok búvóhelyére ahol rögtön lőnek rám, vagy elszaladok a Nomad cuccáért a kalyibába, de útközben egyszer csak elkezdenek nem szeretni a monolithosok és lőnek rám.
Patriárkához már sosem jutok el úgy hogy ne halállal végződjön. Én cseszek ott el valamit?"Annyiszor van igazam, ahányszor csak akarom. Nem? De! NÉÉÉGY!!" Laár András
-
félisten
válasz cheatergs #8250 üzenetére
Szerintem leszedtem első ízben. Viszont ha nem, akkor talán nem fog végigkövetni a bányáig... vagy mégis?
Annyira már nem emlékszem azokra a lényekre, de legtöbbször futva lehagyom a mutánsokat, már csak fegyverelhasználódás és muníciópazarlás helyett is.
[ Szerkesztve ]
-
cheatergs
senior tag
válasz pszihopata85 #8252 üzenetére
Az rpg-s muksó odébb van Darkscape bejáratától, viszont a heli kocsival és gyalog is üldöz.
Ezért célszerű load után otthagyni a verdát és berohanni jobb oldalon a fák takarásába, mert a heli többnyire nem lát (lehet hallani a rádiózását, mikor vesz észre és veszti el a nyomod. De az eget sasolva is lehet manőverezni, mivel ha látod őt, akk ő is lát téged). Így lehet haladni előre, kisnipe-olni a három katonát, és hátulról megkerülve a buszmegállót kishotizni az rpg-st (lényeg, h ne lásson meg, mert rpg-vel lövöldözik, miközben a raksikra neked lesz szükséged).
A Mi-t kiszedve már lehet kocsikázni, mert az időnként járőröző másik helit nem érdekled.Jó nektek, h Radaron futtok bele bugba. Én Countryside-on túl sose jutottam, tökmind1 milyen géppel vittem, ott mindig crashelt.
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
-
Sensut
őstag
válasz cheatergs #8256 üzenetére
Nálam az ősidőktől fogva nem voltak ilyen fatális hibák egyik verzióban sem. Kisebb-nagyobb random crashek előfordultak, de azokat egy újraindítás mindig megoldotta. Persze mindig a hivatalos csupasz verziókat használtam néha egy fegyver tunningal megfejelve. Magyarítást se használtam soha.
-
shield
őstag
Visszatérve a lecuccoláshoz. Sohasem értettem, hogyha pályán találok egy általam jónak ítélt rejtekhelyet, azt miért nem használhatom rejteknek. Miért tűnnek el a cuccok?
Pl. ha jól emlékszem, az alap LA-ban a bánya bejárat közelében van néhány ház, ha feltornászom magamat az egyik padlására és ott kipakolok, az miért nem felel meg. Az jobb ha ott hagyom a bejáratnál a kocsit tele szajréval, azt ott senki sem bántja?
De ez szinte mindegyik modra igaz, hogy sokszor sokkal jobb rejteknek való helyet találunk, mint amit a mod biztosít, de mégsem pakolhatsz le.
Amennyire emlékszem a LA-ban nincs is lerakható hátizsák!? A hatalmas területen nem találtam lerakóhelyet, az nagyon bosszantott.
Most mát megvárom a fordítás kiadást, addig nem kezdek vele a 4007-be.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Yutani
nagyúr
válasz pszihopata85 #8257 üzenetére
Engem 5 percenként kidob a legújabb verzió, ezért sem nagyon játszom vele már.
#tarcsad
-
félisten
Csinálom a feladatokat és nincsenek rewardok. Egy 30-as lőszeer csomag 500 rubel. Hihetetlen.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Sensut
őstag
válasz Plazmacucci #8262 üzenetére
Akkor hagyd abba, nem vesztesz semmit
-
félisten
Áh... már végigszenvedtem a military doksis küldit, eljutottam a Bar-ba. De nem kaptam rewardot se a military cuccok leadásáért, se az ott tálalt iratok leadásáért. Én úgy emlékszem minimum egy suit kijárt az eredeti játékban. Még a duty srácok se adtaknsemmit mikor segítettem kiirtani a disznókat... Na meg aki a Bar alaprajzának újratervezéséért felel az is megérdemelné egy pofont.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
shield
őstag
válasz Plazmacucci #8264 üzenetére
Már nem emlékszem melyik mod volt, ahol először komoly gondot okozott Barban való eligazodás. Azt hiszem ahhoz Saga59 készítette a fordítást. Rendesen akadozott is a rengeteg NPC-től, a föld alatti részben tároltam a cuccaimat, mert ott nem akadozott a pakolgatás.
Ezt még nem láttam, most már megvárom a fordítást, megint pár %-ot emelkedett a készenléti állapota.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Mase
újonc
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy miután megcsinálom Veles 2db küldetését , nem tudok visszamenni Veleshez, mert az emberei elkezdenek rám lőni a barlangban, ahol már nem tudok fegyvert használni, illetve ha befutok Veleshez ő is tüzet nyit rám. Sajnos egy sin-t megöltem a barlangban korábban, mert pirosan jelezte és a fegyvert is engedte azon a barlangszakaszban már használni. Orvosolható a hiba? Ha nem, akkor enélkül is tovább tudom vinni a sztorivonalat? Nincs mentésem sajnos korábbra, újra meg nem szívesen kezdeném. -
félisten
Sajnálom, de én gondoltam túl ezt a játékot. Ez egy rakás szemét. A nagy gonddal megtervezett pályákon kívül semmiféle egyensúly nincs az egészben. Ez orosz mémekbe való, ahogy Nikolai meg is csinálta Lost Alpha DC in a Nutshell.
Eljutok a Bar-ig, majd kiderül, hogy mehetek vissza f@szba. Na sebaj, előtte megcsináljuk a jó öreg family rifle kvesztet. Csodák csodájára egy tucat bandita van berakva arra a területre, kettő meg beszkriptelve a sarokba a fegyver mellé. Mondanom sem kell az ai olyan zseniálisan van beállítva, hogy soha senki nem lő mellé. Ja de csak én, a gagyi szar talált fegyverekkel, mert ugye rendeset nem lehet találni, még Strelok fegyvere sincs a játékban, mert miért lenne. Venni meg nem lehet, mert a feladatokért vagy nem jár pénz vagy valami potom csekélység, amiből épp lőszerre futja.
Úgy voltam vele, hogy ezt még lenyelem, szaros 2 ruppóért elfogyasztottam 3 tár kalasnyikovba valót, meg az összes sörétet a random támadó állatokra. Mivel vissza kell menni garbage-ra, kifizettem, hogy oda teleportálhassak, le három bandita elé. Klassz, nem gond, miért nem futottam. Dark Valley felé még legalább 5-6 disznó támadt meg útközben, nem gond lefutom őket, de még sem, mert már gyorsabbak a játékosnál. Oké, megkerülöm őket, és sikeresen átjutok Valley-ba. Hogy ne legyen könnyű a játék, egyből a pálya betöltése után hat disznó és négy ilyen hosszú kezű torz humanoid támad rám, és a pálya elrendezése direkt úgy van megoldva, hogy el se lehessen szaladni. Miután hatodszorra sikerült kinyírni mindet az egyik szikla tetejéről gránáttal, átmegyek a rengeteg anomálián és a nagy semmi fogada meg 3-4 vadkan.Ha a készítők azt gondolták, hogy ettől lesz nehéz a játék, vagy így kell kihívást csinálni, rohadtul tévedtek. Ez nem más mint egy nagy FUCK YOU a játékos képébe.
Nem minden a felszín, a sok bele nem illő fegyveren meg grafikai elemen kívül én nem látom, hogy többet adna mint az alapjáték, egy két pár megabájtos balansz moddal. A hatalmas de semmit mondó pályák, a rengeteg csicsa de felesleges post proccess effekt, az innen onnan behúzgált modok nekem nem adnak semmiféle plusz élményt. Annyi nincs benne, hogy az új időjárási viszonyok mellett legalább az ellenség se lásson semmit pl a ködben, ha már én is csak 2 méterig látok. Az egész valahogy nem áll össze, grandiózus, de még is belebukik az idegesítő apró hibákba. Egyszerűen nem élvezetes ezzel játszani.
Én végig szenvedtem az összes részt megjelenéskor, bugokkal, játszottam modokkal, szoptam sokat, SGM alpha squadok és társai, de agyilag egyik se készített ki úgy mint ez. Biztos vagyok benne, hogy azért mert túl nagyok voltak az elvárásaim, de ez sajnos nem változtat az érzéseken. Sajnálom az egészet.Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
PeL
addikt
válasz Plazmacucci #8269 üzenetére
A nyafogókkal én sem igazán értek egyet, főleg azokkal akik csak negatívakat tudnak írni róla. Többször végigjátszottam a játékot, kezdve a legelső verzióval. Ott a végén lévő crasheket leszámítva nem volt különösebb bajom a játékkal annak ellenére sem hogy páran full bughalmazként tüntették fel itt-ott, lehet csak nekem volt szerencsém a játékkal és nem futottam ezekbe bele (egyetlen végigjátszás során sem ezt hozzáteszem), nem tudom. Én személy szerint élveztem, tetszettek a pályák, sok újdonság volt mindenhol, felfedezni való, még ha a nagy részük üres terület is volt. Tetszett hogy jobban kell figyelni a karakterre, enni inni kell, még az az ötlet is tetszett hogy szöszölni kellett azzal hogy be kell pakolni az övre a lőszert másképp ugye nem tudod használni őket. Apróságok de nekem pl. ezek is dobtak a játékélményen. A legutolsó verziót még nem játszottam így nem tudom tanúsítani az általad leírtakat hogy ilyen nehéz lenne. A régebbi verziókban tény hogy volt 1-2 izzasztós rész de sehol nem akadtam el komolyabban. A Cordon katonai bázisos részt is elsőre meg tudtam csinálni, ráadásul magamtól jöttem rá hogy oldalt végig lehet menni a map oldalán, ez nekem kb logikus is volt, tudván hogy aknásítva van ugye a bázis teljes szélességében. Szóval felesleges leírni a véleményemet, én kb azt kaptam amit vártam. Tudtam hogy nem rendes fejlesztőgárda dolgozik a játékon hanem "csak" egy tapasztaltabb, lelkes modderekből álló közösség, így nem is vártam AAA játékot ami köröket fog verni az összes STALKER játékra, egy total conversion modnak megfelelő játékra számítottam a kezdetektől, kb az is lett végül. Ráadásul a "fejlesztők" sem állították sosem hogy a STALKER játékok ellenfeleként csinálják a játékot, ők is modként emlegetik, az egy dolog hogy megoldották hogy ne kelljen hozzá megvásárolnod az alap SHoC játékot, ami számomra amúgy szintén hatalmas pozitívum. Így kaptál lényegében ingyen kvázi egy teljes játékot, még ha nem is lett AAA minőségű. Persze látszik rajta itt-ott valóban hogy nincs meg a project mögött a megfelelő technikai és a játék fejlesztési tapasztalatokkal rendelkező háttér. Ezektől függetlenül szerintem azok számára akik végig tisztában voltak a körülményekkel és nincsenek a tiedéhez hasonlóan magas elvárásai, teljesen élvezhető játékot kaptak. Lehet ezen vitatkozni, csak értelme nincsen. Nem kellett érte fizetned semmit sem. Az hogy te küldtél nekik pénzt, gondolom sehol nem volt feltüntetve az hogy garantált minőségi játékot fogsz kapni azokért a donate-ekért, ezt is max te láttad vagy vártad bele. Saját szabadidejüket "beáldozva", fizetség nélkül rakták össze az egészet. Lehetne ezeket a dolgokat még sokáig ragozni, de felesleges.
Mindezektől függetlenül persze jogodban áll leszarozni az egészet. Viszont ha így teszel egyrészt nem igazán fogtad fel a körülményeket, másrészt nem vallhatod magad igazán STALKER fanatikusnak
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
cheatergs
senior tag
Hoppá, csak nem 1 modi járt itt magával víve 2 hsz.-t?
Mindig minden mindegy
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care