Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Getoutofhere

    csendes tag

    válasz mexikopo #4746 üzenetére

    Nekem ez legjobban az Agropromnál csúcsosodott ki.

    Mole magától előjön, mikor még van kint pár katona és szó szerint cafatokra lövik. Csak azért nem hal meg, mert akkor vége lenne a játéknak. Így csak annyit látni az egészből, hogy ahol belecsapódik a golyó, ott fröccsen a vér.. Meg ott a bázisok alatt lévő csatorna.. Amíg nem megyek be a Strelok naplóját tartalmazó szobába, addig nem jön le utánam egy katona sem, de utána minden alkalommal, ahogy nyitom az ajtaját vagy a közelében lévő rejtekhellyel babrálok. Mindezt persze úgy, hogy a zárt ajtón átkandikálnak, így sérülés nélkül leszedhetők.
    Az esemény random generátor meg simán megcsinálja, hogy a mentés előtt üres folyosót visszatöltve öten lőnek hátba.. (hol voltak eddig)

    A bázis éjjel is állandóan készenlétben van. Lapos kúszásban mentem a tag mögé a tetőn, de 2-3 méterrel mögötte mindig kiszúrt és aztán beindult a sziréna is. Azt sem értem, hogy miért kellett arcon lőni a hangtompítós pisztollyal több, mint háromszor, hogy megmurdáljon, mikor csak egy kendő volt a fején, semmi egyéb. ?

    Mikor Dark Valley-ban a banditák széfjéből kiveszed a kódot, akkor az AI ezzel nem tud mit kezdeni. Az oké, hogy onnantól mindenkinek az ellensége leszek (akkor is, ha becsukom az ajtót és hangtalanul kinyírom a főmuftit, ergo senki sem látja/és tudja, hogy én mit csináltam ott bent), de akkor ne méregessen a többi hülye gyanúsan csak, és aztán eltávolodva lő belém vagy elkezd rohangálni, mintha a darazsak kergetnék.. :)

    Köszi a tippet, de jelen álláspontom szerint, mivel a motor átírása miatt a mentés kompatibilitása mindig elveszik, próbálom inkább megvárni a végső verziót.

Új hozzászólás Aktív témák