Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sagajr78

    tag

    válasz Plazmacucci #4225 üzenetére

    Fekszik a fene, csupán még a fejlesztési fázisban elolvastam a fejlesztők szándékát, nyilatkozatait és javaslatait aztán újra utánanéztem a dolgoknak mielőtt letöltöttem és elkezdtem játszani a játékkal, így tisztában vagyok vele, hogy bizonyos dolgok szándékosan nem olyan bolond biztosak és faék egyszerűségűek mint az átlag játékokban, ahol sosincs igazi következménye a helytelen cselekedeteknek. Aki ezt nem tette meg anno, nem nézett utána a céloknak, csak felült a hype-nak és sima stalker játékként, lövöldeként akarja játszani a LA-t, az bizony el fog hasalni, mert ez nem sima stalker. Ez valami más.

    Itt van következménye a rossz döntéseknek, nem véd meg tőle beépített dolog pár figyelmeztetésen, egyértelmű tájékoztatáson kívül. Ha ezeket nem hajlandó megfogadni a játékos akkor így járt.
    Kimondottan ezért vártam a játékot, mert ilyen dolgok vannak beleépítve, hogy például mindenki kinyírható (egy játékbeli akadály miatt csak Sidorovich nem), ami persze szintén elkaszálhatja a befejezést, hiszen olyan kemény legények is megfektethetőek akik a sztori szempontjából fontosak.
    Egyes helyeken egy rossz döntés megállíthat és új játék indítására kényszeríthet (például Fox halála, SIN-nel való ellenséges viszony kialakítása, Duty tagként beslattyogni a Freedom felségterületére és fordítva).

    Kifejezetten üdvözítő olyan játékkal játszani ahol az ilyen apróságokra figyelnek és nem ignorálják amiatt, mert a játékosok egy igen tetemes hányada nem szeret gondolkodni. Nem véletlenül olyan gyengeelméjűek szintjén vannak az elmúlt évtized játékaiban a fene kemény fejtörők. Sokan még azokat sem képesek megoldani és sírnak a még tovább butított dolgokért.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák