Hirdetés

2017. november 20., hétfő

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-02 07:05:54

PROHARDVER!

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#32936) SaGa59 válasza Riot Gin (#32932) üzenetére


SaGa59
(őstag)

A bumpmap tulajdonképpen a textura 3D „térképe”. Ahol sötétebb, ott jobban kidomborodik a minta, ahol világosabb, ott kevésbé. Vagy fordítva. A lényeg, hogy a felület térbeli mintázatát adja meg, így pl befolyásolja az árnyékolást is. Nélküle olyan az objektum, mintha simára csiszolták volna és ráfestették a texturát. Az, hogy egy texturához kell-e bumpmap fájl vagy sem, az objektumot defíniáló fájlban, vagy akár magában a dds fájlban is benne lehet. Ha jól tudom…

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.