Hirdetés

2017. szeptember 26., kedd

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-02 07:05:54

PROHARDVER!

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#32901) Riot Gin válasza shield (#32900) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Jójó, bevallom kicsit sokat voltak mekdonácba meg a nagymamánál, de ígérem lefognak fogyni!

[ Szerkesztve ]

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#32902) tzs182 válasza shield (#32884) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Én is leszedtem. Szerintem jobb ha felrakom én ezt a saját tárhelyemre, az ilyen linkek el szoktak veszni egy idő után.
Annyit viszont kéretik elmondani, hogy akkor mire is jó pontosan ez a 2 fájl? (Betenném az ajánlóba az oldalamra és megemlíteném, hogy mi is ez.)

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#32903) Riot Gin válasza tzs182 (#32902) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

EZ A LINK? Mert ez működik.

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#32904) shield válasza tzs182 (#32902) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Tedd be az ajánlódba. Sok mindent nem lehet hozzáfűzni egy fegyver addon-hoz.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#32905) Erdő válasza shield (#32884) üzenetére


Erdő
(tag)

Kösz!
Nem az én tárhelyemen vannak, de már elég régóta élnek ezek a linkek. Azért az jó, hogy TZS is feltette az oldalára.

TZS: új fegyvereket rak be a játékba, de hogy pontosan miket, azt nem tudom megmondani, mert régebben is ezzel a kiegészítővel játszottam az SGM modot. Vagyis nem tudom, hogy mi az, ami az alaphoz képest újítás benne. De kösz, hogy felteszed az oldaladra!

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.09.26.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#32906) tzs182 válasza Riot Gin (#32903) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Nem nem :) Erről van szó [link]

shield, erdő: Ajánló bővítve a gun addon-al [[COP] Sigerous (SGM) 2.2 mod] Az enothoz is beírjam?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#32907) shield válasza Erdő (#32905) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Nem az oldalamra tettem föl, hanem ide az összefoglalóba. Ha majd lesz rá időm, akkor az oldalamra is felteszem. Ha akadnak jó addonok, akkor szóljatok és itt is benne lesznek az Összefoglalóban. Csak élő link kell és már be is raktam. Nem nagy ügy. :D

tzs182 ha jó hozzá, akkor persze. Ráérős időmben majd komolyabban is megnézem az oldaladat.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#32908) Riot Gin


Riot Gin
(senior tag)

Szeretnék megkérni valakit, hogy csináljon nekem BUMP textúrát, egy textúra fájl alapján. ( Vannak leírások, atya úr Istenek, eddig nem jött össze nekem. )

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#32909) Erdő


Erdő
(tag)

Két feladattal elakadtam az SGM 2.2-ben. Az egyik Sötétvölgyben van, a szabadságos ügynök, Lucas adja az antennás küldetés után: meg kellene találnom három rejtekhelyet a volt szabadságos táborban. Gondolom, ez az üzem a térkép felső részén, de nem találok ott semmit. ???
A másik a pripjatyi kivonulás után van: Nitró adja, hogy szereljek ki három modult a Jupiter üzemben lévő gépekből. A szerszámokat átvettem a futártól, a modulok megvannak, megjelent egy zsoldos csapat, aztán el is távoztak boldogabb tartományokba, és már csak át kellene adnom Nitrónak a modulokat, de nem jelenik meg ilyen szöveg a párbeszédablakában. ???
Ha valakinek van ötlete...

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.09.26.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#32910) sklopp válasza Erdő (#32909) üzenetére


sklopp
(őstag)

Igen, az üzemről van szó. Ez kicsit problémás, mert előfordul, hogy csak két dokumentumot ad be a játék, ilyenkor újra kell kezdeni a küldetést. Mielőtt keresni kezdesz, a négy szolgálatost ki kell nyírni, ekkor utasít a keresésre. A lehetséges helyek:
1. a javítóműhely a szerelőaknákkal: bal szélső akna fedődeszkákon
2. az oldalán fekvő Lada Niva és a fal között
3. a másik aknában a Zil teherautó alatt
4. a szomszédos helyiségben a ládákra dobott matrac előtt
5. a kétszárnyú bejárati vaskapu melletti őrtorony előtt a földön
6. a kisebb egyemeletes épületben a pincében az egyik sarokban
7. ugyanitt a fa létra előtt
8. a nagy hangár előtt a törött kútgyűrűben
9. mellette a nagyméretű szemetes konténer és a fal között
10. a nagy hangárban a bejárattól jobbra néhány egymásra dobált láda és a fal között
11. a kerekek nélküli páncélos melletti rácsos ajtajú helyiségben az asztal mellett
12. a páncélostól a másik irányban levő sarokban
13. a kétemeletes betonváz alatti csatornában egy elágazásnál, ahol a szétüthető fémdoboz van
Úgy emlékszem, ez az összes lehetőség.

A modulos feladatnál sorban kell csinálni mindent, különben előfordul hogy beragad a dolog. Tehát: amint megvan a három modul, beszélni kell a futárral, odébb mész, amint felrobban, beszélni kell a zsoldos vezérrel, pimaszkodni velük, ezután lehet szétcsapni őket, amint mind halott, akkor kapod, hogy vidd a modulokat Nitrónak. És kész.

[ Szerkesztve ]

(#32911) Mirr Murr


Mirr Murr
(PH! félisten)

Sziasztok!

A Hullócsillaggal vagyok ugyan elfoglalva - ami nagyon tetszik - de érdeklődésképpen kérdezek rá, hogy mivel pörgetitek most a CoP topikot, Diverzáns vagy egyéb más mod, ami ennyire lüktet itt? :)

(#32912) Telda válasza Mirr Murr (#32911) üzenetére


Telda
(PH! addikt)

Én most a Wind Of Time-ot nyomom, egész jól leköt. Teljesen új a sztori vonal.
Az elején volt pár kifagyás, mert korábban beszéltem egy npc-vel mint kellett volna, de ettől eltekintve tökéletes fut.
Sensut írt róla korábban.

(#32913) Erdő válasza sklopp (#32910) üzenetére


Erdő
(tag)

Kösz! A rejtekhelyeket megnézem. A modulos feladatnál a futár felrobbanásáig stimmelt a dolog, de nem tudtam beszélni a zsoldosok főnökével, mert ahogy megláttak, lőni kezdtek. Ettől függetlenül az következett utána, hogy adjam le a cuccot Nitrónál, de ő valahogy nem vágyik rá annyira.

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.09.26.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#32914) sklopp válasza Erdő (#32913) üzenetére


sklopp
(őstag)

Lehet, a párbeszéd kimaradása a gond. Ha valamelyik frakció tagja vagy, akkor lehetséges némi ellenséges civakodás a zsoldosok részéről.

[ Szerkesztve ]

(#32915) rétisün válasza Erdő (#32913) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

ugye zsoldos ruhában mész oda hozzá beszélni?

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#32916) shield válasza Telda (#32912) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Jókat írnak róla. Sajna a Wind of Time 1.3 Multi-Language Patch 1.1-ben nincs benne a Hungarian. :O

Ja... ebben nem is a nyelvi fájlok vannak, de azért bele kukkantok.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#32917) Erdő válasza rétisün (#32915) üzenetére


Erdő
(tag)

Hát nem abban mentem, mert fogalmam sem volt róla, hogy zsoldosok is szerepet játszanak majd a modulszerelésben. (Erre a küldetésre nem emlékeztem, vagy még sose jutottam el eddig.) De akkor ez lehet a gond, és akkor buktam.
Egyébként ez a frakciózás itt elég feleslegesnek tűnik, csak arra jó, hogy kizárja az ember magát munkákból, miközben azt nem lehet átlátni, hogy ki, mikor adna még feladatot. A zsoldosok meg szerintem azután kezdenek bepöccenni, miután az Alállomásnál van egy kis összetűzés velük. Bár lehet, hogy a frakció is számít...

[ Szerkesztve ]

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.09.26.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#32918) Telda válasza shield (#32916) üzenetére


Telda
(PH! addikt)

Én angolul játszom, nem mindent értek meg lusta is vagyok olvasni, de nem akadályoz az élményben :).
Tegnap megjártam az x-18 labort ami Rostokban van, át van alakítva az egész gyártelep, illetve a labor is teljesen más. 2x futottam neki, de másodjára már villany mellett és hang nélkül csináltam :DDD . Annyira ijesztő, meg nyomasztó volt.

(#32919) shield válasza Telda (#32918) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Na ne viccelj.... ennyire félelmetes? :DD

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#32920) sklopp válasza rétisün (#32915) üzenetére


sklopp
(őstag)

Már több különböző ruhában beszéltem a zsoldosokkal a modulos feladatnál, de nem volt gond a ruha miatt. Csak kétszer kellett a zsoldos ruha, mikor az ügynököt kellett kiszabadítani a Jupiter üzem előtti lakókocsinál, illetve a Betonkád anomália melletti zsoldos táborba bemenetelkor.

[ Szerkesztve ]

(#32921) Mirr Murr válasza Telda (#32918) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

A Hullócsillagban is megszólalnak néha olyan váratlan hangeffektek (az is lehet, hogy az alapjátékban is benne voltak, csak régebben nem hallottam ezeket a hangrészleteket), hogy szinte megijed tőle a sztalker és várja a támadást, miközben csak ijesztgetés volt. :D

[ Szerkesztve ]

(#32922) PsiEmitter válasza Riot Gin (#32908) üzenetére


PsiEmitter
(újonc)

Szia Riot! Én éppen tegnap csináltam egy bump textúrát a STALKER-hez. Talán tudok segíteni. Viszont azt is meg kell mondjam, hogy ha kifejezetten a STALKER-hez szeretnél bump textúrát, az igen bonyolult, kell hozzá némi háttérismeret (az SDK-t is beleértve).

(#32923) Riot Gin válasza PsiEmitter (#32922) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Privi ment.

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#32924) Erdő válasza sklopp (#32920) üzenetére


Erdő
(tag)

Hmm, akkor viszont tényleg a frakció zavarhatott be. Épp beléptem a Szolgálathoz, hátha Shulga ad plusz feladatokat, de nem adott - ellenben bezavart ennél a küldinél.

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.09.26.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#32925) Erdő válasza sklopp (#32910) üzenetére


Erdő
(tag)

Ez nagyon pontos leírásnak bizonyult, köszönöm! Meg is vannak a doksik.

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.09.26.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#32926) Aarpok válasza Erdő (#32924) üzenetére


Aarpok
(őstag)

Emlékeim szerint felesleges a szolgálathoz ill. a szabadsághoz beállni mivel nem adnak munkát. A többi frakciónál (banditák, zsoldosok, hajnal, monolith) érdemes mivel adnak plusz melókat ami a rangot és a pénztálcát is gazdagítja. :D

Аарпок

(#32927) Riot Gin


Riot Gin
(senior tag)

Új helyszínt készítettek a COC-hoz orosz Sztalkerek: Képek, oldal ahol találtam, és letöltési link.

Ha hozzáadod az angol nyelvű COChoz , akkor kérlek Orosz lesz. Akár tetszik, akár nem. :(

[ Szerkesztve ]

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#32928) Erdő válasza Aarpok (#32926) üzenetére


Erdő
(tag)

Egen. És el is fogytak a feladatok. Illetve még két különleges képződmény kellene (a hatból) a tudósoknak, de már unok körbe-körbe járni, hogy ráleljek egy újabbra és közben a hétezredik zombit is lelőjem...

[ Szerkesztve ]

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.09.26.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#32929) sklopp válasza Erdő (#32928) üzenetére


sklopp
(őstag)

A három lehetséges pálya közül melyiken nincs meg?

(#32930) shield válasza Riot Gin (#32927) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Másold vissza az eredeti localization.ltx-et. Ennyi. ;]
Ki is tudtad próbálni a pályát?
A 3 orosz nyelvi fájl nem is látszik olyan veszélyesnek, nevek/elnevezések/rövid üzenetek, első pillantásra.

Más: a bump textúra, ez valami minőségibb textúrát jelent? Több modban láttam a log fájlban, hogy hiányolja, pl. Diverzansban.

PsiEmitter Láthatnék egy ilyen textúrát a régivel összehasonlítva? ;)

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#32931) Riot Gin válasza shield (#32930) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Igen, elég rövid időre, mert újoncként mentem oda kispisztollyal Banditákat vadászni :DDD

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#32932) Riot Gin válasza shield (#32930) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Nehéz dolog lenne megmondani, mi is az a bump, de mivel tudom hogy tudsz Brezsnyevül ezért a google mindig nagy segítségedre válhat.

Egyébként meg: részletesebbé teszi a ruhákat, a falakat, meg az ilyen dolgok textúráját. Nagy vonalakban. De ez nem volt precíz fogalmazás.

Ja, és hiába van róla ezer meg ezer féle leírás hogy hogyan csinálj bumpot, eddig még nem sikerült legyártanom egy 100%-os jól működő bump textúrát. (Komplex)

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#32933) Erdő válasza sklopp (#32929) üzenetére


Erdő
(tag)

Körbejártam többször Zatont is, Jupitert is és Pripjatyot is, mindhárom pályán találtam, de már nem emlékszem, hogy melyiken volt kettő. De talán Jupiteren, mert az elsőt is ott találtam, amikor még nem volt szó hatról, csak egy mintát kért Hermann.

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.09.26.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#32934) sklopp válasza Erdő (#32933) üzenetére


sklopp
(őstag)

Így elég tág a lehetséges helyek száma. Pripyat-ban 3 lehet:
1. az óvoda egyik beugrójában
2. a mosoda előtti savas anomáliában
3. a mozi előtti Prométheusz szobornál a kidőlt fa gyökerei között
A Jupiterieket nem sorolom, Zatonban a Déli fennsík melletti thermális anomália az egyik ami biztos, de mind valamelyik anomáliában van.

(#32935) shield válasza Riot Gin (#32932) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Akkor azt nem értem, hogy, - maradva a Diverzansnál, mi okból hiányolja a bump-ot? Honnét tudja, hogy van részletesebb textura, ahogy írtad?

PsiEmitter-rel tudtál értekezni? Azt írta, hogy neki sikerült megoldani. Remélem, végre, a végére tudsz járni. ;)

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#32936) SaGa59 válasza Riot Gin (#32932) üzenetére


SaGa59
(őstag)

A bumpmap tulajdonképpen a textura 3D „térképe”. Ahol sötétebb, ott jobban kidomborodik a minta, ahol világosabb, ott kevésbé. Vagy fordítva. A lényeg, hogy a felület térbeli mintázatát adja meg, így pl befolyásolja az árnyékolást is. Nélküle olyan az objektum, mintha simára csiszolták volna és ráfestették a texturát. Az, hogy egy texturához kell-e bumpmap fájl vagy sem, az objektumot defíniáló fájlban, vagy akár magában a dds fájlban is benne lehet. Ha jól tudom…

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#32937) Erdő válasza sklopp (#32934) üzenetére


Erdő
(tag)

Kösz!
Pripjatyban a mosoda előtti, illetve a zatoni megvolt, a többit átnézem.

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.09.26.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#32938) kekeeci válasza shield (#32935) üzenetére


kekeeci
(senior tag)

Bump mapping wiki.

[ Szerkesztve ]

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#32939) shield válasza kekeeci (#32938) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Ez egy jó leírás, nem erre számítottam.

Nem ez hozza meg a Stalker hangulatot, szerintem nem is érdemes ezzel foglalkozni. Eddig sem ez jellemezte a Stalker trilógiát, ezután sem. Szerintem. :)

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#32940) Balathruin válasza shield (#32939) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Hát akkor rosszul gondolod. Hatalmasat dob a játékon a bump és a parallax map is, pedig engem nem érdekel a grafika.

(#32941) shield válasza Balathruin (#32940) üzenetére


shield
(Topikgazda)

És ezek jók a mostani verzióhoz is?
Ez az egyik, amire gondoltál?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#32942) Balathruin válasza shield (#32941) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Játékban alapból van, talán SoC-ban nem, azért is van hozzá mod.

(#32943) shield


shield
(Topikgazda)

Gondoltam, hogy kipróbálom a Wind of Time-ot. Már a beállításoknál szopatott. Ott már hibáztam, hogy a dx11-et választottam. Ahogy haladtam a beállításokban úgy lépett ki vagy megfagyott, pedig még nem is kezdtem új játékot, mindjárt a beállításokkal kezdtem. Lehet hogy ez a mod pont nem ezt kedveli a több más moddal ellentétben.
Valamennyit játszottam vele, át kerültem Limanszkba, kis harc, jött a szajré. Na mondom itt az ideje súlyhatárt emelni. Persze a szükséges fájlok csak a db. fájlban, kiszedtem a config mappát, beállítottam amit akartam, na ettől fogva se előre, se hátra.
Nem tudom, ez a mod is esetleg védve van az ilyen módosítások ellen.
Most újra kezdtem a beállításokat, talán sikerül ráéreznem a lelki világára.
Aki már játszott vele, volt nála is ilyesmi fagyások? Szívesen fogadom az instrukciókat a moddal kapcsolatban.
Előre is köszi.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#32944) Sensut válasza shield (#32943) üzenetére


Sensut
(őstag)

Én befejeztem nem olyan régen semmiféle probléma nélkül a Wind Of Time-ot és tetszett. Korábban írtam is róla. Én is emeltem súlylimitet, mert elég nagy a mod és nehéz pénzhez jutni. Egyebet nem tudok mondani, csak hogy feltelepítettem és átírtam a súlyt a két fájlban, miután kiszedtem őket a csomagból. Ennyi csináltam vele és simán egy hét alatt végigvittem a modot. Nem kell erőltetni a DX11-et, egyik modnál sem, mert sok gondot okoz. Ami szép, az szép az eredeti full dinamikus beállításokkal is, ami pedig nem az, az nem lesz jobb DX 11-el sem. A Stalkert Dx9-re írták és azzal megy si simán.

[ Szerkesztve ]

(#32945) shield válasza Sensut (#32944) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Olvasom az oldalukon, van baja, már az indításnál is. Az előbb nem dx11-ben volt, akkor is minden módosításnál a beállításokban, azonnal lefagyott.
Elindult a játék, azután raktam fel a patchet, az angol patchet és a SWTC Addon-t és már nem indul, pedig rendszergazdaként futtatom, mert ez is kell neki.
Te raktál rá valamit, vagy csak az alap modot? Most leszedem ezeket róla, talán jobb lesz.

szerk.: most dx10-ben indítottam, de most d3d11.dll-el és a xrRenderer_R3.dll-el van baja és ha valamit is módisítok a beállításokban, lefagy.

szerk.: sikerült dx11-ben elindítani, remélem befejezi a szívatást. Most megpróbálkozom a súly limit módosításával.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#32946) Sensut válasza shield (#32945) üzenetére


Sensut
(őstag)

Nem tettem fel semmit, mert nem volt hozza semmi. Innen szedtem le s vagy 2 pályán dobált ki memóriahiány miatt, de ahhoz van egy .bat indító fájl, ami kicsit segít. A Bar területe az egyik problémás pálya (ami itt valójában a módosított Vad Vidék), a másikra meg nem emlékszem. Ezek a crashek benne vannak a pakliban hivatalosan is, és a logban memória hiány jelenik meg ilyenkor. Más gond nem volt.

(#32947) Telda válasza shield (#32943) üzenetére


Telda
(PH! addikt)

A db fájlból kiszedett konfig fájlt ne csomagold vissza, hanem csak úgy simán rakd be a gamedata\... megfelelő mappájában, sajnos most nem tudom megnézni melyikben van eredetileg.
Onnantól kezdve azt fogja figyelembe venni, nem a db fájlban lévőt. Működne kell, én is átírtam a súlyt.
Az elején nekem is volt pár fagyás, de az inkább csak ilyen skriptelési hibák miatt, hogy pl. korábban mentem oda egy npc-hez mint kellett volna és akkor kifagyott.
A memória túlcsordulás miatt DX10-ben kezdtem neki, de mivel egyszer sem fagyott ki ez miatt, így átraktam DX11-be és így sincs vele probléma.

(#32948) shield válasza Sensut (#32946) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Én is innét szedtem le, itt vannak a hozzávalók is, de most semmit sem raktam rá.
Valószínűleg ezek valamelyike kavarhatott be, most megy, most csak dx11-ben indult el. Írták is, hogy elég problémás a menüben való tevékenységkor, próbálkozni kell.
Limanszkba való teleportáláskor is lehet kifagyás, és még pár dolgot írnak.

Telda most megy eddig minden, a súly limit is megoldva.

Más: ebben sem oldották meg ezt botladozó járást és a klaffogó lépés hangokat.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#32949) Riot Gin válasza shield (#32948) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Megtaláltam pár spéci diverzáns fegyver hivatkozás neveit, még anno anno amikor dolgoztam rajta,és nem voltam rest, még papírra is kiírtam kézzel! Íme:

L85_tactical= Wild Board
M4A1H= Cold Commando Model 933
SVD_TIGER= SVDS
FN2000HURRICANE=FN2000 Tactical
AK47PACIFIC=AKS 7UB 06

M4A1mk=SIG PATROL 716
Vintorez_nimble= AS50

nimble_desert_eagle= Mp7A1
mp5_nimble= Bizon PP-19
Groza_nimble=M16A4

A hivatkozásnevek(kódok) lehet nem féltétlenül vannak benne nagy betűk..

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#32950) shield válasza Riot Gin (#32949) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Csak sajnos elszállt és nem lett belőle semmi. Gondolom még 1x nem állsz neki.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#32951) shield válasza Sensut (#32946) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Eddig tetszik WoT. :)
A bányát járom a Vöröserdőben, keresem a technikusnak a cuccokat. Valamit még nem találok sajnos. Találtam pár doboz, kondit, tranyót, forr.ónt, forr.gyantát, nyák lemezt, javító kittet. Az alsó járatot is átnéztem.
Vagy nagyon el van dugva, vagy nem látok a szememtől.

Mitől patkolt el az az alak akitől megkaptuk a kulcsot a bánya bejárathoz? Gondoltam megnézem mi van vele, erre már halott. :F

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#32952) Telda válasza shield (#32951) üzenetére


Telda
(PH! addikt)

Ha megtaláltál mindent ki fogja írni hogy készen van a küldetés, ha nagyon nem megy valami youtubeon vannak fent ruszki videók, azok sokat tudnak segítenek.

(#32953) shield válasza Telda (#32952) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Megint átfésülöm a területet. Legtöbb cucc látható helyen volt, de mégis valami láthatatlan számomra. :D

Már meg is van, a villamosszekrény tetején levő nyák lemezek voltak a bűnösök.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.