Hirdetés
- Házi hangfal építés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fujifilm X
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen egeret válasszak?
- Blu-ray lemez tapasztalatok
-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
' Tzs ,
senior tag
válasz shield #32884 üzenetére
Én is leszedtem. Szerintem jobb ha felrakom én ezt a saját tárhelyemre, az ilyen linkek el szoktak veszni egy idő után.
Annyit viszont kéretik elmondani, hogy akkor mire is jó pontosan ez a 2 fájl? (Betenném az ajánlóba az oldalamra és megemlíteném, hogy mi is ez.)[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Erdő
tag
válasz shield #32884 üzenetére
Kösz!
Nem az én tárhelyemen vannak, de már elég régóta élnek ezek a linkek. Azért az jó, hogy TZS is feltette az oldalára.TZS: új fegyvereket rak be a játékba, de hogy pontosan miket, azt nem tudom megmondani, mert régebben is ezzel a kiegészítővel játszottam az SGM modot. Vagyis nem tudom, hogy mi az, ami az alaphoz képest újítás benne. De kösz, hogy felteszed az oldaladra!
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
Nem az oldalamra tettem föl, hanem ide az összefoglalóba. Ha majd lesz rá időm, akkor az oldalamra is felteszem. Ha akadnak jó addonok, akkor szóljatok és itt is benne lesznek az Összefoglalóban. Csak élő link kell és már be is raktam. Nem nagy ügy.
tzs182 ha jó hozzá, akkor persze. Ráérős időmben majd komolyabban is megnézem az oldaladat.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Riot Gin
aktív tag
Szeretnék megkérni valakit, hogy csináljon nekem BUMP textúrát, egy textúra fájl alapján. ( Vannak leírások, atya úr Istenek, eddig nem jött össze nekem. )
Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects
-
Erdő
tag
Két feladattal elakadtam az SGM 2.2-ben. Az egyik Sötétvölgyben van, a szabadságos ügynök, Lucas adja az antennás küldetés után: meg kellene találnom három rejtekhelyet a volt szabadságos táborban. Gondolom, ez az üzem a térkép felső részén, de nem találok ott semmit. ???
A másik a pripjatyi kivonulás után van: Nitró adja, hogy szereljek ki három modult a Jupiter üzemben lévő gépekből. A szerszámokat átvettem a futártól, a modulok megvannak, megjelent egy zsoldos csapat, aztán el is távoztak boldogabb tartományokba, és már csak át kellene adnom Nitrónak a modulokat, de nem jelenik meg ilyen szöveg a párbeszédablakában. ???
Ha valakinek van ötlete...Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
sklopp
őstag
Igen, az üzemről van szó. Ez kicsit problémás, mert előfordul, hogy csak két dokumentumot ad be a játék, ilyenkor újra kell kezdeni a küldetést. Mielőtt keresni kezdesz, a négy szolgálatost ki kell nyírni, ekkor utasít a keresésre. A lehetséges helyek:
1. a javítóműhely a szerelőaknákkal: bal szélső akna fedődeszkákon
2. az oldalán fekvő Lada Niva és a fal között
3. a másik aknában a Zil teherautó alatt
4. a szomszédos helyiségben a ládákra dobott matrac előtt
5. a kétszárnyú bejárati vaskapu melletti őrtorony előtt a földön
6. a kisebb egyemeletes épületben a pincében az egyik sarokban
7. ugyanitt a fa létra előtt
8. a nagy hangár előtt a törött kútgyűrűben
9. mellette a nagyméretű szemetes konténer és a fal között
10. a nagy hangárban a bejárattól jobbra néhány egymásra dobált láda és a fal között
11. a kerekek nélküli páncélos melletti rácsos ajtajú helyiségben az asztal mellett
12. a páncélostól a másik irányban levő sarokban
13. a kétemeletes betonváz alatti csatornában egy elágazásnál, ahol a szétüthető fémdoboz van
Úgy emlékszem, ez az összes lehetőség.A modulos feladatnál sorban kell csinálni mindent, különben előfordul hogy beragad a dolog. Tehát: amint megvan a három modul, beszélni kell a futárral, odébb mész, amint felrobban, beszélni kell a zsoldos vezérrel, pimaszkodni velük, ezután lehet szétcsapni őket, amint mind halott, akkor kapod, hogy vidd a modulokat Nitrónak. És kész.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Sziasztok!
A Hullócsillaggal vagyok ugyan elfoglalva - ami nagyon tetszik - de érdeklődésképpen kérdezek rá, hogy mivel pörgetitek most a CoP topikot, Diverzáns vagy egyéb más mod, ami ennyire lüktet itt?
-
Telda
addikt
válasz Dhampir #32911 üzenetére
Én most a Wind Of Time-ot nyomom, egész jól leköt. Teljesen új a sztori vonal.
Az elején volt pár kifagyás, mert korábban beszéltem egy npc-vel mint kellett volna, de ettől eltekintve tökéletes fut.
Sensut írt róla korábban. -
Erdő
tag
válasz sklopp #32910 üzenetére
Kösz! A rejtekhelyeket megnézem. A modulos feladatnál a futár felrobbanásáig stimmelt a dolog, de nem tudtam beszélni a zsoldosok főnökével, mert ahogy megláttak, lőni kezdtek. Ettől függetlenül az következett utána, hogy adjam le a cuccot Nitrónál, de ő valahogy nem vágyik rá annyira.
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
Jókat írnak róla. Sajna a Wind of Time 1.3 Multi-Language Patch 1.1-ben nincs benne a Hungarian.
Ja... ebben nem is a nyelvi fájlok vannak, de azért bele kukkantok.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Erdő
tag
válasz rétisün #32915 üzenetére
Hát nem abban mentem, mert fogalmam sem volt róla, hogy zsoldosok is szerepet játszanak majd a modulszerelésben. (Erre a küldetésre nem emlékeztem, vagy még sose jutottam el eddig.) De akkor ez lehet a gond, és akkor buktam.
Egyébként ez a frakciózás itt elég feleslegesnek tűnik, csak arra jó, hogy kizárja az ember magát munkákból, miközben azt nem lehet átlátni, hogy ki, mikor adna még feladatot. A zsoldosok meg szerintem azután kezdenek bepöccenni, miután az Alállomásnál van egy kis összetűzés velük. Bár lehet, hogy a frakció is számít...[ Szerkesztve ]
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
Telda
addikt
válasz shield #32916 üzenetére
Én angolul játszom, nem mindent értek meg lusta is vagyok olvasni, de nem akadályoz az élményben .
Tegnap megjártam az x-18 labort ami Rostokban van, át van alakítva az egész gyártelep, illetve a labor is teljesen más. 2x futottam neki, de másodjára már villany mellett és hang nélkül csináltam . Annyira ijesztő, meg nyomasztó volt. -
sklopp
őstag
válasz rétisün #32915 üzenetére
Már több különböző ruhában beszéltem a zsoldosokkal a modulos feladatnál, de nem volt gond a ruha miatt. Csak kétszer kellett a zsoldos ruha, mikor az ügynököt kellett kiszabadítani a Jupiter üzem előtti lakókocsinál, illetve a Betonkád anomália melletti zsoldos táborba bemenetelkor.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
A Hullócsillagban is megszólalnak néha olyan váratlan hangeffektek (az is lehet, hogy az alapjátékban is benne voltak, csak régebben nem hallottam ezeket a hangrészleteket), hogy szinte megijed tőle a sztalker és várja a támadást, miközben csak ijesztgetés volt.
[ Szerkesztve ]
-
PsiEmitter
csendes újonc
-
Riot Gin
aktív tag
válasz PsiEmitter #32922 üzenetére
Privi ment.
Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects
-
Erdő
tag
válasz sklopp #32920 üzenetére
Hmm, akkor viszont tényleg a frakció zavarhatott be. Épp beléptem a Szolgálathoz, hátha Shulga ad plusz feladatokat, de nem adott - ellenben bezavart ennél a küldinél.
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
Riot Gin
aktív tag
Új helyszínt készítettek a COC-hoz orosz Sztalkerek: Képek, oldal ahol találtam, és letöltési link.
Ha hozzáadod az angol nyelvű COChoz , akkor kérlek Orosz lesz. Akár tetszik, akár nem.
[ Szerkesztve ]
Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects
-
Erdő
tag
válasz Aarpok #32926 üzenetére
Egen. És el is fogytak a feladatok. Illetve még két különleges képződmény kellene (a hatból) a tudósoknak, de már unok körbe-körbe járni, hogy ráleljek egy újabbra és közben a hétezredik zombit is lelőjem...
[ Szerkesztve ]
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz Riot Gin #32927 üzenetére
Másold vissza az eredeti localization.ltx-et. Ennyi.
Ki is tudtad próbálni a pályát?
A 3 orosz nyelvi fájl nem is látszik olyan veszélyesnek, nevek/elnevezések/rövid üzenetek, első pillantásra.Más: a bump textúra, ez valami minőségibb textúrát jelent? Több modban láttam a log fájlban, hogy hiányolja, pl. Diverzansban.
PsiEmitter Láthatnék egy ilyen textúrát a régivel összehasonlítva?
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Riot Gin
aktív tag
válasz shield #32930 üzenetére
Nehéz dolog lenne megmondani, mi is az a bump, de mivel tudom hogy tudsz Brezsnyevül ezért a google mindig nagy segítségedre válhat.
Egyébként meg: részletesebbé teszi a ruhákat, a falakat, meg az ilyen dolgok textúráját. Nagy vonalakban. De ez nem volt precíz fogalmazás.
Ja, és hiába van róla ezer meg ezer féle leírás hogy hogyan csinálj bumpot, eddig még nem sikerült legyártanom egy 100%-os jól működő bump textúrát. (Komplex)
Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects
-
Erdő
tag
válasz sklopp #32929 üzenetére
Körbejártam többször Zatont is, Jupitert is és Pripjatyot is, mindhárom pályán találtam, de már nem emlékszem, hogy melyiken volt kettő. De talán Jupiteren, mert az elsőt is ott találtam, amikor még nem volt szó hatról, csak egy mintát kért Hermann.
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
sklopp
őstag
Így elég tág a lehetséges helyek száma. Pripyat-ban 3 lehet:
1. az óvoda egyik beugrójában
2. a mosoda előtti savas anomáliában
3. a mozi előtti Prométheusz szobornál a kidőlt fa gyökerei között
A Jupiterieket nem sorolom, Zatonban a Déli fennsík melletti thermális anomália az egyik ami biztos, de mind valamelyik anomáliában van. -
shield
Topikgazda
válasz Riot Gin #32932 üzenetére
Akkor azt nem értem, hogy, - maradva a Diverzansnál, mi okból hiányolja a bump-ot? Honnét tudja, hogy van részletesebb textura, ahogy írtad?
PsiEmitter-rel tudtál értekezni? Azt írta, hogy neki sikerült megoldani. Remélem, végre, a végére tudsz járni.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz Riot Gin #32932 üzenetére
A bumpmap tulajdonképpen a textura 3D „térképe”. Ahol sötétebb, ott jobban kidomborodik a minta, ahol világosabb, ott kevésbé. Vagy fordítva. A lényeg, hogy a felület térbeli mintázatát adja meg, így pl befolyásolja az árnyékolást is. Nélküle olyan az objektum, mintha simára csiszolták volna és ráfestették a texturát. Az, hogy egy texturához kell-e bumpmap fájl vagy sem, az objektumot defíniáló fájlban, vagy akár magában a dds fájlban is benne lehet. Ha jól tudom…
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz kekeeci #32938 üzenetére
Ez egy jó leírás, nem erre számítottam.
Nem ez hozza meg a Stalker hangulatot, szerintem nem is érdemes ezzel foglalkozni. Eddig sem ez jellemezte a Stalker trilógiát, ezután sem. Szerintem.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz Balathruin #32940 üzenetére
És ezek jók a mostani verzióhoz is?
Ez az egyik, amire gondoltál?S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
Gondoltam, hogy kipróbálom a Wind of Time-ot. Már a beállításoknál szopatott. Ott már hibáztam, hogy a dx11-et választottam. Ahogy haladtam a beállításokban úgy lépett ki vagy megfagyott, pedig még nem is kezdtem új játékot, mindjárt a beállításokkal kezdtem. Lehet hogy ez a mod pont nem ezt kedveli a több más moddal ellentétben.
Valamennyit játszottam vele, át kerültem Limanszkba, kis harc, jött a szajré. Na mondom itt az ideje súlyhatárt emelni. Persze a szükséges fájlok csak a db. fájlban, kiszedtem a config mappát, beállítottam amit akartam, na ettől fogva se előre, se hátra.
Nem tudom, ez a mod is esetleg védve van az ilyen módosítások ellen.
Most újra kezdtem a beállításokat, talán sikerül ráéreznem a lelki világára.
Aki már játszott vele, volt nála is ilyesmi fagyások? Szívesen fogadom az instrukciókat a moddal kapcsolatban.
Előre is köszi.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
válasz shield #32943 üzenetére
Én befejeztem nem olyan régen semmiféle probléma nélkül a Wind Of Time-ot és tetszett. Korábban írtam is róla. Én is emeltem súlylimitet, mert elég nagy a mod és nehéz pénzhez jutni. Egyebet nem tudok mondani, csak hogy feltelepítettem és átírtam a súlyt a két fájlban, miután kiszedtem őket a csomagból. Ennyi csináltam vele és simán egy hét alatt végigvittem a modot. Nem kell erőltetni a DX11-et, egyik modnál sem, mert sok gondot okoz. Ami szép, az szép az eredeti full dinamikus beállításokkal is, ami pedig nem az, az nem lesz jobb DX 11-el sem. A Stalkert Dx9-re írták és azzal megy si simán.
[ Szerkesztve ]
-
shield
Topikgazda
válasz Sensut #32944 üzenetére
Olvasom az oldalukon, van baja, már az indításnál is. Az előbb nem dx11-ben volt, akkor is minden módosításnál a beállításokban, azonnal lefagyott.
Elindult a játék, azután raktam fel a patchet, az angol patchet és a SWTC Addon-t és már nem indul, pedig rendszergazdaként futtatom, mert ez is kell neki.
Te raktál rá valamit, vagy csak az alap modot? Most leszedem ezeket róla, talán jobb lesz.szerk.: most dx10-ben indítottam, de most d3d11.dll-el és a xrRenderer_R3.dll-el van baja és ha valamit is módisítok a beállításokban, lefagy.
szerk.: sikerült dx11-ben elindítani, remélem befejezi a szívatást. Most megpróbálkozom a súly limit módosításával.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
válasz shield #32945 üzenetére
Nem tettem fel semmit, mert nem volt hozza semmi. Innen szedtem le s vagy 2 pályán dobált ki memóriahiány miatt, de ahhoz van egy .bat indító fájl, ami kicsit segít. A Bar területe az egyik problémás pálya (ami itt valójában a módosított Vad Vidék), a másikra meg nem emlékszem. Ezek a crashek benne vannak a pakliban hivatalosan is, és a logban memória hiány jelenik meg ilyenkor. Más gond nem volt.
-
Telda
addikt
válasz shield #32943 üzenetére
A db fájlból kiszedett konfig fájlt ne csomagold vissza, hanem csak úgy simán rakd be a gamedata\... megfelelő mappájában, sajnos most nem tudom megnézni melyikben van eredetileg.
Onnantól kezdve azt fogja figyelembe venni, nem a db fájlban lévőt. Működne kell, én is átírtam a súlyt.
Az elején nekem is volt pár fagyás, de az inkább csak ilyen skriptelési hibák miatt, hogy pl. korábban mentem oda egy npc-hez mint kellett volna és akkor kifagyott.
A memória túlcsordulás miatt DX10-ben kezdtem neki, de mivel egyszer sem fagyott ki ez miatt, így átraktam DX11-be és így sincs vele probléma. -
shield
Topikgazda
válasz Sensut #32946 üzenetére
Én is innét szedtem le, itt vannak a hozzávalók is, de most semmit sem raktam rá.
Valószínűleg ezek valamelyike kavarhatott be, most megy, most csak dx11-ben indult el. Írták is, hogy elég problémás a menüben való tevékenységkor, próbálkozni kell.
Limanszkba való teleportáláskor is lehet kifagyás, és még pár dolgot írnak.Telda most megy eddig minden, a súly limit is megoldva.
Más: ebben sem oldották meg ezt botladozó járást és a klaffogó lépés hangokat.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Riot Gin
aktív tag
válasz shield #32948 üzenetére
Megtaláltam pár spéci diverzáns fegyver hivatkozás neveit, még anno anno amikor dolgoztam rajta,és nem voltam rest, még papírra is kiírtam kézzel! Íme:
L85_tactical= Wild Board
M4A1H= Cold Commando Model 933
SVD_TIGER= SVDS
FN2000HURRICANE=FN2000 Tactical
AK47PACIFIC=AKS 7UB 06M4A1mk=SIG PATROL 716
Vintorez_nimble= AS50nimble_desert_eagle= Mp7A1
mp5_nimble= Bizon PP-19
Groza_nimble=M16A4A hivatkozásnevek(kódok) lehet nem féltétlenül vannak benne nagy betűk..
Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Eladó egy komplett PC (RTX 3070, Ryzen 5 3600, 32GB RAM)
- !! AKCIÓ !! 1 ÉV GARANCIA !! Független Apple Iphone 12 Mini 128GB.
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB 5G Dual Sim + fólia, Spigen Rugged Armor tok
- Dolby Atmos / DTS:X hangprojektor HT-G700
- Bomba ár! Lenovo Miix 700-12ISK : m7-6G I 8GB I 256GB SSD I 12" QHD Touch I Cam I W10 I Garancia!