Hirdetés

2017. szeptember 24., vasárnap

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-02 07:05:54

PROHARDVER!

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#32851) awacs válasza Mirr Murr (#32850) üzenetére


awacs
(tag)

Köszi,így már tökéletes. :R :R :R :R

(#32852) PsiEmitter


PsiEmitter
(újonc)

Sziasztok!

Szeretném megkérdezni, van-e köztetek olyan, aki készített már STALKER modot vagy tud ajánlani olyat, aki igen. Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!

(#32853) Mirr Murr válasza PsiEmitter (#32852) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Egyet biztosan tudok; dezowave. :D

(#32854) Balathruin válasza PsiEmitter (#32852) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Vagyunk egy páran akinek van tapasztalata, de attól függ mi érdekel.

(#32855) PsiEmitter válasza Balathruin (#32854) üzenetére


PsiEmitter
(újonc)

Konkrétan olyasvalakit keresnék, aki konvertált már pályát a Level Editorban történő megnyitáshoz és szerkesztéshez. Ezzel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni, mert elakadtam.

(#32856) Balathruin válasza PsiEmitter (#32855) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Ha nem elérhető a rawdata akkor simán a konvertáló kell, de converter.ini és fsconverter.ltx mellett.
Ez az amit én használok. Az útvonalakat át kell majd írnod.

(#32857) Antonius1978 válasza PsiEmitter (#32855) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Kinsiinoo - o NPC-t probalt betenni palyara, a palyaszerkeszteshez nem tudom ert-e, nem tudom ezt a forumot koveti-e, de irhatsz neki privit es megkerdezed.
Amugy avass be, minek fogtal, vagy szeretnel nekifogni ?

(#32858) PsiEmitter válasza Balathruin (#32856) üzenetére


PsiEmitter
(újonc)

Kedves Balathruin! Köszönöm az anyagokat. Igazság szerint kissé komplikáltabb a dolog ennél. Nagyon röviden: a converterrel megkapom egy adott pálya *level fájlját a hozzá tartozó *PART fájlokkal, valamint jó sok *object fájlt a rawdata\objects\levels mappába. A probléma az, hogy a Level Editorban történő megnyitás után nem egészen azt látom a pályán, amit kellene. Tehát valamit rosszul csinálok vagy nem veszek észre. Megengeded, hogy leírjam privátban? Nem akarnám ezzel terhelni a listát. Köszi előre is.

Antonius: egy olyan modhoz kezdtem hozzá, amely leginkább a vegetációra, az időjárásra és a textúrákra fókuszál, valamint készüéne hozzá egy Reshade profil is.

[ Szerkesztve ]

(#32859) Balathruin válasza PsiEmitter (#32858) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Mi a gond a megnyitott pályával? Ha lefut a konvertáló és minden fájl a helyén, akkor nem csináltad rosszul.
Szerintem itt is elfér :)

(#32860) Antonius1978 válasza PsiEmitter (#32858) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Ezt csak a COP alapjatekhoz jarna, vagy mas palyakhoz is hozza akarod paszitani ?

(#32861) Mirr Murr válasza Antonius1978 (#32860) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Mester, téged elfelejtettelek megemlíteni, pedig te is mod-készítő vagy, ha jól rémlik. :B

(#32862) Antonius1978 válasza Mirr Murr (#32861) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

En sajnos nem vagyok az, mivel Free csinalta a mod 90%-at, en csak otleteket adtam, es a zenet gyujtottem, meg alakitottam at, es egyeb aprosagok.

(#32863) PsiEmitter válasza Balathruin (#32859) üzenetére


PsiEmitter
(újonc)

Kedves Balatruhin!

Mielőtt a problémák mélyebb fejtegetésébe kezdenék, szeretnék kérdezni néhány alapvető dolgot, amiből sok minden kiderülhet, például az, hogy hol hibáztam. Azt is megemlítem - csak a tisztesség kedvéért -, hogy a modomat a Lost Alpha-hoz készítem, azonban ez most egyáltalán nem fontos, mert az SDK-k működésének alapja (amint pl. a convertereké is) azonos elveken nyugszik, tehát az, hogy melyik alapjátékról beszélünk (SOC, COP, CS, LA) ez esetben irreleváns. Szóval első lépésben megnéztem a converter.ini fájlodat, ahol látok néhány érdekes dolgot. Következőkre szeretnék rákérdezni:

1. A [2947_config]:2945_config és a [3870_config]:3456_config esetében elérési út C:\SDK CoC\editors... Viszont az [sdk_config]:2947_config esetében C:\X-Ray SDK 0.4\level_editor\...
Miből ered ez a különbség? Csak mert én mindenhol az installált SDK-m root könyvtárát (\gamedata és \gamedata\levels) adtam meg elérési útnak (ahová ugye előzetesen bemásoltam a feltelepített alapjáték gamedata könyvtárának állományait).

2. Négy helyen a meghajtónál X-et látok (X:\gamedata\). Ennek mi az oka?

Köszönöm szépen előre is a választ!

/Antonius: olyan modot akarok készíteni, amely némi szerkesztés útján a COP-hoz is használható lenne (csakúgy, mint például az Absolute Nature pakkok)/

[ Szerkesztve ]

(#32864) Balathruin válasza PsiEmitter (#32863) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Akkor az enyémet hagyjad, az LA SDK teljesen más (mókolt SoC) és az aktuális verziót ki se adták még.

Az hogy milyen útvonalt adtam meg vagy nem (X meghajtó), az mindegy, amit tudnod kell:
2947 - SoC
3456 - CS
3870 - CoP

(#32865) PsiEmitter válasza Balathruin (#32864) üzenetére


PsiEmitter
(újonc)

Ezért írtam, hogy egy időre vonatkoztassunk el a Lost Alpha-tól, mert az alapelvek minden SDK-nál ugyanazok (csak az editorok térnek el valamelyest). Egyébként a LA egyik txt-je is pont ugyanazt a convertert javasolja használni, amit Te vagy én használunk. Tehát valahogyan működik. Bemásolom ide, amit a converter.ini-ben módosítottam. Megtennéd, hogy megnézed, rendben van-e így (négy helyen módosítottam a converter.ini-t)? Az SDK-m elérési útja H:\PROGRAM INSTALL\LOST ALPHA SDK\.

[2945_config]
$game_data$ = H:\PROGRAM INSTALL\LOST ALPHA SDK\gamedata\
$game_levels$ = H:\PROGRAM INSTALL\LOST ALPHA SDK\gamedata\levels\
fake_mu_gamemtls = 2xxx_fake_mu_gamemtls
fake_gamemtls = 29xx_fake_gamemtls
inadhesive_shaders = 2xxx_inadhesive_shaders
wallmark_shaders = 2xxx_wallmark_shaders

[2947_config]:2945_config
$game_data$ = H:\PROGRAM INSTALL\LOST ALPHA SDK\gamedata\
$game_levels$ = H:\PROGRAM INSTALL\LOST ALPHA SDK\gamedata\levels\
spawn_version = soc

[aitest_config]:2947_config
$game_data$ = H:\PROGRAM INSTALL\LOST ALPHA SDK\gamedata\
$game_levels$ = H:\PROGRAM INSTALL\LOST ALPHA SDK\gamedata\levels\

[3120_config]:2947_config
$game_data$ = H:\PROGRAM INSTALL\LOST ALPHA SDK\gamedata\
$game_levels$ = H:\PROGRAM INSTALL\LOST ALPHA SDK\gamedata\levels

Köszi előre is a segítséget.

(#32866) Riot Gin válasza Antonius1978 (#16706) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Ez melyik modnak az ui_icon_eqiupment.dds-e?

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#32867) Erdő


Erdő
(tag)

Szia Shield!
Szerintem érdemes lenne betenni az összefoglalóba az SGM 2.2-höz a gun addon és annak patch-e linkjeit. Én például a viszonylag gyenge gépem miatt a Dodopek-féle, illetve az all-in-one verziót nem akartam felrakni, mert azokban grafikai tuningok is vannak, hanem csak azokat a darabokat, amik nekem kellenek, de a gun addonra nem volt könnyű rálelni... Ha te is úgy gondolod:
gun addon:
http://www.mediafire.com/file/qea99yxiqximime/2%2C2+guns.7z
gun addon patch:
http://www.mediafire.com/file/45ayqvhc45q9h3z/2.2+gun%27s+patch.7z
Kösz!

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc (frissítve: 2017.09.23.)

(#32868) Balathruin válasza PsiEmitter (#32865) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Ha nálad nincs az SDK mappájában még editors vagy level_editor akkor jó.
2947 az ami neked lényeges (ha az LA nem használ mást), többi nem fontos. 3120 az pl. a Clear Sky E3 demo verziója.

(#32869) PsiEmitter válasza Balathruin (#32868) üzenetére


PsiEmitter
(újonc)

Próbaképpen letöltöttem a COP SDK-t. Eredeti COP installból bemásolok az SDK-ba egy pályát, plusz az összes textúrát, a converter szépen megcsinál mindent, Level Editorban szuperül bejön minden. Ám a Lost Alpha esetén nem tudom ezt megtenni. Egyrészt el se indul a converter, csak akkor, ha a játék eredeti installjából a gamedata teljes tartalmát átmásolom az SDK-ba. Viszont. Ha az alapverzió gamedata állományával próbálkozom, akkor az *object fájlokat megcsinálja, viszont a *level fájl készítésénél összeomlik a következő hibaüzenettel:

saving error list
building HOM object
building SOM object
Assertion failed_ gamemtl_it != gamemtls.end<> && <*gamemtl_it>->snd_occlusion_factor == it->occ, file ..\converter\level_aux_mesh.cxx, line 94

Amennyiben pedig a DC gamedata fájljaival próbálkozom, akkor a config\environment és a config\weather mappákban található environment.ltx fájlok nem tetszenek neki, ezt a hibaüzenetet kapom:

item without section at environment.ltx:15
[bug] unexpected code path at ..\xr_ini_file.cxx:301

És végül: ha kitörlöm konvertálás előtt a két environment.ltx fájlt, akkor megcsinálja az object fájlokat, a part fájlokat és a level fájlt is, ám hiába másolom vissza utóbb mindkét environment.ltx fájlt a helyére, a Level Editor indításakor kapok egy hibaüzenetet, hogy probléma van az FS.h fájllal (ami nem tudom, mi). Ettől még elindul a Level Editor, de a konvertált levelt betöltve nincsenek a fákon levelek és ágak (csak a törzsek), az összes fű be van importálva, ami nem kellene, plusz olyan helyen is van fa (mellesleg az egyetlen, amelyen levelek is vannak), amelyről biztosan tudom, hogy nem kellene ott lennie.

Megjegyzem, az LA SDK tartalmaz 6 pályát, amelyek már előre vannak konvertálva (érdekes módon, ezekhez nem tartoznak *object fájlok a rawdata\objects\levels mappában, valahogyan az SDK object fáljait használják, bárcsak tudnám, hogyan...). És ez a 6 előre konvertált pálya mind tökéletesen, valamint gyorsan betöltődik, minden látszik (ágak, levelek), nincs fű stb. Valahogy tehát meg lehet csinálni, de elképzelésem sincs, hogyan.

Ha van esetleg bármilyen ötleted/ötletetek, örömmel venném. Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#32870) Balathruin válasza PsiEmitter (#32869) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Többet érsz ha vársz az új SDK kiadásra, meg írni kell nekik hogy legyenek szívesek a rawdata-t is odaadni, nem arra várni hogy az a pár modder irkáljon hogy kéne.
Mondjuk én nem javaslom az LA módosítást, mivel már az alap játék is egy káosz bug halmaz.

(#32871) PsiEmitter válasza Balathruin (#32870) üzenetére


PsiEmitter
(újonc)

Egyrészt kötve hiszem, hogy valaha is kiadnának újabb SDK-t. Erre majdnem nulla az esély. Másrészt elméletben jól működik, hogy írjak nekik, mert ezt megtettem vagy 10 alkalommal a legkülönbözőbb formákban, de soha nem kaptam visszajelzést. Nem tudom, mi okból, de ez van. Nyilván a legtutibb lenne egyenesen tőlük kérdezni, mert akkor a problémám is 2 perc alatt megoldódna, de erre sajnos nincs mód.

Amúgy azért választottam a Lost Alphát, mert grafikai szempontból a legjobb STALKER játék.

(#32872) Antonius1978 válasza Riot Gin (#32866) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Szerencsere felismertem 2 ruha alapjan, ez a Way in Pripyat mod equip dds-e.

(#32873) Balathruin válasza PsiEmitter (#32871) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Grafikai szempontból a legjobb? Ugye most viccelsz? A legótvarabbul megírt hulladék talán, rosszabb mint a Clear Sky.
A legtöbb mod készítő és fejlesztő is utálja a Lost Alpha-t, egyszerűen nulla minőséget tartalmaz, össze van hányva az egész.
Többet érsz ha CoP/CoC alapra építenél, hidd el. Utóbbi teljesen fel van készítve módosításra, külön eszközök is vannak hozzá.

(#32874) Riot Gin válasza Antonius1978 (#32872) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Köce , szedem is le Seregalus verziót. :D

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#32875) PsiEmitter válasza Balathruin (#32873) üzenetére


PsiEmitter
(újonc)

Szerintem most két külön dologról beszélünk. Ha azt mondod, hogy a Lost Alpha egy bugos program, azzal maximálisan egyetértek. 3 percenként kell újraindítanom. De a másik része, hogy megkapták a GSC-től a forráskódot, így volt lehetőségük DX11-re is fejleszteni és ez meglátszik. Csakúgy, mint az átdolgozott textúrák vagy az Absolute Nature 4. De ha úgy gondolod, hogy a COP esetében is létezik ilyen grafikai színvonal, akkor légy szíves közöld, mert ez esetben hülye leszek arra a Lost Alpha-ra modot készíteni, ahonnan nem kapok semmilyen segítséget. Engem egyetlen dolog érdekel: a grafikai minőség.

(#32876) Mirr Murr


Mirr Murr
(PH! félisten)

Sziasztok!

Valaki nézzen mán át ide, ha majd ráértek, pár kérdést tettem fel a Hullócsillaggal kapcsolatban. :R

(#32877) Balathruin válasza PsiEmitter (#32875) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Dx11 ugyan az mint a CoP-ban (ők is ezt írták), hiányos és helyenként hibás. Dx9-10 sem hiszem hogy fejlettebb. Amúgy átlagos minőségű textúrák vannak a játékban, kivéve ahol borzalmas vagy teljesen hibás az UV map. Van egy olyan íratlan "szabály" is hogy ha modba kezdesz csak CoP alapot használj ha nem akarod hogy kihulljon a hajad - nem véletlenül.
Nem tudom miféle grafikára gondolsz, egyetlen alap játék sem kiemelkedő ilyen téren. Jelenleg ilyet lehet összehozni. Csak textúrák és pár modell.

(#32878) Antonius1978 válasza PsiEmitter (#32875) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

[link]

A Radium modot nezd meg, az legelejen irtak, hogy valami csilivili grafikaju lesz, leirjak hogy mit hogyan stb, de engem nem erdekelt, de te nezz utanna, hatha okosabb leszel tole...

(#32879) Antonius1978 válasza Riot Gin (#32874) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Az vajon ugyanaz ami a moddb-n van ? Inkabb onnan szedd le, patch nem tudom kell-e hozza, mar nem emlekszem...

(#32880) Balathruin válasza Antonius1978 (#32878) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Sokat nem ér vele, mert soká készül el.

(#32881) PsiEmitter válasza Balathruin (#32877) üzenetére


PsiEmitter
(újonc)

Tegnap elég erősen elgondolkodtam azon, hogy voltaképpen miért is akarok én a Lost Alpha-hoz modot készíteni - pláne, ha ennyire nem kapok ehhez segítséget -, amikor talán a CoC-nak sokkal nagyobb szüksége lenne rá. Nemsokára kint lesz a MISERY 2.2 és amint megjelenik, meg fogják kezdeni a CoC-ra portolását. Szóval végül is a CoC-ban lenne még nagyon sok potenciál. Ha már ilyen nagy fába vágom a fejszét, lehet, hogy érdemesebb lenne nem foglalkozni többet a Lost Alpha-val. Erre a konvertálás dologra így is elcsesztem már legalább egy hetet. Meg egyébként jóban vagyok a CoC egyik fejlesztőjével (ő például simán leül velem videochatelni, ha valami kérdésem van...), tehát kapnék segítséget is, ha kell. Tegnap összeraktam egy kezdetleges virágot, csak hogy próbálgassam az object importálást, gondoltam, megosztom veletek:))

[ Szerkesztve ]

(#32882) Balathruin válasza PsiEmitter (#32881) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Ennyi. :R
Ki lenne az ha szabad kérdezni?

(#32883) PsiEmitter válasza Balathruin (#32882) üzenetére


PsiEmitter
(újonc)

John-nak hívják és az USA-ban él. :)

(#32884) shield válasza Erdő (#32867) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Beraktam a Gun addont az összefoglalóba, ahogy kérted. A link a Te tárhelyedre mutat? Csak ezért kérdezem, hogy hosszú időre marad elérhető?

PsiEmitter szerintem is a CoC-ban nagyobb lehetőség van és foglalkoznak is vele.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#32885) Riot Gin válasza shield (#32884) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Bármit csinálsz a COC-hoz: Modot, vagy egy szimpla addon-t: többet számít, mintha már az alapjátékhoz egy külön modot készítenél.

Nagyon sok rudszki modot láttam ami a COP-hoz készült, és volt belőlük néhány ami újat is feltudott mutatni.
A COC népszerűségét nem lehet felülmúlni oly könnyen.

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#32886) Riot Gin


Riot Gin
(senior tag)

(#32887) Balathruin válasza Riot Gin (#32886) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

A másik kiegészítőben végül hány ruha van?

(#32888) Riot Gin válasza Balathruin (#32887) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Abban? Sok.

Egyenlőre össze pakolok egy kezdetleges verziót ( Kevés ruha, de minden működik, azt optimalizálom, s aztán amíg mindenki elégedett nem lesz azzal az 5 ruhával, addig összerakom a 10 ruhás verziót és így tovább és így tovább.)

Amióta elkezdtem iszonyat másképp építem fel a dolgokat. Sok van még vissza.

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#32889) shield válasza Balathruin (#32887) üzenetére


shield
(Topikgazda)

A Diverzansban megvettem a Hajnalosoktól az exot, erre nem jelzi ki a golyóállóságát. Másik páncéloknál nincs ilyen hiba.

Szeretnék segítséget kérni tőled.
A páncéloknál a fájlban levő értékek nagy mértékben eltérnek a nyelvi fájlokban levő értékektől. Ezeket szeretném kijavítani, de elég nehezen lehet egyes páncélokat beazonosítani.
Rémlik hogy régebben láttam valami kis progit, amiben lehetett szerkeszteni a játékban levő eszközök értékeit, és még úgy rémlik hogy ott volt az eszköz képe is. Ez nagy segítség lenne.
Nem tudom hogy jól emlékszem-e és kérem a segítségedet, ha tudnál megoldást ajánlani a számomra.
Előre is köszi.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#32890) Balathruin válasza Riot Gin (#32888) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Végül 1.5-re építed?

shield
Nyelvi fájlokba mai napig nem értem minek kellenek statisztikák. Nem szeretek SGM alapú mocskokkal foglalkozni (most próbálok egyet játszani), de ránézhetek. Töltsd fel valahova a fájlt amiben a statok vannak.

(#32891) Riot Gin válasza Balathruin (#32890) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Ha megjelenik hivatalosan az 1.5, akkor igen. Egyébként amíg nem jelenik meg publikusan, addig 1.4.22 -re készítem az egészet. Sok különbség nem lesz valószínűleg. (Remélem és akkor Ctrl+c és Ctrl+v, ha meg igen akkor sem probléma. Gondolom nem titkosítják vagy valami, így is -úgy is vissza lehet fejteni a folyamatokat. )

[ Szerkesztve ]

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#32892) Balathruin válasza Riot Gin (#32891) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Igazából nem nagy cucc, belekerült az outfit addon meg a Skat-9M és más a mappaszerkezet.

(#32893) Riot Gin válasza Balathruin (#32892) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

"és más a mappaszerkezet."
Ezt fejtsd ki bővebben legyél szíves.

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#32894) Balathruin válasza Riot Gin (#32893) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

(#32895) Mirr Murr válasza PsiEmitter (#32881) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Tetszik. :C

(#32896) Riot Gin válasza Balathruin (#32894) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Köszi hogy elküldted. Egyszerűsítettek rajta, meg talán csináltak egy pici gubancot, amit bármikor kigubancol az ember. Bár ha valaha megcsinálnák azt, hogy egyszer a k.rva életben megkönnyítenék az egyéni fejlesztési fa importját: AZ CSODÁLATOS LENNE. Azért nem bízom el magam, jöjjön ki hivatalosan az 1.5 és akkor meglátjuk.

SHOC icons to Outfit Addon 1.1

[ Szerkesztve ]

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#32897) Balathruin válasza Riot Gin (#32896) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

De mitől olyan nehéz a fejlesztést csinálni? :F Én is csináltam már és nem nagy dolog, csak eléggé szét van szórva és sok helyen kell megírni.

(#32898) Riot Gin válasza Balathruin (#32897) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Na összegezzük:
Egy fejlesztési fa beépítéséhez a következők szükségesek:
- A fejlesztés ikonképei
- A fejlesztések szövegei
- A fejlesztés leírása egy fejlesztési leírásban (Outfit_Upgrades)
- A fejlesztési fa ütemeinek beírása az Outfit nevénél.
- A fejlesztési képek koordinátái és a hozzá tartozó hivatkozásai
(Ennyi jutott eszembe most fejből, lehet van még több)

Nekem "fejlesztési fa" felépítésének a kódneveivel volt bajom, továbbá avval, hogy a fejlesztési képeket pontosan belőttem a koordináta rendszeren és mégis elcsúszva jöttek fel amikor a fejlesztési fáról volt szó + még a fejlesztések is össze vissza jelentek meg a pontos behatárolás ellenére is.

[ Szerkesztve ]

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#32899) Balathruin válasza Riot Gin (#32898) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Korábban már írtam hogy segítek, de úgy tűnt nem érdekel. Ennek ellenére megkérdezném: Nincs rá szükséged? Van rá most időm is.

(#32900) shield válasza Riot Gin (#32898) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Karcsúsítottad már az "alakokat"?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.