Hirdetés
-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Antonius1978
addikt
válasz kekeeci #32699 üzenetére
Igy tanultam meg gyorsan irni a Gyaloglo.hu chaten 15 eve, aztan meg ritka kiveteltol eltekinve nem kellett magyar ekezetes betukkel irjak (nalunk a roman a hivatalos nyelv), raadasul igy tudok nagyon gyorsan irni (nem kell nezzem a billentyuzetet), es mivel a magyar ekezeteket nem kellett hasznaljam, nem szoktam hozza, sot, idegesit hogy olyan balfasz helyeken vannak (felreeso helyen), ezert unom hogy ekezetesen irjak.
Viszont a Chernobyl Chronicles COP modot, aminek nekilattam, hogy leforditsam, azt mar rendesen ekezetesen irom, nem is hinned, hogy mennyi plusz idot felvesz...
-
Sensut
őstag
Játszik valaki a Wind Of Time moddal erre felé? Hát tudjátok meg, hogy oltári jó ez a mod, csak ajánlani tudom mindenkinek! Teljesen új sztori angol fordításban, amolyan időutazós, amikor a tudósok visszaküldenek az időben - egész odáig amikor még pld. Vasiliev él Yantaron -, hogy megoldjál egy bizonyos problémát (nem lövöm le a poént). Ami tetszik benne marhára, hogy minden pályát módosítottak többé-kevésbé, és így nem a szokásos SOC pályákat kapjuk, ahol minden modban még a fűszálak is ugyanazok. A Spectrum Projectben volt még így. A legjobb a Bar területe, ahol a 100 Rads Bar nem a szokásos helyén van, hanem az általunk Vadvidékként ismert Rostok külterületén. De ezt az építkezési területet is úgy elváltoztatták, hogy órákba telt mire kiigazodtam rajta, azon a viszonylag kis pályán . A küldetések szép tiszták, könnyen lehet igazodni bennük és azok sem szokványosak. Nem tudom meddig juthattam benne vagy hogy mekkora a mod egyáltalán (ez állítólag egy trilógia első része), most értem át a Raktárakhoz és ott túl vagyok egy váratlan mutánstámadáson, de totál leköt a játék. Majd még írok róla, ha befejeztem, de addig is ajánlom tiszta szívből, mert nagyon jó játék!
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #32700 üzenetére
Ha fent van a notepad++, abban érdemes fordítani is, nem kell a LO.
Beolvasod a szöveg fájlt, és átállítod a kódlapot a Kódolás, Karakterkódolás, Közép-európai, windows-1250-re. Ha angol a forrás, ennyi elég is. Ha orosz, akkor trükkös a dolog, mert a cirill karakterek windows-1251-es kódlappal olvashatók, emiatt kellett két makrót készítenem, gyorsbillentyűvel, ezekkel oda-vissza váltok a két kódlap között. Meg van még pár makró, olyanok, mint az orosz idézőjelek « » beillesztése egy szó két végére egy gombnyomásra és hasonlók. Ha ki akarok emelni valamit a szövegben (pl a klánok nevei) és mivel nincs dőlt szedésre lehetőség, ezzel autentikusabb. Csak figyelni kell rá, mert magyar szövegben ezek a „belső” idézőjelek, amikor egy idézeten belül további idézet van, de nálunk fordítva kell használni, a » a nyitó és a « a záró, oroszul fordítva van és ez a „fő” idézőjel páros.
Ha azért Libreoffice-ban fordítasz, mert használod a helyesírás ellenőrzőjét, nincs rá szükség, A Notepad++ DSpellCheck bővítménye pont úgy megteszi és az is a LO szótárát használja, csak neked kell hozzáadnod. Ha felmész a gdrive megosztásomra, találsz egy Notepad++ könyvátrat, abban benne van a szótár, amit be kell másolni, a bővítmény mellé, nálam a "C:\Users\saga\AppData\Roaming\Notepad++\plugins\config\Hunspell" könyvtárba. A dic és az aff fájl kell, az oxt az ezeket tartalmazó LO bővítmény, egy zip.
A szótárat bővítheted, pont mint a LO-ban. Gyakorlatilag ugyanazt a hunspell eljárást használja mind a két program. Ráadásul a Notepad++−ban azt is könnyebb észrevenni, ha sikerül valamelyik xml tag-et elrontani, nem fognak stimmelni a blokkok.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Telda
addikt
Hali!
Nem emlékeztek véletlenül hogy melyik SGM mod az, amelyikben 2-3 alpha csapat is van egy kupacban, meg mutánsokból is többszöröse mászkál?
Most így elsőre az Enot-ra gondolnék de nem vagyok benne biztos, pedig anno sokat játszottam vele. -
rétisün
veterán
úgy emlékszem, mindegyik sgm variánsban találkoztam egy helyen több alpha csapattal egyszerre. amúgy ebben a hsz-ben van róla szó, hogy lehet az alpha csapatok számátváltoztatni, ha kevesled, piszkálj bele kicsit
az is igaz, hogy általában jó (és drágán eladható) fegyverekkel vannak felszerelve, sőt amikor kezdtem az sgm modokat, olyan verziót kezdtem (talán volt benne még egy gun-mod), amit pont azért nem is játszottam végig, mert túl jól álltam már zatont elhagyva anyagilag is, fegyverekkel is, nagyon könnyű lett[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #32709 üzenetére
Küldd el pü-ben a fájlt, megnézem. Illetve azt nézd meg, mi van beállítva a localization.ltx font_prefix sorában. Cirill karakterek csak akkor jelenhetnek meg, ha üres, vagy az egyelnőség jel után pontosvessző áll és nem a _cent vagy a _west. Az elsőnél kapsza magyar betűket, a másodiknál ékezet nélkülieket, ha üres, akkor cirilleket.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
kekeeci
senior tag
Szívesen szétnéznék egyszer a gépeden, mert ennyi problémával együtt élni már művészet.
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
-
Balathruin
veterán
Csak úgy megsúgom hogy a szerelők sokszor töredékét tudják mint egy informált felhasználó, cserébe irreális pénzeket kérnek olyanokért amiket ingyen megoldhatnál és nem 3 nap, hanem pár óra alatt.
Szerelő az olyan 15+ éve ért valamit amikor nem tudtál egyszerűen informálódni és a hardver is bonyolultabb volt. Főleg úgy nem értelek, hogy ez egy számítástechnikai fórum. -
Telda
addikt
Kipróbáltam a call of chernobyl-t, de nekem valami iszonyat sötét. Állítottam az időjáráson is és hiába derült az ég, akkor is olyan mintha majdnem este lenne, lehet ezzel valamit kezdeni?
-
Balathruin
veterán
Milyen renderen van? Azt hiszem Dx9 a legsötétebb.
Van pár beállítás ami segít, ki kell tapasztalni. Nálam világosítva van a lumscale és a tonemap is. Elsőnek a gammát próbáld meg konzolból .05 értékenként növelni, esetleg kicsit a kontrasztot is emelheted, elég színtelen a játék. -
Telda
addikt
válasz Balathruin #32720 üzenetére
DX11-en indítottam, próbáltam a gammán és a fényerőn korrigálni, picivel jobb lett, de valahogy nem az igazi.
A CoC-hoz létezik amúgy külön angolosítás? Mert youtubeon az egyik videó alatt találtam egy CoC packkot, felraktam, csak hát teljesen orosz. -
Balathruin
veterán
Fényerőt nem éri meg piszkálni, nagyon csúnya lesz.
Konzolból, játék közben nyomj pause-t akkor látod a lumscale állításokat.
r2_sun_lumscale 1.5-2.0 köztre emeld meg ha nagyon sötét a játék. a többit nem érdemes piszkálni, hanem a tonemapot kell átírni: r2_tonemap_middlegray értéket emeld meg 1.1-1.2-re.A modot nem tudom megnézni, jelenleg 2 érdekes orosz modról tudok, amúgy a játék 100%-ban angol fejlesztésű, oroszra van hivatalos fordítás csak. Addonok is szinte mind angol nyelvűek.
-
Telda
addikt
válasz Balathruin #32722 üzenetére
Köszi, azért így érezhetően jobb lett .
-
awacs
tag
válasz Balathruin #32718 üzenetére
Igen.Igaz.Tudom.Egy másik szerelő pl. kihagyott egy ventillátort a videókártyámról.
-
Sensut
őstag
Wind Of Time: befejeztem. Ez nem is csak egy mod, hanem egy teljesen új játék és annyira jó, hogy képtelen voltam abbahagyni. Nem is tudom hol olvastam, hogy ez egy trilógia első része, de ez a rész (ha tényleg csak rész), akkor teljesen kerek és semmiféle utalás nincs a végén bármilyen folytatásra. Legalább annyira hosszú, mint a SOC alapjáték, a COP-nál pedig hosszabb. Egyáltalán nem COP pályákon játszódik és a végén derül ki, hogy azokra a pályákra az átjárókat még csak ez után nyitották meg a Zónában, a történet szerint. Number 1 a sztori, le a kalappal a modderei előtt, akik vannak összesen legalább 25-ön! Egyetlen probléma vele a kicsit gyakori memóriahiány miatti crash a Bar és a Katonai Raktárak pályákon, de túlélhető. Erre készült is egy külön indító fájl, de még az sem oldotta meg a problémát teljesen. Ezért mindenképp megérne egy revíziót a játék mert kár, hogy ilyen probléma árnyékolja be ezt a kiváló produkciót. Egyetlen egy hibával találkoztam a vége felé Radaron, egy mellékfeladatban, amikor segítenem kellett volna a Szabadságosokat kimenekíteni egyik társukat a monolitosok fogságából. Itt a felmentő sereg valamiért nem akart utánam jönni és hiába szabadítottam ki egyedül az foglyot, az nem reagált semmire. Kipróbáltam több lehetőséget is, de semmi sem segített. Viszont szerencsére van a feladat ajánlatában egy visszautasító válaszlehetőség is, ami teljesen annullálja a feladatot, úgyhogy ezt nem kell elvállalni és nem történik semmi, a sztori megy tovább. Egy szó, mint száz: ezt a modot játszani kell!
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Hát épp azt mondom, hogy a sztori szerint nincs folytatás. A végén a film ügyesen lezárja a történetet és annyi. Tulajdonképpen ez után kezdődik az összes ismert Stalker történet, de ennek folytatása nem is tudom mi lehetne. Talán egy más elágazás valahol a történetben? Majd elválik, ha tényleg folytatják. Bár csak úgy lenne
-
Sensut
őstag
válasz Blizzardking #32730 üzenetére
Tartalmaz egy csomó add-ont, nem kell hozza semmi.
-
awacs
tag
A Slayer moddal játszom.Nincs is vele gond,amíg fel nem telepítem a magyarítást(a Call of Pripyaté),akkor egyből kidob.Nem tudjátok hogy oldjam meg?
-
awacs
tag
válasz kekeeci #32735 üzenetére
* [win32]: free[3812744 K], reserved[77980 K], committed[303516 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[98669 K], process heap[17706 K], game lua[2144 K], render[179 K]
* [x-ray]: economy: strings[8072 K], smem[0 K]
Input: 1
Config-file [c:\users\gyula\docume~1\stalker-cop\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures : 3
* : 1: ui\ui_actor_hint_wnd
* : 1: ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
* : 1: ui\ui_common
* RM_Dump: rtargets : 0
* RM_Dump: vs : 1
* : 3: null
* RM_Dump: ps : 1
* : 3: null
* RM_Dump: dcl : 0
* RM_Dump: states : 1
* RM_Dump: tex_list : 3
* RM_Dump: matrices : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes : 3
* RM_Dump: v_elements: 3
* RM_Dump: v_shaders : 3
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 5Ez lenne az?
-
Balathruin
veterán
válasz Blizzardking #32740 üzenetére
Várj vele kicsit, most olvastam moddb-n hogy pár nap múlva megcsinálják az új patchet.
-
Blizzardking
őstag
válasz Balathruin #32741 üzenetére
Egész jól sikerült beállítani. User.ltx-et feltegyem valahová?
"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
Balathruin
veterán
válasz Blizzardking #32743 üzenetére
Nekem nem kell user.ltx -
Blizzardking
őstag
válasz Balathruin #32744 üzenetére
Nem neked, Teldának. Vagy bárkinek akinek fagyogat. Csak neked ment a válasz mert így egyszerűbb volt
"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
kekeeci
senior tag
Ennyi az összes?
Ezek szerint a játék el se tud indulni, valószínűleg nem kompatibilis vele a fordítás, szedd le róla.kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
Telda
addikt
válasz Blizzardking #32745 üzenetére
Felrakhatod, köszi!
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #32732 üzenetére
Az meg hogy került a limanszki hídhoz? Én ott kaptam el a farmnál ahol a banditák tanyáznak. Ott sopánkodott az átjáró felé. Ez lényegében hasonló feladat arra, ami eredetileg a SOC-ban is van, amikor le kell fülelni az összeesküvést, aztán leszedni az árulókat. Még mielőtt a zsoldosokhoz ért volna, leszedtem, majd a társait is. Kellett tőle Lukashnak egy pendrive, ha jól emlékszem.
-
Antonius1978
addikt
válasz Sensut #32749 üzenetére
En ugy olvastam, hogy deritsuk ki, hogy kiknek ad informaciot at/el, es en nem lottem le, mielott a zsoldosokhoz ert volna, aztan ott elfutott, leszedtem a zsoldosokat, es utanna, at a Voros Erdobe, es ott palyavaltaskor mar a hid elott fekudt.Esetleg majd ujrajatszom azt a reszt, vagy teljesen ujrajatszom a jatekot is amint tehetem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- E-roller topik
- parandroid: KerékPH!áros 2024 tavaszi balatoni megmozdulás
- Fujifilm X
- Videó stream letöltése
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen egeret válasszak?
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy A05s - az ötösért több kell
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...
- Eladó egy komplett PC (RTX 3070, Ryzen 5 3600, 32GB RAM)
- !! AKCIÓ !! 1 ÉV GARANCIA !! Független Apple Iphone 12 Mini 128GB.
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB 5G Dual Sim + fólia, Spigen Rugged Armor tok
- Dolby Atmos / DTS:X hangprojektor HT-G700
- Bomba ár! Lenovo Miix 700-12ISK : m7-6G I 8GB I 256GB SSD I 12" QHD Touch I Cam I W10 I Garancia!