Hirdetés

2017. július 25., kedd

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-07-07 12:01:10

PROHARDVER!

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#32101) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

WIP: Haver játszik a Wan in Pripyat-al. Kérdezi hogyan és mikor nyílik meg az út pripyatba? Nekem nem ugrik be :) Emlékszik valaki?

(#32102) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

"True Stalker (Настоящий Сталкер) – A S.T.A.L.K.E.R. Mod based on Call of Pripyat 1.6.02, developed by AP PRO Team. The mod will feature a new campaign set in many familiar, heavily reworked levels based in the Chernobyl Zone of Exclusion. The mod's new storyline takes into account the events which occurred in the original S.T.A.L.K.E.R. Trilogy, without any direct association with the original campaign. There are also plans to feature many crucial gameplay improvements and a reworked audiovisual experience.
Features:
• Redesigned levels from the original games
• Cutscenes with professional voice-over
• Story rich side quests
• New gameplay features
• Improved graphics
Feature list will expand as development continues."
[True Stalker - First Trailer]

[ Szerkesztve ]

(#32103) Mirr Murr


Mirr Murr
(PH! félisten)

Sziasztok!

A Kiscelli Múzeum honlapjának Virtuális leletmentés oldalán található néhány olyan helyszín, amely talán Stalkerszerű érzést közvetít:

Kohó- és Gépipari Minisztérium

Új szerelőcsarnok- és Melegpörgető

Magyar Kereskedelmi Kamara székháza

Gyógyászati Segédeszközök gyára

"A Linux a megváltásra szomjazók és az unatkozó rendszergazdák úri passziója." (részlet Lujza Schauma: Mamád rendszernaplójából)

(#32104) rétisün válasza Mirr Murr (#32103) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

meg retro szocreál érzést :))

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#32105) galaktikus


galaktikus
(tag)

Láng képződményt hol találok a szerelőnek, hogy visszaadja a rejtő öltözéket?

(#32106) Sensut válasza galaktikus (#32105) üzenetére


Sensut
(őstag)

Ha a Szövetség Idejére gondolsz, akkor Limanskban, a parkban kaptam volt egyet.

[ Szerkesztve ]

(#32107) galaktikus válasza Sensut (#32106) üzenetére


galaktikus
(tag)

Köszönöm végülis Limanszkban meglett. Más kérdés: amikor a borongóson kell a kutatót védeni a mutánsoktól (miközben veszi a levegő mintát) mindenképpen meghal vagy meg lehet menteni? Nem túl könnyű a feladat, úgyhogy felmerült bennem, hogy mission impossible :U

(#32108) SaGa59 válasza galaktikus (#32107) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Meg lehet menteni, csak nem könnyű, ráadásul az a feladat szokott beragadni azzal, hogy nem jön az utolsó mutánshorda és a tag csak mér, mér, mér, egy hét múlva is, ha otthagyod a fenébe, mert eluntad a várakozást.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#32109) intensa_man


intensa_man
(tag)

Sziasztok!
SGM 2.2-t játszom. Miután az Éjstalkerek számára kitakarítom a Katonai raktárakat, kapok egy feladatot, ami először Zatonba, majd Agroprom undergroundba küld dokumentumokat keresni. Lemegyek, végig a folyosón, fel a létrán ebbe a szobába:

A szemben lévő rácsos ajtónál minden egyes alkalommal kidob a játék. Tudtok erre valami megoldást?
Köszi!

Egyébként a COC-t fordítja valaki?

[ Szerkesztve ]

(#32110) Balathruin válasza intensa_man (#32109) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Render módot kell váltani ha jól rémlik Dx9 vagy Dx8-ra (statikus).

Call of Chernobyl-hoz pedig sajnos nincs magyarosítás, de nem nagyon igényli mivel minimális és opcionális történet van csak benne. Elsősorban freeplay játék.

[ Szerkesztve ]

(#32111) intensa_man válasza Balathruin (#32110) üzenetére


intensa_man
(tag)

És mikor lehet majd vissza váltani?

(#32112) Balathruin válasza intensa_man (#32111) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Miután végigértél a pályán biztosan visszateheted.

(#32113) galaktikus válasza SaGa59 (#32108) üzenetére


galaktikus
(tag)

Annyiszor megpusztultunk mindketten, hogy agyérgörcsöt kaptam, aztán hagytam had egyék meg a mutánsok. Úgy tűnik nem igazán befolyásoltam vele semmit. Az Eliminator dobtáras sörétes puska amúgy teljesen haszontalan ha sok mutáns jön, mert kb. dialízist lehet rajtam csinálni mire betárazza.. :))

(#32114) Mirr Murr válasza galaktikus (#32113) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Váltogatni kell e fegyvereket, és repeszgránáttal is megszórni őket, valamint elébük menni, ha már kiismerted, hogy honnan jönnek. Egyébként, ha közvetlenül a küldetés felvétele előtt körbejárod a helyszínt és megelőző csapást mérsz a mutánsokra, akkor mindjárt kevesebb gondod lesz a védelemre. Legalábbis az alapjátékban ez bejött.

[ Szerkesztve ]

"A Linux a megváltásra szomjazók és az unatkozó rendszergazdák úri passziója." (részlet Lujza Schauma: Mamád rendszernaplójából)

(#32115) Sensut válasza galaktikus (#32113) üzenetére


Sensut
(őstag)

Elárulok egy titkot: a puszta kés a legjobb fegyver ott :K Egy erős páncéllal és elegendő kötszerrel / medkittel a késsel mindent legyilkolhatod egyetlen lövés nélkül. Egyébként a kés szinte minden COP modban elsőrangú hadi eszköz mutánsok ellen.

(#32116) galaktikus válasza Mirr Murr (#32114) üzenetére


galaktikus
(tag)

Gránátvető volt nálam.. rájük küldtem mind a 6 töltetet.. az a durva, hogy a snorkok nem pusztulnak meg tőle elsőre.. Végleg feladtam.

Sensut:
Próbáltam a kést, de annyian töfködtek minden oldalról, hogy akkor is megpusztultam. Nem tudtam bevinni a szúrást rendesen.

Na de legalább Tri0 gyűjteménye immáron teljes, meg is kaptam a jutalom cuccot cserébe.. az arcomon kisimultak a ráncok.. :K
A Gauss elég sokszor vesztette már el a létjogosultságát ebben a modban.. főleg, hogy még a cella utánpótlás is nagyon szegényes.

(#32117) intensa_man válasza galaktikus (#32116) üzenetére


intensa_man
(tag)

Nem tudom, hogy amit te játszol, abban van e használt elsősegély csomag, de nagyobb csaták előtt én mindig azt teszem be gyors gombra. Ugyanis annak használatakor NEM TESZI EL A FEGYVERT! Ha sima piros, akkor egyszerre kettőt "adok be" magamnak.

(#32118) galaktikus válasza intensa_man (#32117) üzenetére


galaktikus
(tag)

A szövetség idejével játszom most, ebben elvileg nem teszi el a fegyvert és nincs is benne használt eü csomag.

És amúgy előre bocs mindenkitől, hogy ennyit kérdezek, de nélkületek 1-2 feladat szerintem két hétig tartana, szóval felmerült megint egy: radaron hol van kb. az iránytű képződmény amit -többet között- vinnem kellene Erdésznek? igen tudom, nagyon szépen leírja, hogy a helikopter az erdőben itt nyugatra, ott egyenesen, amott meg a magányos fa meg a kőrakás.. de nekem ez kicsit pongyola helymeghatározás, mert körbejártam 28x és nincs sehol..

(#32119) sklopp válasza galaktikus (#32118) üzenetére


sklopp
(őstag)

Pontosan ott van, ahol a leírás mondja, de mivel artifact, jóelőre kapcsold be a detektort, egyből meglesz.

(#32120) intensa_man


intensa_man
(tag)

Sziasztok megint!
Van valakinek ötlete arra, hogy mit lehet csinálni, ha nem indul el a "keresd meg az ismeretlen jel forrását" küldetés? Odamegyek, jelzi a helyet, jön rádión, hogy a jel gyengül, majd a jel eltűnt, és ennyi. Nem moccan meg a jel, nem jön Strelok... SGM 2.2
Köszönöm!

(#32121) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

Balathruin: ha jól emlékszem neked van tapasztalatod a CoC (Call of Chernobyl) moddal kapcsolatban? Nézegettem, eléggé fejlődött a dolog amióta utoljára láttam, mostanra 8 oldalnyi addon van hozzá. Kérdezném, hogy mit érdemes feltenni ezek közül? (Látom van itt valami fegyver mod meg original fegyver mod. etc.) Meg akkor most már van Story mod, tehát van rendes története a mondnak? Magyarul is tud? A telepítés menete a szokásos (CoP Install, aztán rá a CoC)?

[ Szerkesztve ]

(#32122) shield válasza intensa_man (#32109) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Ha az emlékezetem nem csal meg, akkor dodopek neki állt decemberben az addig elkészült 1.20-as fordítását tovább vinni.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/ esetleg a http://stalker.esy.es/

(#32123) Balathruin válasza tzs182 (#32121) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Telepítés az csak sima kitömörítés, 7-zip kell hozzá. Nem szabad Call of Pripyat-ra rádobni, standalone. Ellenőrzi hogy van-e CoP telepítés, anélkül nem indul el. Patchet ne felejtsd el.
Addonból magadnak kell összelegózni hogy mi kell. Van 3 fegyvercsomag, ebből amelyik jobban tetszik. Többet egyszerre nem lehet. OWR megtartja az alap fegyvereket, csak normális minőségűre cseréli (van pár kisebb hibája), STCoP (patch) és AO meg jócskán kibővíti.
Grafikát érdemes kicsit felturbózni, folyamatosan frissítve vannak: Absolute Nature Redux vagy Autumnal Winds | Structures Redux | Enhanced Sun Effects | HD models
Innentől már rajtad múlik, de van még pár amit érdemes megemlíteni: OWR-hez javítás Sörét alacsony sebzését javítani kell a weapons.ltx fájlban, ammo_12x70_buck részen a buck_shot legyen 14, k_hit 0,32-0,36 körül.
AO-hoz 4AM in Pripyat
Outfit addon | Nanocell inventory | átlátszó vagy tiszta UI | Warfare frakcióháború | magasabb FOV fix | saját addon

[ Szerkesztve ]

(#32124) tzs182 válasza Balathruin (#32123) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Köszönöm! CoC feltéve + patch. STcop+patch. ANR-coc feltéve.
A többit még nem néztem meg. A Warfare mire jó? Saját addon? Hogy lesz ez magyar?

(#32125) Balathruin válasza tzs182 (#32124) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

A Warfare mint írtam, frakcióháború. Hasonló mint a Clear Sky-ban, csak sokkal jobban megírva.
Az én kiegészítőm a háttérhangokat hozza vissza, de van benne ShoC mutánshangok és rádiós zenék is.
Magyarosítás nincs még.

(#32126) tzs182 válasza Balathruin (#32125) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

No hát akkor várunk a magyarításra... Köszi az eddigieket :)

(#32127) Balathruin válasza tzs182 (#32126) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

De mit akarsz rajta magyarosítani? :F Nincs benne sok órás történet, alapvetően egyszerű freeplay az egész. Az is lehet hogy nem lesz hozzá magyarosítás.

(#32128) shield


shield
(Topikgazda)

Srácok, van a CoP-hoz olyan kis mod, hogy néha lehessen páncélt találni a hulláknál?

Most a CoP-ot tolom Horror moddal és egy kis Artifact loot moddal. A loot modot kissé vissza kell állítgatnom, mert átestek a ló túloldalára. Nekem bejön a horror táj és hangok.

Egy kis ízelítő belőle: KATT a nagyításhoz!



Majd a zombikról is teszek fel képet. Ja és egy-két mutánsról is.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/ esetleg a http://stalker.esy.es/

(#32129) Mirr Murr válasza shield (#32128) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Komor hangulatú. :K
Állandóan ilyen az égbolt, nem túl unalmas hosszabb idő után? Avagy változik később, például viharosra?

"A Linux a megváltásra szomjazók és az unatkozó rendszergazdák úri passziója." (részlet Lujza Schauma: Mamád rendszernaplójából)

(#32130) rétisün válasza shield (#32128) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

ezt hiszem ez éppen az

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#32131) tzs182 válasza Balathruin (#32127) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Hát például azt, hogy én sajnos se inglis se russian nyelvet nem beszélek. Az elején kapásból van 4 féle indítás (survival meg nem tudom mik) amikből egy mukkot se értek.
Ha már így segítettél kipróbálom, de én szeretem érteni, hogy mi történik. Szal az elején melyik indítás mire jó?
Belenéztem közben igen hangulatos a Zóna :)

[ Szerkesztve ]

(#32132) Balathruin válasza tzs182 (#32131) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Story mode - gondolom egyértelmű :) Katonával, banditával vagy monolithossal, illetve Azazel móddal nem használható.
Ironman mode - Egyszer élsz és egyszer halsz. Karakterekkel együtt halnak meg a mentések. Nem törlődik hanem elpusztítja a játék.
Survival mode - Minden spawnt lecserél zombikra, próbáld meg túlélni.
Azazel mode - Sosem menekülhetsz a zónából. Ha meghalsz egy másik létező stalker testében éledsz újra. Ha van társad akkor tőle veszed át az irányítást.

(#32133) Sensut válasza tzs182 (#32131) üzenetére


Sensut
(őstag)

Hát basszus, a Google fordító pld. mire való? Egy ennyit igazán le tudsz fordítani, hogy megértsd. Én csak ezért nem adnám fel a játékot az hétsz...g, még ha japánul lenne sem :N

(#32134) Erdő válasza Balathruin (#32123) üzenetére


Erdő
(kvázi-tag)

Kösz, hogy így összeszedted!
Eddig én sem mertem kipróbálni a magyarítás hiánya miatt, de ezek szerint el lehet boldogulni minimális angoltudással is, úgyhogy belevágok én is!

(#32135) shield válasza rétisün (#32130) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Köszi. Letöltöttem, épp másolom az ilyen kis modok gyűjtőhelyére, láss csodát ez is ott volt.
Megint toppon vagyok. :W
Köszi még 1x.

Dhampir van viharos idő is. Pl. éjszaka szakad az eső, a villámok fényénél lehet látni valamit, tök sötét van. Elég jók a hangok. Ami kissé bosszantó, hogy van valami farkas vonyítás szerű, na ezt kissé túlzásba vitték a gyakoriságát és a hangerejét, már-már idegesítő.

A LA topikba írtam neked. Látom kissé besokalltál.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/ esetleg a http://stalker.esy.es/

(#32136) Mirr Murr válasza shield (#32135) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Véletlenül nem ez az üvöltés hangzik fel szakadatlan? :D

"A Linux a megváltásra szomjazók és az unatkozó rendszergazdák úri passziója." (részlet Lujza Schauma: Mamád rendszernaplójából)

(#32137) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

Balathruin: Köszi az infókat. Tesztelem hamarosan... :)
Sensut: Jogos...meg fogom nézni... :)
Előbb azonban kérnék egy kis help a Spectrum Projekt-hez.

[link]
[link]

Igen nagy probléma van itten kérem! Jön valami gigászi kitörés ami elől gyorsan el kell húzni. Oda kell menni a Szolgálatoshoz, a "máris" szöveg után egyből töltődik a Bár pálya/rész. Viszont mikor megérkezünk azonnal meghalunk! 10-ből 9x! Egyetlen egyszer sikerült úgy nem meghalni, hogy azonnal F1-et nyomtam, ez azóta többször nem jött össze. Onnantól 2:30 mp marad elérni a Bár-t és hát az idő igen gyorsan fogy. Nincs valami GOD mode erre a 2 mp-re amíg megérkezünk a Bár területére? Más út nincs csak erre lehet menni, a térképen jelölt másik kijáratra azt írja a game hogy le van zárva.

Valakinek sikerült úgy átmenni, hogy nem dobta el a kanalat a Bár területre érkezés után azonnal?

[ Szerkesztve ]

(#32138) tzs182 válasza tzs182 (#32137) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Neki sikerült simán átmenni halál nélkül... [06:15]

[ Szerkesztve ]

(#32139) SaGa59 válasza tzs182 (#32137) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Megcsinálható. Nem könnyű, nagyon ki van számítva az idő, nem lehet sokat tökölni a kutyákkal és sprintelni kell (túl sok cuccot ne cipelj, mert nem fog sikerülni). Fordítás közben legalább ötször megcsináltam azt a részt (meg az előtte lévőt), hogy a visszaszámlálót ellenőrizzem, csak elsőre halt meg a karakterem. A többinél már tudtam, hogyan kell megoldani.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#32140) tzs182 válasza SaGa59 (#32139) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Köszi! Közben meglett. De igazán nem is maga a feladat okozta a problémát, hanem ez hogy rögtön a belépés után 1 mp múlva meghal a karakterünk. Nem értem mi történik, hiszen full health van, sugárfertőzés 0%, mármint hogy esetleg a 2 pálya váltás közt elfogyott volna az életerőm a sugárzástól. Fogalmam sincs. Egy szerencsém volt, teljesen véletlenül nyomtam egy mentést abban az egy véletlenül sikerült (időben F1) átjutásban. Az nem lehet, hogy amikor betölt a Bár pálya ugyanoda spawn-ol (jól írom?) mind a 2 karakter? Mert a társam fut tovább csak én halok meg a belépéskor azonnal. Valami megoldás csak van...

(#32141) hanS20


hanS20
(újonc)

Sziasztok! Több év után elővettem az SGM 2.2 Enot-ot. Jupiteren belül amikor megkapod, hogy keresd meg az egyedi vintart a cementgyár körül, hol található az a fránya fegyver? Anno megtaláltam, csak le is adtam, de most az istenért nem találom. Előre is köszönöm.

(#32142) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

Hmm valamit elrontottam? Szétosztanám a poloskákat, de senki nem kér belőlük.
12:27 itt megjelenik egy új beszélgetős rész, nálam pedig csak a viszlát, meg hogy hol találok munkát kérdések. Mi lehet a gond? Mindenkit végig kérdeztem.
(Érdekes, hogy 11:15-től a videóban sem sikerül elsőre, aztán 12:11-nél ugrik a kép, mintha egy vágás lenne és utána működik. Mi történt?)

[ Szerkesztve ]

(#32143) rétisün válasza hanS20 (#32141) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

előfordul(hat), hogy valamelyik npc felveszi, aki a közelben van. de én jártam úgy is, hogy kitörés után valamelyik hullánál találtam meg.

esetleg tölts vissza egy korábbi mentést, hátha olyan helyre teszi a játék, ahol könyebben megtalálod. amúgy ha jól emlékszem, legalább 2 helyen lehet, nem érdemes a térkép alapján keresni, az nem centire pontosan jelöli.

már nem emlékszem, melyik modban volt, hogy a sötét völgyben, az elhagyott gyárban (vagy milyen néven futott) kellett összeszedni 3 dokumentumot, ott többünknek is rendszeresen csak kettőt tett be a játék, többszöri újratöltéssel sikerült csak megtalálni mindhármat.

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#32144) Erdő válasza hanS20 (#32141) üzenetére


Erdő
(kvázi-tag)

Nem az Enotban, de ennél a feladatnál legtöbbször annak az épületnek a tetején találtam meg, amelyikre a kacskaringós lépcsőn kell felmenni. Utána még a létrán föl a legtetejére, és ott. Vagy a nagy épület tetején, amelyikben a Nitró-féle anyagok vannak, és annál is egészen föl kell menni, oda, ahol egy rejtekhely is szokott lenni. És, ha jól rémlik, valami vasban, az udvaron is előfordulhat.

(#32145) sklopp válasza hanS20 (#32141) üzenetére


sklopp
(őstag)

Több helyen lehet, de első lépésben le kell menni a pincébe és megnézni a hullánál, ha ezt kihagyja a stalker, jó eséllyel nem adja be a játék.
A helyszínek ahol lehet:

az udvari szellőzőcsőben:

a torony tetején:

Még egy helyen lehet, arról nincs képem, a torony alatt van egy lejáró a pincébe, ahol csak guggolva lehet lemenni, ott is lehet.

(#32146) galaktikus válasza SaGa59 (#25675) üzenetére


galaktikus
(tag)

Ez a mechanikus replikáns keresés már befejezett? Mert ugyanitt vagyok megakadva :(((

(#32147) SaGa59 válasza tzs182 (#32142) üzenetére


SaGa59
(őstag)

A poloskák elkészítésekor nem a megfelelő frekvencia tartományt adtad meg, emiatt használhatatlanok. Vagy hagyod a fenébe a feladatot, vagy vissza kell menni még az elé, hogy elkészítetted a poloskákat. Már nem emlékszem, melyik a jó frekvencia, de az biztos, hogy a megadott értékekből pontosan kiszámítható, mert átszámoltam fordítás közben és az orosz szövegben olyan értékek voltak a tekercsre, kondira, amikből nem jöhetett ki a jó freki… Átírtam, a fordításban jók a számok.

(#32146) galaktikus
Nincs kész, a következő verzióra ígérték, hogy befejeződik a történet, de azzal még nem készültek el.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#32148) hanS20 válasza sklopp (#32145) üzenetére


hanS20
(újonc)

Ahhhh megvan köszönöm, az udvari szellőzőcsőben volt.... Egyébként itt most a nagy többség melyik moddal játszik? SGM előtt a CoC-ra néztem megint rá, de számomra még mindig üres..

(#32149) galaktikus válasza SaGa59 (#32147) üzenetére


galaktikus
(tag)

Ohh bakker.. akkor itt kb. game over?

(#32150) tzs182 válasza SaGa59 (#32147) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Ééértem már, köszi! Igaziból azt írtam be, amit a videóban láttam. Nem álltam neki számolni...
Asszem 58 és 269 volt... Elég bonyolultnak tűnik számolgatni :D Nem akarom hagyni a feladatot és szerencsére előtte van mentésem is. Akkor számoljak...ugye?

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.