Hirdetés

2017. október 22., vasárnap

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-02 07:05:54

PROHARDVER!

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#31951) D4M13N válasza Riot Gin (#31950) üzenetére


D4M13N
(tag)

Jó ideje raknak ki ilyen videókat de közben saját játékot fejlesztenek.legalább is vk.ru egyik posztjában ezt írogatták.

(#31952) tzs182 válasza shield (#31944) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

shield: Pedig megy az biztos, jelenleg is 3 ember tölti és 16.2Gb-os forgalma van eddig. Próbáld meg újra letölteni esetleg :)
SaGa59: köszönöm a fordítást :)

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#31953) Riot Gin válasza D4M13N (#31951) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Lehet, úgy értik, hogy az Open X-ray engine-ből csinálnak egy játékot, amelyet meglehet venni? Belinkelnéd legyél szíves a VK.ru oldalukat, kíváncsivá tettél....

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#31954) Balathruin válasza D4M13N (#31951) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Igen, aki készíti a Gunslingert az csak hobbiból csinálja a STALKER-hez ezt a modot, amúgy ez a munkája is.

(#31955) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

sensut: Most nézem van egy kis gond! Lefrissítettem a gamedata-t az általad adott cuccal. A bal felső mutató tökéletes lett, viszont a jobb alsóval nem frankó valami. Az látszik, hogy megsebeznek, de hogy mennyi életerő csík van még az nem! Ezzel nem lehetne valamit kezdeni?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#31956) M@trixfan válasza D4M13N (#31947) üzenetére


M@trixfan
(PH! addikt)

Ez valami eszméletlen állat! :Y Mit ki lehetne hozni egy Stalker 2-ből, atyaég!

twitter: MatrixfanLive Sokszor tabletről vagyok, néha ezért marad bent egy-egy elgépelés.

(#31957) Mirr Murr válasza D4M13N (#31947) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Ezt már valahogy túlságosan is high-tech-nek érzem a Zónához képest. Valami űrhajós játékban vagy a Half Life-ban fel sem tűnne.

(#31958) Mirr Murr válasza rétisün (#31925) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Lehet, hogy neked az Outlast bejönne. :)

(#31959) Balathruin válasza Mirr Murr (#31957) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Mire gondolsz? A Gauss egy tonna fejlesztés után ilyen, a ruha szinte biztos hogy nem alap, ha azt nézzük hogy ez mind marha drága akkor szerintem belefér.

(#31960) Mirr Murr válasza Balathruin (#31959) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Viszont a Gauss-t nem is nagyon lehet fejleszteni, az alapjátékban legalábbis biztosan nem, és nem sok alkalomra nyílt lehetőség a kihasználásához, ha jól rémlik.

Megértem azt, ha valakinek modernebb "sci-fi hangulatú" Zóna kell, én jobban vonzódom az egyszerűséghez. Nekem például a Fallout világa és "Pip-Boyozása" sem tetszett, az sem az én világom, de más meg imádja, és jól van ez így. :)

[ Szerkesztve ]

(#31961) Balathruin válasza Mirr Murr (#31960) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

(#31962) Sensut válasza tzs182 (#31955) üzenetére


Sensut
(őstag)

Nem tudom mi van a csomagban és mire jó, nekem benne volt a mod pakkjában egy könyvtárban, mint extrák. Én sose használtam őket, csak a leírásból tudom, hogy mire szánták. Szerintem akkor az eredeti fájlokat tedd vissza és csak a térkép részét cseréld ki. Engem is zavar, hogy nem látszik a minimapon a feladatot jelző iránnyíl, de nem foglalkoztam vele.

SaGa59: A Stalkersoup és a Narodnaya Solyanka ugyanaz a játék, de mégsem. Anno az amerikai Tecnobacon kilépett az eredeti Narodnaya Solyankát készítő csoportból és magával vitte az addig elkészült játékot. Ez a mai Stalkersoup, amit azóta is egyedül, angolul fejleszt. Az eredeti NS-t az oroszok tovább fejlesztették és ki is adták, amit úgy ismerünk ma, mint Narodnaya Solyanka - Cumulative Pack 2 (aka Joint Pack 2). A Stalkersoup még mindig készül, illetve készül hozza a 64 bites motor is, valamint egy hálózati online rész is. Még mindig alpha stádiumban van, de a tesztelése publikus és folyton frissítik - ezért lehet már letölteni és játszani. Egyébként a játék tartalmazza az eredeti SOC-ot, viszont a terjedelme legalább 3x nagyobb és több modból kovácsolták össze. Az NS CP2 még ennél is nagyobb, ha az alapjátékhoz hasonlítanánk, én azt mondanám, hogy legalább 6x akkora és a Soupnál is vagy 3x nagyobb. Nekem fél évbe került először a NS-t kijátszani, amikor pld a Diverzánst egy hét alatt letudtam :)

[ Szerkesztve ]

(#31963) rétisün válasza Mirr Murr (#31958) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

lehet :K

azt hiszem a Condemned volt hasonló, azt bírtam.

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#31964) Mirr Murr válasza Balathruin (#31961) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Eh, merkantilizmus virtualizáció, ez már nem a "Zóna-élmény", legfeljebb más "zónáké". :)

(#31963) rétisün

Erre pont beugrott a fórumon a második rész érkezésének híre. :D
Egyébként én nem ismerem, csak videókon láttam ezeket.

[ Szerkesztve ]

(#31965) tzs182 válasza Sensut (#31962) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Köszi. Hát sajnos nem csináltam mentést előtte, csak copy, felülír, yes. Az eredetit nem tudom visszatenni gondolom újra fel kéne rakni az egészet...?

Ezt a Narodnaya Solyanka-t egyszer kipróbálnám de gondolom vagy full orosz vagy english verziói vannak...?

Ha már itt vagyok tanácsot kérnék :) Az alállomáson beszéltem a Zsoldosok vezetőjével egy titkos tervről a Szabadság és a Szolgálat balhéjával kapcsolatban. Kik mellé érdemes állni? Mennyire befolyásolja a végkifejletet ez a küldetés? :)

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#31966) kekeeci válasza SaGa59 (#31949) üzenetére


kekeeci
(senior tag)

Az eredet valóban azonos, de a végeredmény teljesen különböző.
Ajánlom figyelmedbe a STALKERSOUP fórumot.

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#31967) kekeeci válasza tzs182 (#31965) üzenetére


kekeeci
(senior tag)

A Solyanka-nak még nincs magyar fordítása, a Soup-nak van.

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#31968) sklopp válasza tzs182 (#31965) üzenetére


sklopp
(őstag)

A Fejszés-féle munka vállalása esetén kb. mindegy, ki mellé állsz, a végén úgyis rád fog haragudni mindenki. Minden esetre, ha végigvitted, ne nyírd ki a zsoldosokat bosszúból mielőtt átmennél Janovba jelenteni, le kell nyelni a békát.

(#31969) Sensut


Sensut
(őstag)

Véletlenül nem ez a "lila textúra hiba" az SGM 2.2-ben. Most kezdődött, az alapjáték után... nem is tudom mitől. Csak beesteledett szépen és azóta ilyen lett az egész játék, hiába van már dél :D Tiszta kék meg lila minden.

Kénytelen leszek felpakolni a látványjavító csomagokat, hátha az segít.

Ja, és nem valami kitörés vagy egyéb, randa lett az egész.

[ Szerkesztve ]

(#31970) Erdő válasza Balathruin (#31961) üzenetére


Erdő
(tag)

Két Alpha csapat között oldaná a feszültséget :)

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.10.04.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#31971) Aarpok válasza Sensut (#31969) üzenetére


Aarpok
(őstag)

Nem a lila hiba csak a talaj textúráját érintette és csak a Sniper variációját. Szerintem valami kitörés vagy pszi vihar után ilyen ha kint élted túl mondjuk anabiotikus szerrel. Persze nem biztos csak egy tipp.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#31972) shield válasza tzs182 (#31965) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Sajnos nem jön a torrent. Hát ez van.
Itt a kép a távcsőről. Amúgy szerintem nem kellett volna rá a fegyver mod, mert így igen hiányos a magyarítás a fegyvereknél és a töltényeknél.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#31973) Mirr Murr válasza Sensut (#31969) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

(#31974) kekeeci válasza shield (#31972) üzenetére


kekeeci
(senior tag)

Nem valami tűzfal beállítás genyózik veled?
Esetleg a szolgáltatód?
Próbáltál már náluk érdeklődni?
Egyszerűen lehetetlen, hogy se a MEGA-ról, se torrentről nem tudsz tölteni.

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#31975) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

Sensut: Ez szerintem valami pszi kitörés miatt lett ilyen. Ezt én is láttam de nekem visszaállt alapra egy idő után. Engem például az húzott fel eléggé, hogy ha alszol és jön egy kitörés akkor bizony a játék elveszi tőled az irányítást. Méghozzá úgy, hogy tök sötét van de hallasz mindent ami körülötted zajlik és kb 5-6 percig SEMMIRE nem reagál a játék! Jó alt-tab, meg crt-alt-delete, meg reset-re igen :D De akármit nyomsz meg kell várni a kitörés végét, csak aztán ébredsz fel és kapod vissza az irányítást.

sklopp: Köszi! Belementem a Zsoldosok játékába ki fogom próbálni ezt is, azt is. Most épp lelőttük a Szabadsággal a Tudósokat a Probzspfng hídnál (sosem tudom megjegyezni a nevét :D ), de jött az Alpha csapat is :) Végre van normális detektorom is és AS-VAL a hulláktól. Épp ideje volt, mert a Diverzánsban is ez volt a kedvencem. Amúgy a kereskedőknél, hogy hogy ilyen gyér a kínálat? Persze lehet velem van a baj, megszoktam a Diverzánsnál a cuccok tömkelegét :)

shield: Tényleg nem értem mi lehet nálad. Valakik pedig leszedték tőlem az biztos, az adatforgalom alapján 3-4-en kb. Van még egy ötletem! Privátban adj e-mail címet és dropsend-el, vagy filepostával 2 részletben átküldöm. Ha ez se jó marad a szerverre feltöltés... :)
Szerencsére a távcsöves dolog nálam nem ilyen. Viszont, hogy csináltad, hogy így néz ki a játék jobb és bal alsó sarka + a bal felső rész?

Kérdeznék, ha nem gond. Zatonba érkezés után egy tag áll a lépcső mellett ő elküld egy különleges képződményért, azt hogy lehet megtalálni? Most nem jut eszembe hol van pontosan -de a térkép mutatja- csak én körbe jártam mindent ott de nem találtam.
...és még egy, többször kapok a játék folyamán számomra értelmezhetetlen küldetést!
WTF? -- > [link]
Ebből van vagy 3-4. Mi ez?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#31976) Sensut


Sensut
(őstag)

Hát, én nem tudom mi a fene ez, de olyan, mint egy ócska horrorfilm. Hiába tettem fel az összes Atmosfeart meg minden, nem javít semmit és már (játék idő szerint) napok óta ilyen csúf a környék. Az egész abból indult, hogy beesteledett és többé nem virradt ki. "Napra nap jött, s arra újabb, de elmaradt a virradat", ahogy Byron mondaná :D . Ez az egész olyan világos éjszaka. Leginkább az a zavaró, hogy a textúrák is ronda zavarosak, az égbolt pedig olyan hülyén viselkedik, hogy... na de mindegy, előbb-utóbb csak kivirul, vagy mi.

(#31977) Erdő válasza Sensut (#31976) üzenetére


Erdő
(tag)

Én is textura modok nélkül játszottam SGM 2.2-t, és sosem volt ilyen. Ha újraraknád a játékot...?

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.10.04.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#31978) hubai1979 válasza tzs182 (#31975) üzenetére


hubai1979
(őstag)

Általában két helyen kel keresni,hiában ad meg egy pontot.

Vagy itt.

De itt kell lennie,kersd a kocsonyás szélén közepén ne a megadott ponton.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#31979) Antonius1978 válasza hubai1979 (#31978) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Ez a Diverzans ? Mert ha igen, akkor a keresett kepzodmeny egy foldon levo hatizsakban van a mocsarban, nagyjabol a helikopterrel szemben...

(#31980) Antonius1978 válasza Riot Gin (#31854) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Na mik a fejlemenyek a We are not alone-nal ?

(#31981) hubai1979 válasza Antonius1978 (#31979) üzenetére


hubai1979
(őstag)

Igen ez a Diverzáns,csak gondolom megmutatom nagyjábol hol is található,anyi verzióval játszotam már hogy pontosan nem is tudom leírni,volt hogy a csomag melet volt ,máskor meg a kocsonyás vacak tetejéről gurult le.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#31982) shield válasza tzs182 (#31975) üzenetére


shield
(Topikgazda)

A többi torrentem megy. Amit készítettél torrent fájlt, a tulajdonságaiban semmi sem hivatkozik a megadott szerverre. Hagyjuk a fenébe, ha nem megy, akkor nem megy.
Én simán csak felraktam a megadott modot, nem raktam rá semmit. Gondolom ez is egy SGM2.2 változat.
Az Infuzoria képződmény vagy mi a fene, lehet még a Fűrésztelep melletti domboldalon a savas területen, akár egy hátizsákban.
A feladatlistán azért olyan a küldetés, mert hiányzik a magyarításból. Nálam hiányos a lőszer és fegyverek és egyéb tárgyak neve és leírása.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#31983) Sensut válasza Erdő (#31977) üzenetére


Sensut
(őstag)

Próbáltam újrarakni is, illetve muszáj volt, mert addig peccseltem, hogy egyszer csak behalt a játék, és újra kellett tennem - de ugyanaz a gond maradt. Ha sose játszottam volna az SGM-el, akkor azt mondanám, hogy ez is egy valami "húzás", csakhogy most játszom ezzel azt hiszem harmadszor, és eddig sose tapasztaltam ezt a - mondhatom most már hogy - hibát. Közben elindítottam azt a Lost Soul-t, és az első cordoni bunyó után annyit mondhatok róla, hogy ez lényegében az SGM 2.2 tuningolt változata, ami tartalmazza az összes látvány csomagot és még valamit, mert a zsákomban találtam egy olyan dolgot is így startból, ami az alap SGM-ben nem volt benne. Mellesleg a magyarítás se talál hozzá, úgyhogy valami plusz mégis csak van benne. Mivel úgysincs más új mod, amivel el tudnék szórakozni hébehóba a szabad időmben, úgy döntöttem, hogy végigviszem a Lost Soul-t, és hagyom a másikat a francba. Amúgy is voltak dolgok, ami miatt újra akartam kezdeni a játékot - pld. az, hogy itt be lehet-e állni a banditákhoz Zatonon, mielőtt a tiszt úr a Skadovszkon kinyíratná velem őket. Úgy, mint a Diverzánsban. Azt már tudom, hogy a zsoldosokhoz Jupiteren be lehet állni, csak más a feladat, amit adnak.

(#31984) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

shield: dehogy hagyjuk, jó hogy ez a kis feladat majd utunkba áll nem? Hamarosan kapod a tuti linket innen 1000%, hogy le fog jönni! (Amíg írom a hsz-t addig feltöltődik) Szólj ha lejött, mert akkor törlöm.[link]

hubai: kösz a segítséget!

sensut: Az Atmosfear szép, de nekem ez a kitörés dolog nem jön be, most már van, hogy egymás után 2 is jön és 10 percig malmozok mire visszakapom az irányítást! Ez igaz csak ha alszol akkor van, de engem idegesít :) Most belőttem, hogy a kitörések, meg falloutok (azok mik?) 2-4 naponta jöjjenek meg átállítottam az alap időjárást naposra, próbálj variálni esetleg, hátha megjavul.

A hibás feladatokra rájött valaki? Nem lehet, hogy azok a helikopteres küldetések?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#31985) Sensut válasza tzs182 (#31984) üzenetére


Sensut
(őstag)

Nem tudom vetted-e észre, hogy a játék menüjében van egy külön "SGM beállítások" szekció, és ott le lehet tiltani dolgokat, köztük a kitöréseket is. Én letiltottam, mert semmi haszna ennyi rutin után. Egyetlen mod, amiben haszna van a kitöréseknek eddig, az az OGSE, mert ott csak kitörés alatt lehet megtalálni bizonyos fontos képződményeket. De itt nincs olyan, úgyhogy letiltottam.

(#31986) Mirr Murr válasza Sensut (#31983) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Látod, történhet ilyen, mint a Lost Alphával is. :)

(#31987) rétisün válasza Sensut (#31985) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

ha minden igaz, kitöréskor keletkeznek új képződmények azokban az anomáliálkban, ahonna kiszedegetted.

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#31988) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

SGM 2.2: Haladok a Zsoldos küldetéssel. A hídnál ahol megjelenik a Szolgálat és a Tudósok azoknak nyekk. Tudósok csomagja nálam. Szabadságos csapat nyekk (akik elkísértek). A Zsoldosok küldenek valakit a helyzet megtárgyalására. Fel is megyek a Hídra hozzá, de a figura csak távcsővel kémleli a messzeséget. Semmire nem reagál. Mi a teendő?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#31989) Sensut válasza Mirr Murr (#31986) üzenetére


Sensut
(őstag)

A Lost Alphában is ilyen probléma van csak? :) Ez kutyaf... Amúgy utána néztem fórumokon és tényleg egy időjárás féle effekt ez is, amit az Atmosfearre terveztek. Ha fent van az Atmosfear, akkor valóban nem is rossz, csak inkább fura, viszont AF nélkül elég ronda. Valamit félre terveztek az eredeti grafikával, mert belerondított nem csak az égboltba, de a modellek textúráiba is ez a túlzott kékség. Egy nyomasztó, borús, majdnem éjszakai környezetről van szó, ami több napig ráül a Zónára. Csak ritkán történik meg, van hogy egész játék alatt soha. Én visszamentem a mentésekkel odáig, ahol kezdődött és még egyszer nem történt meg. Aztán aludtam pár napot és kb egy hét múlva feloszlott és kivirult minden újra :) Az éjjellátóban, vagy éjjellátó távcsövekben fel sem tűnik.

rétisün: elvileg így kellene lennie, kitörések alatt jönnek létre képződmények, csakhogy ez ebben a modban nem igaz. Tapasztalatom szerint a kitörések nem befolyásolják a képződmények létrejöttét, azok az idő függvényében jelennek meg az anomáliákban. Ezt hamar le lehet tesztelni a tudósok érzékelőivel, ha közben érdeklődsz náluk. Nálam ki van most kapcsolva a kitörések, de a képződmények úgyis megjelennek. A beállításokban a letiltás csak a látványt és az effektet kapcsolja ki, ami megöl, de nincs hatással a képződményekre. Egyébként minden alváskor jelzi, hogy kitörés történt, de soha nem jelennek meg új képződmények ilyenkor :)

(#31990) hubai1979 válasza tzs182 (#31988) üzenetére


hubai1979
(őstag)

Én olvasgatam azelő erről,valami javítás kel,vagy valamelyik f5,f6,f7 nem tudom pontosan,de valami hasonlót olvastam.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#31991) rétisün válasza tzs182 (#31988) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

zsoldos ruhában kell odamenni hozzá, talán......aztán lehet, hogy simán csak egy bug, ez a küldi nekem is rémlik, csak sajna nem emlékszem mi volt a megoldása :B

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#31992) Aarpok válasza tzs182 (#31988) üzenetére


Aarpok
(őstag)

Talán ez segít [link]

Аарпок

(#31993) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

Аарпок: köszi!

SGM 2.2: Sárga feladat, Zatonon kaptam a lépcső mellett álló embertől.Merre felé van ez a képződmény? Megint tuti én nézek el valamit, de én nem találom.
[link] [link] [link]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#31994) Erdő válasza tzs182 (#31993) üzenetére


Erdő
(tag)

Szerintem ahogy Hubai és Antonius írták: a vízben van, hátizsákban. Nem az a gond, hogy azt várod, hogy felugorjon, és nem nézel lefelé?

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.10.04.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#31995) hubai1979 válasza tzs182 (#31993) üzenetére


hubai1979
(őstag)

Keres egy amolyan hátizsákot abban lesz, azért nem mutassa a detektor.Nekem volt már hogy a hátizsák melet volt pontosan, vagy ahol a képek készültek valamejik kocsonyáról gurult le.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#31996) Erdő


Erdő
(tag)

Kicsit furára sikerült a pripjatyi kivonulás (Diverzáns): Sztrelokék nem messze a mosodától megálltak tüzelő pózban, és nem voltak hajlandóak tovább menni. Előre mentem, hátha valami beragadt zombi van valahol, volt is egy pár, de a többiek csak nem jöttek utánam. Végül elértem a kivonási pontot, elmentek a helik, beadta a 400 zombis küldetést, de amikor visszafelé mentem, megtaláltam Sztrelokékat - holtan. Gondolom, nem ez a normális menete a dolognak...?
A sztalkerek betelepültek, Herman és Garik is adott feladatot. Lehet, hogy nem befolyásolt semmit?

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.10.04.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#31997) Aarpok válasza Erdő (#31996) üzenetére


Aarpok
(őstag)

Valami bug lesz ez.Anno az SGM Geo all in one-ban elment sztrelok a kivonulási pontig,de amint felszálltak a helikopterek az őrnagy úr és sztrelok ott maradt kísértetnek tudósként és halhatatlanul.Valószínű elmentek csupán a textúrájuk maradt ott abban a pozicíóban ahogy a videón voltak.

(#31993) tzs182 Abban a mocsárban van ahol a lezuhant helikopter.Nekem úgy rémlik nincs zsákban és tud vándorolni,de csak a mocsáron belül.A zsákos megoldás a 2.0-ban volt a fűrészmalomnál.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#31998) Sensut válasza Aarpok (#31997) üzenetére


Sensut
(őstag)

Nincsen zsákban, se semmiben, az biztos. Nehezen látható, de ott van szabadon és vándorol.

(#31999) Erdő válasza Aarpok (#31997) üzenetére


Erdő
(tag)

Kösz, akkor nem aggódom, illetve, más miatt: nem találom a Fúró képződményt. Már kétszer végigmentem az átjárón Omega keresővel. Nincs ott sem, ahol egyszer már megtaláltam, a kupolás teremben, a konténereknél. Szokott máshol is lenni?

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.10.04.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#32000) Mirr Murr válasza Sensut (#31989) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Nem tudom, de ha nem tudtad játszani, mert újra kellett tenned, de ugyanaz a gond maradt, akkor az annyira nem kicsi baj. :)

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.