Hirdetés

2017. október 22., vasárnap

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-02 07:05:54

PROHARDVER!

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#31751) kekeeci válasza Weareus (#31747) üzenetére


kekeeci
(senior tag)

Ha segítség kell a kezdéshez (nem csalás, csak a sokadik játék rutinja) akkor kérdezz bátran.
(Mottó: nem feltétlen egy szál pisztollyal kell nekimenni a banditáknak, lehet az sörétes, vagy MP5 is, vagy ha mégis pisztoly, akkor hangtompítós.)

[ Szerkesztve ]

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#31752) Antonius1978 válasza shield (#31739) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Figyelj csak : ma nalam is osszeomlott a jatek, nem tudom milyen loggal, elfelejtettem.
A lenyeg az, hogy nezd meg a szemelyes tarolodat, es minden szirszart adj el, en 818 kilot gyujtottem egybe, beszeltem Furgevel, utann Informatorral hogy ki is o, es menteni akartam, es kifagyott.
Eladtam 600 kilot a cuccosbol, es mostmar popecul lehet menteni, no problemo.

(#31753) Mirr Murr válasza Antonius1978 (#31752) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Bezzeg a sok pénztől nem fagy ki. :D

(#31754) Sensut válasza Antonius1978 (#31752) üzenetére


Sensut
(őstag)

Akkor ez valami memória hiba. Milyen konfigurációtok van?

(#31755) Erdő válasza Erdő (#31700) üzenetére


Erdő
(tag)

Rádiózavarás küldetés Pripjatyban - eltűnt holttest bug megoldása:

1., Le kell tölteni a spawn menü mod-ot és feltelepíteni.
http://www.nexusmods.com/stalkercallofpripyat/mods/76/?

2., Ennél nem lehet úgy megadni a karakter azonosítóját, mint a Misery-ben, csak menüből választani, ezért egy kicsit módosítani kell az egyik fájljában. Tehát, a játék
gamedata\scripts\ui_si.script fájljában a következőket kell átírni:
a local NPC_table résznél az utolsó sor Vánóra vonatkozik, e mögé kell egy vessző, tehát így nézzen ki:
"jup_a10_stalker_vano",
majd be kell szúrni utána egy új sort, ami pedig így nézzen ki:
"pri_a22_military_yarmoshuk"
Valamivel lejjebb pedig a
if self.list:GetSize()==59 then
sorban az 59-et át kell javítani 60-ra.

3., Indítsuk el a játékot. Álljunk arra a helyre, ahol az eltűnt holttestet kellene megtalálnunk. Nyomjunk ESC-t, válasszuk ki a spawn menüpontot, azon belül az npc-k közül az utolsót (Yarmoshuk), majd kattintsunk a létrehozás és a kilépés gombokra.
Vissza a játékba. Yarmoshuk megjelenik élve, lőjük le, és vegyük el tőle a robbanóanyagot. A játék a következő feladattal folytatódik.

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.10.04.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#31756) shield válasza Antonius1978 (#31752) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Köszi, megpróbálom.

Sensut mire gondolsz memória hiba alatt?
A konfigomat megtalálod az adataimnál.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#31757) Sensut válasza shield (#31756) üzenetére


Sensut
(őstag)

Háta arra, hogy a túl sok cucc miatt merül ki leghamarabb a memória, de 16 GB-nál biztosan nem ez a baj. Nem tudom, nekem 12 GB van és semmit se adtam el a fegyvereken kívül. Na, meg a Stalker úgysem használ annyit, ez gond lenne mondjuk 3-4 GB-nál. Viszont nekem minden cucc a janovi ládában van - rengeteg minden, legalább 2T, de nem volt gondom miatta. Elég furcsa ha ez okozza a bajt nálatok.

(#31758) Antonius1978 válasza Mirr Murr (#31753) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Attol nem, a 600 kilo cucc 2 kerek millat eredmenyezett, mostmar 4 millam van a bankarnal a szamlamon :C

Sensut halvany gozom nincs, a tarsam rakta ossze, valami szerverfeleseg 2 db 2 magos procival ha jol tudom, 8 giga ram, 9600-as Nvidia, es 64 bites win 7.

Erdő koszonjuk hogy eloastad a megoldast, akik szembesulnek ezzel a hibaval, azoknak jol jon, nalam pl nem volt ez a hiba, ez a dolog a 4 eltunt felderitonel tortent meg velem, hogy nem voltak ott a holttestek, de az atvezeto animacio gond nelkul elindult.

shield hatha ez lenne a baj, hogy tul sokfele mindent tarolsz a dobozban, es nem tudja tarolni a sok infot, vagy effele...En 5 AEK-t tartottam meg es 5 Velest, a leirasodban olvastam, hogy valahol ezek a dolgok kellenek.
Amugy elakadtam a jatekban, megtalaltam a Furot es a Diot hala az irasaidnak, nem tudom viszont hogy hol keressem az ismeretlen kepzodmenyeket - az elsot megtalaltam, aztan nem tudom hogy hol a Szem, nincs meg a kepzodmeny a bioradarhoz, a Gauss pisztolyhoz, nem indult el a dupla granatos dolog - nem tudom mit kell csinalni, vagy keresni a szerszamokat Nitronak, es jelen pillanatban Sotetvolgyben voltam, kinyirtuk a Renegatokat a gyarnal, leadtam a PDA-kat, es nem talalom sehol Baltazart.

Van utalas, hogy meg kell keresni Charon iratait, ami vagy a Muvelodesi hazban, vagy az alatta levo laborban van.Talaltam is egy iratkoteget, amit elvett Informator, amikor kb kiderult hogy ki is o, de ez vajon az a doksi, valoszinuleg nem, mert a feladat meg aktiv...

Sensut : en nem tudom hogy ez okozza-e, mert elsore a szkriptre gyanakodtam, aztan beugrott, amit Shield mondott, hogy nem tud menteni Zatonban, aztan valaki meg mondta, hogy akkor is elofordulhat palyaatlepesnek fagyas ha sok a holmid, ezert en a nalam levo holmik sulyat is csokkentettem, meg eladtam mindent, es voila', egybol mukodott a mentes, ugyhogy megsem a szkripttel kellett legyen a hiba, nemde ?

[ Szerkesztve ]

(#31759) Erdő válasza Antonius1978 (#31758) üzenetére


Erdő
(tag)

Szemet általában anomáliában találtam (talán tüzesben), a bioradarhoz kellő képződményeket szintén, vagy npc-knél. Én azért is szoktam időnként legyepálni a különböző helyeken táborozó zsoldosokat, mert náluk is szokott lenni képződmény, és néha pont olyan, amelyik valamelyik feladathoz kell. Az 5 db villámot viszont többnyire nem anomáliákban, hanem csak úgy, valahol a földön találtam (ehhez elővett keresővel kell járkálni), illetve szintén npc-knél.
A dupla gránátos küldetést, ha jól emlékszem, Fajd adja a Szkadovszkon.
Én egyelőre a Diót nem lelem, bár néztem a Mozgolomka anomáliában - mintha ott kellene lennie.
Sötétvölgybe mikor kell átmenni?

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.10.04.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#31760) Antonius1978 válasza Erdő (#31759) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Szoval csak simma Szem kell neki, nem valami egyedi Szem ? Akkor jo, volt belole jopar, de a jatek folyaman eladogattam oket Szonykanak.
Ujabban nem kepzodik egy szal kepzodmeny sem az anomaliakban, a zsoldosok jo otlet, altalaban szokott lenni naluk Szikrancs, 1 Villamot valamelyik Renegatnal talaltam Sotetvolgyben.
Duplagranat : igen, Fajd adja, meg is szerzem hozza a tervrajzokat, mostmar csak a szerszamok kellenek, lehet, hogy meg 1-re sem bukkantam ra, es azert nem folytatodik a kuldi ?
A Dio nem a Mozgalomkaban van - ott a Violin/Hagedu van - , hanem Kopacsiban az egyik hazban, beszelni kell Janovban Lemurral, o mondja az infot, miutan felveszed a kuldit, Szonyka atiranyit Janovba, hogy ott beszelj Lemurral, aki Jar bacsi orra elott ucsorog, szoval o elmondja hogy hol keresd azaz Kpoacsiban a nagyon radioaktiv teruleten.
Sotetvolgybe a kiurites utan kapott - olj meg 400 zombit - kuldetes utan tudsz atmenni, amint teljesited a kuldit, azaz kinyirsz 400 zombit, akik mindenhol ott vannak/lesznek, persze a legbosegesebb zombihordak Pripjatyban vannak, de ha a palyak kozott koricalsz, akkor is lesznek itt-ott dogivel.

(#31761) Erdő válasza Antonius1978 (#31760) üzenetére


Erdő
(tag)

Sima Szem kell.
Kikapcsoltad a kitöréseket, vagy annak ellenére nem képződnek képződmények, hogy vannak kitörések?
A gránátduplázáshoz spec. szerszám kell, a diverzáns_cuccokban benne vannak a helyek, ahol felbukkanhat ez a készlet. (Szennyvíztisztító, de azon belül több helyen is lehet.)
Dió képződmény: Lemurral beszéltem, csak az a rész nincs lefordítva, így nem értettem. Köszi a tippet, megnézem Kopacsiban.
A kiürítésbe még nem mertem belemenni. Most azzal szívok, amit Sensut is ír, hogy beléptem a zsoldosokhoz, erre se a monolitos, se a hajnalos vezér nem ad küldetést. Bosszantó. Még nem tudom, mit csináljak: ürítsek, ne ürítsek?

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.10.04.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#31762) Mirr Murr válasza Weareus (#31744) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Ez a Shadow of Chernobyl? Ha váratlanul letámadod a tábortűznél ülő banditákat, akkor máris hozzájuthatsz egy söréteshez, ha jól emlékszem. Még mielőtt végrehajtod ezt a küldetést, a sebesült stalker melletti kocsiban találsz egy hangtompítós pisztolyt, ám lehet, hogy az már egy modban volt elhelyezve.

(#31763) Antonius1978 válasza Erdő (#31761) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Annak ellenere nem kepzodtek, elkepzelheto, hogy nem valt napszakot,azert.Nalam pl - es gondolom nalatok is, mert le van irva hibakent - van amikor folyton nappal, vagy ejjel van, menteni kell, es ki-be/lepni, hogy helyrejojjon.
Akkor ellatogatok a szennyviztisztitohoz, hatha talalok valami szerszamot, hogy lassam egyaltalan spawnolja-e a jatek a cuccokat.A zsoldoskaktol meg begyujtok par szikrancsot is, most kerdes, hogy villam, vagy szikrancs kell-e igazan Kardannak, majd kiderul.
En azzal szivtam meg - hasonloan hozzad - hogy beleptem a Hajnalhoz.Igy sem Csapajev, sem a Monolitos faszi nem ad kuldetest, mondjuk a monolitot kisepertem a Vulkan hadmuvelet kereten belul,meg is kell nezzem, hogy hany X-labor feljegyzesem van, azaz Cyborg cuccai kozott volt-e ilyesmi.
Elkepzelheto, hogy megyek es lelovom Csapajevet is, vagy nem tudom, pl Noetol sem jott uzenet, hogy jon a mutanshorda.
Mondjuk engem ezek a kuldetesek mar nagyon nem izgatnak - mar unom is oket kisse - mert anno en mar vegigtoltam asszem az SGM-et, es az Enot-ot is, azokbol emlekszem meg halvanyan, hogy a monolitos kuldeteseknek annyi volt a celjuk, hogy egy rakas dolgot kellett csinalj, hogy a Monolit megbocsassa az ellene altalad elkovetett bunoket, a banditasra es hajnalosra mar nem emlekszem.

De amugy mintha az is le lett volna irva - tan Shield altal - hogy nyugodtan kinyirhatsz barkit, mert mar ugysem adnak uj kuldetest, ezt epp a zsoldosokra irta, a monolit es hajnalnal nem biztos, nem tudom...
Ha a kiuritest valasztod, attol meg utanna lesz jopar km koricalni valod :D

(#31764) SaGa59 válasza Mirr Murr (#31762) üzenetére


SaGa59
(őstag)

A hangtompítós pisztoly ott van az alapjátékban is. A vasútikocsi szerű lakókocsiban az egyik kötszeres dobozban. A falu szélső házának padlásán (át kell ugrani a Farkas melletti ház tetejéről a következőre és átmenni az út felőli végére, a hiányzó palák helyén benyúlva szét kell verni a ládát és ki lehet pecázni a ruhát) meg a jobb fajta páncél, csak körül kell nézni, mielőtt az ember egy szál stukerral nekiáll banditákra vadászni. Ezeket az összetettebb modoknál ki szokták szedni.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#31765) Mr_no_Name


Mr_no_Name
(lelkes újonc)

Sziasztok!

Mi a véleményetek a Call of Chernobyl modról?

Ezt szedik a legjobban a moddb-n, és a promója szerint egy komplett sandbox majdhogynem fps-rpg-t csinált a játékból.

(#31766) Mirr Murr válasza SaGa59 (#31764) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Igen, még a ruha is. Régen ezt én sem tudtam, és állandóan szétlőttek, ha nem lopakodtam, és kerestem fedezéket.

(#31767) Sensut válasza Mr_no_Name (#31765) üzenetére


Sensut
(őstag)

Sztori nélkül unalmas. Mindaddig, amíg egy komoly, komplex történetet nem húznak rá, konkrét szeplőkkel és összefüggő küldetésekkel, addig csak ismerkedés a Zónával. Lehet lövöldözni jókat benne, barangolni egy csomót... sanyi. De ki kell próbálni, lehet hogy bejön. Ingyen van :)

[ Szerkesztve ]

(#31768) agojozsef válasza Antonius1978 (#31760) üzenetére


agojozsef
(lelkes újonc)

Ha még nem találtad volna meg a szemet, az iskolában keresd az omega detektorral egyből rátalálsz kimutatja, ki is írja a PDA-on olyan zöld-fekete színű.Kharon iratai az x8-ban az egyik lépcső alatt van egy függőleges lejáró ami egy körfolyosóba vezet ott megleled, Fönt az első emeleten is van 1 doksi ez talán Nazar-nak kell.

(#31769) Erdő válasza Antonius1978 (#31763) üzenetére


Erdő
(tag)

Kardánnak Villám képződmény kell, de a Szikrancs is kell a bioradarhoz.

Wind of Time magyarítás (frissítve: 2017.10.04.): https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#31770) shield válasza Antonius1978 (#31763) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Sajnálom, de én már ezekben nem tudok segíteni, mert még 1x sem jutottam idáig a mentési hibák miatt.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#31771) tzs182 válasza agojozsef (#31768) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Köszi! Ha valamiért nem találnám meg, készítenél képet a pontos helyekről?

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#31772) Antonius1978 válasza agojozsef (#31768) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Kosz, a kulonleges Szem-et megtalaltam, ott a suliban, azzal a hellyel szemben, ahol Zuluval vedekezunk, fel kell menni azon a par lepcson ami az epulet sarkanal van, es valami asztal mellett ott a Szem, Omega detektorral talaltam meg en is.
Az ismeretlen kepzodmenyekbol 2-t megtalaltam, mostmar nem jut eszembe hol volt a 2-ik asszem az is Pripjatyban, talan a Szoloindanal ? Vagy valahol arrebb, mar fene tudja.
Az X-8as labor tippet koszonom, az is lehet hogy nem pont ott lesz ahol mondod, mert azok a nyomoru torpek mindent a levegobe dobalnak... :W
Az 1-so emeleti papirt megtalaltam, olyan mint egy ujsagpaksameta, akkor a laborbeli hianyzik a boldogsaghoz csak :)
A kitores valahogy kikapcsolodott, nem is csoda ha nem lettek uj kepzodmenyek :D
Amugy elmentem, es kinyirtam Csapajevet, es kesz :D
Most talan a zsoldosokat gyilkolom majd le, csak hogy kerek legyen a kep, esetleg a Hajnalosokat is ? Meg nem tudom ;]

Villam : abbol egyet talaltam, Szikrancsbol is egy van, remelem majd meg kepzodik, az elejen ha tudom, akkor nem adom el...

A Sotetvolgyben hol van Balthazar ?

Shield : eladogattad a cuccokat ? es ha igen, helyrejott-e a mentes ?

[ Szerkesztve ]

(#31773) Riot Gin válasza SaGa59 (#31750) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Köszi! :)

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#31774) Antonius1978


Antonius1978
(PH! addikt)

Ezt lattatok mar ? A film alatt a leirasban szerepel egy FB csoport is, oroszul, Saga59 esetleg rajuk nezhetne, amint lesz ideje. [link]

(#31775) SaGa59 válasza Antonius1978 (#31774) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Már láttam. A beharangozott filmről és könyvről (ZÓNA) szóló FB oldalt is. Erősen gyanítom (ne legyen igazam), hogy ez egy soha meg nem valósuló dolog, az egész csak arról szól, hogy valaki pénzt kalapozzon össze magának. Különféle határidőket adtak az utóbbi két-három évben. Elvileg a filmet már legalább egy éve forgatni kellene, ehhez képest csak a kezdeti koncepció rajzok léteznek, a könyv „hírneves” szerzője bibliográfiájában három nem túl ismert írást sikerült találnom. Már nézegette a kiadó, ha lesz belőle valami, talán nálam köt ki, de tartok tőle efelől nyugodtan alhatok, nem mostanában lesz belőle bármi is.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#31776) rétisün válasza SaGa59 (#31775) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

ha már a könyvek szóba kerültek, várható újabb stalker könyv?

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#31777) SaGa59 válasza rétisün (#31776) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Igen, a napokban adom le a következőt, azaz nagyjából egy hónap múlva kerülhet a boltokba. Nem rossz történet, most végzem az utolsó simításokat rajta.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#31778) rétisün válasza SaGa59 (#31777) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

:C

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#31779) Weareus


Weareus
(őstag)

Ha valaki esetleg tud youtube-os magyar kommentes végigjátszást a sorozat bármely részéről, megoszthatná itt, no persze nyilván, ha van ilyesmi. Max graf, max nehézség előny. Amíg nincs kész az új gépem, szívesen néznék egy kis kedvcsinálót. Köszi előre is.

(#31780) Balathruin válasza Weareus (#31779) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Ha nem ismered a játékokat, akkor nem érdemes. Sokat dob az élményen ha te fedezed fel.

(#31781) shield


shield
(Topikgazda)

Tudja valaki, hogy mit jelent ez?
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadows_world'

A log fájlban találtam.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#31782) Balathruin válasza shield (#31781) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Dx9-re váltáskor (2004 vége felé) jelent meg, aztán azóta is benne van a játékban. Nem kell vele foglalkozni, nem fontos.

(#31783) shield válasza Balathruin (#31782) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Akkor ezzel nem foglalkozok.
Akkor a súly marad. Elkezdtem eladni a cuccokat, Szkadovszkon simán megy a mentés, de már távolabb nem. Nem akarom elhinni, hogy a cuccok befolyásolják és eddig senki sem javította.
Más modokban is gyűjtögettem, de nem szívatott így, főleg a ShoC modok nem.
Ráadásul most hibát sem dob a log végén.
Most mindent adjak el!? Ez rohadt bosszantó. :W

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#31784) SaGa59 válasza shield (#31783) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Valószínűleg nem a súly, hanem a túl sok cucc a gond, ami nálad van. Betelhet valami táblázat, amit aztán nem tud visszaolvasni.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#31785) Antonius1978 válasza Weareus (#31779) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Nos hat, itt van egy vegigjatszas a masodik resszel, raadasul magyar szinkronos. [link]
Azert rakom csak ezt be, mert kar volna leloni a poen a masik ket reszrol, azok sokkal jobbak - habar nekem ez a resz is marhara tetszett - , raadasul a modok 90%-a az elso es a 3-ik reszhez van csinalva, a 2-ik reszhez nagyon keves mod keszult.

shield a hangtompitos Grozan es a Minigun-on kivul nem is nagyon van szukseged mas fegyverre, esetleg egy nagyot sebzo, vagy egy gyorstuzelo soretesre kiegesziteskent, es egy automata pisztolyra, amikor detektorral kutakodsz.Pancelt Furgetol vasarolj, marmint az Exo-t, 150 teherbiras, megfejelve 2 db aranyhallal, 2 eletkovel, es egy sarkanyszemmel, igy mar baromira golyoallo is vagy, persze a kepzodmenyeket fejleszteni kell majd.Az osszes tobbi szirszart, 1-2 kedvenctol es fontosnak itelt dolgon kivul eladhatod,egyszeruen nincs ra szukseged - kivetel persze a kuldeteshez szukseges cuccok.A jatekban folosleges a sok fegyver, ugyanis az emlitett Grozat nagyon hatekonnya tettek, loszert is talalsz hozza dogivel, tavcsove is van, amit hokeresosre tudsz cserelni, granatvetoje, teljesen felfejlesztve (es majd ha meglesz a konyv rola, meg a 300 fejloveses kuldi, akkor ha jol szamolom 96-ot fog sebezni, azaz 1 loves, 1 hulla kb, azaz csak majdnem, de 2 loves es szinte mindennek kampec + tuzgyorsasag, szoval aminek nem eleg 2, abba hamar belepumpalsz 10-et es kesz).

SaGa59 eloszoris koszonom az elozo valaszod, masodszor meg azt hiszem az Enotban volt valami ilyen gond, hogy valami csak 16 bites tablazat volt, es le kellett csereljek 32 bitesre, vagy ilyesmi, szerintem ott is a targyak szamaval es nyilvantartasaval volt gond.

[ Szerkesztve ]

(#31786) Weareus válasza Antonius1978 (#31785) üzenetére


Weareus
(őstag)

Köszi, nem is tudtam, hogy magyar szinkronos. Többi részhez is van fordítás? Belenéztem kicsit és maga az univerzum, a képi világ tetszik, bejövős.... Csak az a szaggatás, bár lehet, csak a felvétel miatt van..., ámbár a Stalker-játékokról azt hallottam, hogy szeretik, ha van alattuk "vas"...

[ Szerkesztve ]

(#31787) Balathruin válasza Weareus (#31786) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Sajnos van magyar szinkron, de csak a Clear Sky-hoz. Borzalmas, meg úgy 20%-os...
Magyarosítás van az összeshez. A szaggatás meg nagyon gáz (10s elég volt), olyan mintha krumplin játszana.

(#31788) Weareus válasza Balathruin (#31787) üzenetére


Weareus
(őstag)

Értem. Jó lenne tudni, mi a reális gépigény, amúgy..., összefoglalóban nem találtam.

[ Szerkesztve ]

(#31789) rétisün válasza Weareus (#31788) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

pontos gépigényt nem tudok mondani, de igazából nem vészes, én régebben laptopon játszottam, ami ugye azért nem kifejezettem játszani van (van olyan is. de ez enyém nem az :N )

intel i5 2.5 GHz, 4 giga ram, Nvidia GT 630M 1 giga memóriával

ez szerintem ma már nem egy csúcskonfig, sőt.....

[ Szerkesztve ]

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#31790) Balathruin válasza Weareus (#31788) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

A reális gépigény... Hát egy 3GHz-es Core 2 processzor (CPU 1 szál igényes) és egy erősebb 2003-2005-ös VGA is elviszi, de ha kell letérdelteti a legújabb hardvereket is (6-7. gen Intel Core i5/7 4,5GHz vagy afelett 1080-nal).

(#31791) Weareus válasza Balathruin (#31790) üzenetére


Weareus
(őstag)

Jól optimalizált játék lehet ez is... A Dead Space-vel voltam így meg főleg a Metro-val (ez utóbbi fejlesztői a Stalker készítői közül váltak ki, ha jól tudom). Mondjuk a Metro képi világa azért, eh, na... Aztán ette is a vasat rendesen 1920x1200 kimaxolva: I72600k@4,5 ghz + 2 db 7970, 16 gb ram, de azzal elvolt és még azt sem mondhatnám rá, hogy konzolport, mondjuk a Stalker sem az, a DS viszont igen, bár ott nem is a gépigény volt a fő gond, hanem az irányítás, főleg az első résznél.

(#31792) Balathruin válasza Weareus (#31791) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

18 éves a játékmotor, eleinte teljesen más játékhoz készült (arena multiplayer), végigment a DirectX fejlődésének elég jelentős szakaszán, cserébe az egyik legjobb AI van benne, reális ballisztika és normális fizika.

(#31793) Mirr Murr válasza Weareus (#31788) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Én egy ilyen régi használt notin is végigtoltam, csak az enyémben a cikkben szereplőnél kicsit gyengébb proci volt (i5-560M + Nvidia NVS 3100M VGA, 1x4GB memória).

Szépen, simán futott a játék, csak Janovnál (például a bázist elhagyva a vasúti síneken valahol) és Pripjatyban (a laborban a vízben rohanó patiknál) bizonyos helyeken beszaggatott, de azokon a pontokon erősebb konfigurációknál is történt pár akadozás.

[ Szerkesztve ]

(#31794) Weareus


Weareus
(őstag)

Értem, köszi az információkat. Épp most újítom fel a gépemet - régi sajna leázott -, szóval nem hiszem, hogy gond lesz. Az MI-nek örülök, hogy jó, úgyis ritka még manapság is a jó ellen.

(#31795) kekeeci válasza Weareus (#31794) üzenetére


kekeeci
(senior tag)

Ez (a MI) néhány helyen képes arra, hogy ha kempelsz, inkább körbemegy és hátba támad. ;]

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#31796) Weareus válasza kekeeci (#31795) üzenetére


Weareus
(őstag)

Ez ígéretesnek hangzik. Volt egy-két, fejlesztők által beígért szuper MI, pl. Half Life 2, mondjuk attól pont nem dőltem hanyatt, ellenben a Metro-ban elég jó lett (de ez csak személyes vélemény, mondjuk nem kevés végig játszás van mögötte). Akkor sorba megyek majd a Stalkeren, már kronológiailag, persze, bár nem tudom, ez mennyire fontos, ill. hogy pl. egy karakterünk van-e végig az összes részben...

(#31797) Balathruin válasza Weareus (#31796) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Megjelenési sorrendet tudom ajánlani, a többit meg majd meglátod. :)
Viszont azt érdemes még megjegyezni, hogy az összes alap játékban valamennyire visszafogták az AI-t (leginkább az elsőben).

(#31798) Weareus válasza Balathruin (#31797) üzenetére


Weareus
(őstag)

"...Viszont azt érdemes még megjegyezni, hogy az összes alap játékban valamennyire visszafogták az AI-t (leginkább az elsőben)...."

Akkor majd nézek hozzá javítócsomagot... :)

(#31799) Balathruin válasza Weareus (#31798) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Gond az hogy a javító csomagok ezt nem tartalmazzák. Első végigjátszást érdemes az alaphoz legközelebbi állapotban végigvinni és utána próbálni modokat.

(#31800) Weareus


Weareus
(őstag)

Most nézegettem egy kis videót "Tecső"-n a gamesról és hát, hmmm... Nyálcsoargatós... 1080-ra felnyomva, még így youtube-on is határozottan jól nèz ki. [link]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.