Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ToMy_

    tag

    Sikerült MVM videós ügyfélszolgálattal beszélni az augusztusi számlámmal kapcsolatban, csekélyke 1.5 órás várakoztatás után.

    Dióhéjban az előzmény:
    megjött az augusztusi számla, a 0723-0731 közötti mennyiség (3 m3) még rendesen a rezsicsökkentett áron (I. kategória) került kiszámlázásra, viszont az augusztusi fogyasztás (15 m3) teljes egészében piaci áron.
    A korábbi számlákat elővéve I. és II. kategóriás árak egyaránt szerepeltek, illetve a nyáriakon II. kategóriás sorok voltak csak.

    Az ügyfélszolgálatos hölgy egyből tudta miről van szó, elmondása alapján sokaknak van ilyen gondja. Azt mondta, rosszul vagyok kategorizálva (csak fűtésre), a rezsicsökkentés csak az I. kategóriás tételekre jár 2022.08. hónaptól. Annyit tehet, hogy a gázszolgáltató felé jelzi, és ők majd korrigálják, aztán majd a következő (vagy az azt követő számlán rendben lesz. És majd éves szinten visszatérítésre kerül, kiegyenlítődik a mostani "túlfizetésem".

    Amúgy ezzel három problémám van:
    1. soha nem nyilatkoztam úgy, hogy csak fűtök, hanem pont ellenkezőleg "általános lakossági" jellegű felhasználásról szól a 2000-ben megkötött DDGáz-os szerződésem.
    Azóta már voltam EON-os, FőGáz-os, és most MVM-es, de az eredetin kívül egyik esetben sem módosítottunk semmit az eredeti beállításokon. Az adatbázisukból annyit tudott kiolvasni, hogy 2011-ben már a "csak fűtés" profil látszik nálam.
    2. Ha automatikusan profilozódtam, akkor meg az a gond, hogy amióta van gáz, azóta van nyári fogyasztásom is (jellemzően 5-15 m3), ergo hibás a profilozás.
    3. Ha egyértelműen a szolgáltató hibájából kaptam a hibás számlát, akkor mi a francért kellene nekem kifizetnem, és hagyni, hogy ott parkoljon a pénzem, ameddig méltóztatnak javítani?

Új hozzászólás Aktív témák