- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Gaming notebook topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Apple notebookok
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Androidos tablet topic
- Kompakt vízhűtés
Hirdetés
-
Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
ma Az Ear (2) utódja az Ear lett, a kedvezőbb árkategóriába pedig az Ear (a) érkezett.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
válasz mate182 #9033 üzenetére
Kicsit pontosítanék ezzel az régi, érmés bug-al kapcsolatban. Volt egy olyan ciklus a hatból amikor nem letehet összeszedni a 14 érmét, mert az 1800 Gold Dollar bebugolt és mást adott.
Az 1792-as Quater bug meg az volt, hogy ha nálad 10db 1792 Liberty Quater volt akkor onnan kezdve te nem tudtad felvenni az 1792 Quater-t (kiásni se). Ezt nem tudni, hogy javítva lett-e, mert ha nem akkor ez is nehezíti a random helyeket.p a s s e r: Lényegében az online térkép miatt lett átalakítva ismét. Pontosabban amiatt, hogy mivel az érmék helyét nem a felhőben (Social Club), hanem a gépen tárolják (ugyanis meg kell, hogy tervezzék, hogy hogyan ásod ki, találod meg őket, hogy összhangban legyen a vásárolható térképpel), így ha fix ciklusokat használsz akkor egy idő után megtanulható, hogy mi hol van (ez alapján lett megcsinálva az online térkép). Valószínűleg bonyolultabb lett volna nekik megcsinálni azt, hogy minden elem kap 100 helyet a térképen, és azt mindig egy véletlen generátor adná ki, ha kinyitod a térképet.
Számolná háttérben, hogy mi van meg az adott napon, így térképekkel összeszedhető lenne egy nap alatt. Ciklusok nem is kellenének, mert a térkép megnyitásakor rakná le a még szabad helyeken, illetve ugyan azt az elemet csak 24 valós óra után lehetne még egyszer felszedni.De ez nagyon melós lenne, valamint megnövelné a szerverek terheltségét is. De ugye ekkor is kellenének random helyek.
Másik megoldás lehetne, hogy megmaradnának a mostani helyek, de neked minden belépéskor, lobby váltáskor random rakná le a 6 ciklusból őket. Hasonló elv lenne, hogy 24 órán belül ugyan azt az elemet csak egyszer szedheted fel (kivéve random item, de az is random dobálná le). Itt vagy megjegyzed mind a (érme esetében) 84 helyszínt, és manuálisan lobby váltás nélkül végig mész rajtuk, vagy veszed a térképet.De amúgy igen a mosatni helyzet a kezdőkkel kitolás. Legalábbis azokkal akik teljes kollekciókat akarnak eladni az RNG-s elemekből. Sajnos a random helyeken is megvan minden elemnek a drop rate-je, és valószínűleg ezeket vette át a többi is. Itt van a random helyszínek drop rate-je, valószínűleg ezen elem számok alapján működik a mostani rendszer is.
“The Wasteland’s got its own Golden Rule: Thou shalt get sidetracked by bullshit every goddamn time.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos autók - motorok
- Politika
- Gaming notebook topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...