Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    Kikerültek az első beszámolok a PC-s változatról. Ezeket, a pár órás tesztidőszak alatt tapasztaltak alapján írták. A játék egy 1T-os B SSD-én, egy Intel Core i9-9900K, 32GB RAM, és egy RTX 2080 Ti konfiguráción futott 4K/60fps mellet. Természetesen szebben nézet ki mint a One X-es változtat, de a leginkább észrevehető változás a 60fps megléte. Maga a játék ezen a tesztgépen azért látványos is volt köszönhetően azért a jobb fény és köd effekteknek, a magasabbak minőségű textúráknak, és a megnövelt draw distance-nek (vagyis a messze lévő objektumok is sokkal élesebbek). A grafikai beállításokat elég aprólékosan tudjuk majd beállítani. Vagyis sok lehetőségünk lesz testreszabni a játék teljesítményét.

    A sok apró újdonság mellet (bonusz fegyverek, mellékküldetések) egy nagy újdonság van a PC-n, pedig a teljes értékű Photo Mode (olyan mint minden más open world játékban is van, vagyis egy free camera), aminek rengeteg beállítási lehetősége van. Mikor rákérdeztek arra, hogy ezt és a többi PC-vel érkező apróságot (plusz fegyver, mellékküldetés, skin) megkapják-e majd a konzolos kiadások, a válasz az volt, hogy erről jelenleg még nem nyilatkozhatnak.

    Bár a játék egy RTX kártyán futott, de a Red Red Redemption 2 nem támogatja a valósidejű sugárkövetéses eljárásokat (ray tracing). Hogy ez a funkció később bekerül-e a játékban, arra az volt a válsz, hogy jelenleg ez nem szerepel a prioritásaik között).

    Illetve azt is elmondták, hogy a már meglévő Red Dead Online-os profilunkat nem hozhatjuk át, az ott megszerzett extra dolgainkat nem kapjuk meg a PC-s kiadásban (kérdéses, hogy a Grand Theft Auto Online-ban megszerzett extrákat megadja-e???), vagyis mindenki nulláról kel majd útra, az online vadnyugaton.

    A módtámogatásról annyit írtak, hogy ugyan az az elv lesz érvényes, mint Grand Theft Auto Online-ban, vagyis a nem kereskedelmi célú, csak a egyjátékos részben használható módokat nem bántják. Az Online rész módolását viszont ugyan-úgy büntetni fogják.

    Természetesen a játék teljesen jók irányítható majd billentyűzettel/egérrel és kontrollerrel is, és bármikor válthatunk ezek között.
    Kérdés, hogy megmarad-e az ami konzolon, hogy teljesen mindegy, hogy milyen célzásrásegítést használunk, mindenki ugyan abban a lobby-ban játszik, vagyis nincsenek különszedve a lobby-k mint Grand Theft Auto Online-ban (lényegében egy lobby van)
    Amúgy az Online része egy az egyben megegyezik majd a konzolos kiadással, vagyis a PC-s induláskor a Frontier Pursuits-al felturbózott Online-t kapja meg mindenki. Cross-Play nem lesz!

    Továbbá: Valószínűleg a Steam-es megjelenéssel egy időben érkezik majd a Director Mode is játékba...

    [ Szerkesztve ]

Hozzászólok Aktív témák