- Amazon Fire TV stick/box
- Így építsd a billentyűzeted!
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- TCL LCD és LED TV-k
- Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
A TikTokon marakodik Trump és Biden
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
-
Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
gp Érkezik az utolsó nagy kiegészítő, azonban a fejlesztők szerint ettől még nem lesz vége a franchise-nak.
-
Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
ph A szokatlan külsejű CineBeam Q képes a 4K felbontás megjelenítésére.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
A videomemória rejtélyének nem ez a feloldása?
Függőleges és vízszintes felbontás szorzata,majd még egyszer szorozva hárommal (piros-zöld-kék), és megkapjuk hány Megapixeles a képernyőnk. 3 Megapixelig 256 RAM elég, az felett már nem elég. Valahol láttam egy ilyen táblázatot:
4:3:
1024×768 2.4Mp
1280×1024 3.9Mp
1600×1200 5.8Mp16:9 WIDE:
17" 1280×800 3.1Mp
19" 1440×900 3.9Mp
22" 1680×1050 5.3Mp
24" 1920×1200 6.9MpNekem is ez a bajom, 22"-os monitorral hiába használok kettő 3850-et, ha mindegyik csak 256 megás. De most nincs óccsó VGA, majd ha lesz akkor lecserélem, addig meg szüttyögök..
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Zolaash
aktív tag
válasz Thunderzolee #1 üzenetére
1280×1024 3.9Mp
Áháááá! Tudtam! a rohadék kis 256....
Köszi az okosítást!Rip and tear
-
tupacamaru
veterán
A Riva Tuner megmutatja hogy mennyi adat van a videó kártya memóriájában a játék közben. Mondjuk azt nem tudom hogy ATI kártyával működik-e a dolog.
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
nomotmo
csendes tag
Ne sírj, nekem 64mb-os kártyám van...
DIÓ!
-
MODERÁTOR
Nem csak a felbontástól függ a dolog. A VGA memóriában vannak tárolva a játék közben használt textúrák. És hát a tendencia nem csak az, hogy egyre nagyobb felbontásokat használunk, hanem hogy egyre több textúrát használnak a játékokban a készítők (érthető is, hiszen nem akarunk tök egyforma házakat meg tereptárgyakat látni mindenhol). Na most, ha nem fér bele az összes textúra a vga memóriába, akkor vagy a rendszermemóriából (ha van elég), vagy a vinyóról kell játék közben töltögetni, és ez okozza az időnkénti lagot. Manapság már csodálkoznék, ha lenne olyan játék, mely 512MB-nél kevesebb textúrát használna.
Ilyesmi véleményre gondoltál?
***
-
cizoe
őstag
Vegyél egy 1gigás HD4870-et/GTX260-at aztán pár évig nem fogod ezt a kérdést feszegetni. Ha nem telik rá, játsz kis felbontásban vagy alacsony textúrarészletességgel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Készül a Galaxy S24 FE
- 20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
- Videó stream letöltése
- Ukrajnai háború
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vírusirtó topic
- iPhone topik
- Amazon Fire TV stick/box
- További aktív témák...
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!