Hirdetés
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z10N
veterán
https://videocardz.com/newz/myst-for-xbox-to-feature-amd-fidelityfx-super-resolution-at-launch
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ebben a hírben fel van cserélve alul a kép. Valójában a másikon van bekacsolva az FSR, nem azon, amelyikre On-ra írja. Jelzik is nekik bőszen, de nem javították.
Közben javították, így tárgytalan.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak az AMD ajánl profilokat, de amúgy úgy lehet használni, ahogy akarják. A teljesítménynövekedésből ítélve valószínűleg egy balanced-quality közötti szintről van szó. A Microsoft GDK-jából ezek az előre beállított profilok amúgy teljesen hiányoznak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#16939776
törölt tag
Az 'ON' kép 3D-s hatása nem annyira egyértelmű az én agyamnak: van hogy a párhuzamos síkok fordulnak szét egymáshoz képest, de van olyan rész is a képen, hogy azt bámulva lassú átmenettel párna/hordó torzítása lesz a képnek. A másik oldal teljesen stabilnak tűnik, esetleg egy kicsit hullámzik ha túl sokáig nézem.
Mivel nem látok más különbséget, ennek a fura jelenségnek az oka az árnyékok túlhangsúlyozása lehet, a textúráltabb felületeken.
-
Bandit79
aktív tag
Ez valami kamunagyítás? egyáltalán nem olyan homályos az OFF képen a kinagyított rész,mint amit mutat az előnéző... Megint valami promócucc... n
-
#16939776
törölt tag
Ha bele mész 2x-es nagyítással a nyers képbe azt látod ami a keretben látsz.
De amúgy annyira "kamu" hogy a natív (Off) képen van global élsimítás ami megeszi a textúrákat emiatt ködös a kép a nagyításnál, a felskálázottra (On) meg nincs ilyen rákényszerítve utólag, mert azt az algoritmus lerágja azokat az információkat amivel az élsimításnak foglalkozni kellene, pl így lesz a fém-gyűrűből anyacsavar:
Ezért a torzításért cserébe nem "kell" hogy homályos legyen a kép a recéket kerülendő, és még sebességet is hoz ezért cserébe.
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Én a képen a kromatikus aberrációt látom jóval hangsúlyosabbnak mint a klasszikus elsimítás hatásait, de elfogadom "elsimításnak" azt, azt hogy a 90°-ból (lépcső) 45°-ot (lejtőt) csinál,
ez okozza amúgy a geometriai hibákat a képen, erről beszéltem az elébb.
Amúgy csinál külön a külső élekkel valamit, mert aha a környezet világosabb akkor a kettő határán, kívül sötétebb, a belül meg világosabb pixelelet rak le. Az ott lévő hibák mennyiségét elnézve, és a textúrákon keletkező hibák mennyiségéhez képest sokkal alacsonyabb, így el tudom képzelni, hogy itt jóval a célfelbontás fölé minta vételez, azon növeli meg mesterségesen a kontrasztot, végzi el a 90°->45° konverziót és onnan számolja vissza a célfelbontásra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Energiaital topic
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- iPhone topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Projektor topic
- Windows 11
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...