- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Projektor topic
- Apple notebookok
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Fujifilm X
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
it Nagyot kaszáltak a shortolók, az úgynevezett Magnificent 7 közel 1 billió dollárt veszített a piaci értékéből a múlt héten.
-
Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
gp Érkezik az utolsó nagy kiegészítő, azonban a fejlesztők szerint ettől még nem lesz vége a franchise-nak.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
hapakj
aktív tag
Emiatt mindenképpen ajánljuk a hír elején linkelt írások elolvasását, amelyek tágabb értelemben mutatják be az immáron Wave Math nevű újítást.
De hát a linkek csak visszamutatnak ph-ra tényleges források helyett.
-
Lacccca87
őstag
Lehet hülye kérdés, de mi értelme van a marketingnek itt?
Nem vevők nek kell tudni hogy mi ez, sőt a VGA dobozára sem ezt írják majd ki hanem DX12 meg SM6.0.Biztos unatkoztak a marketing osztályon...
-
kikikirly
senior tag
Szaknyelvbe kit érdekel hogy minek nevezik?Csodálkozunk hogy a játékok nem fejlődnek...Teljesen átitatta a fejlesztőket a munka hozzáállás,látszik hogy nem játszanak a játékaikkal,csak fejlesztik őket.Ott a PUBG példája, semmi egetverő nincs benne,egyszerűen jól van összerakva,mechanikák ki vannak dolgozva(test lövedék fizika jobban ki van dolgozva mint a 10x akkora költségvetésből készülő SW Battlefront 2-be vagy BF1-be,szépek az effektek,részletes animációk,szóval ami a lövöldözéshez kell az benne van grafika és játékmenet szintjén is,leképzőre rondának mondható a mostani AAA címekhez képest játékosok mégis imádják).Iskola példája el üzletiesedet játékiparnak Ash Of The Singularity vagy EA , Ubisoftos játékok.
.[ Szerkesztve ]
-
Lacccca87
őstag
-
őstag
-
őstag
válasz Németh Péter #8 üzenetére
Persze ott van, de a Microsoftnak 1423 repója van ott, szóval a Wave Math leírása az szerintem ez:
https://github.com/Microsoft/DirectXShaderCompiler/wiki/Wave-Intrinsics
-
kikikirly
senior tag
Nein, nincs köze hozzá.Most döntött rekordot,valami 2 millióan játszottak vele egyszerre(a lényeg hogy többen mint amennyi a CS:GO és DOTA rekordja).Nekem is nagyon bejön.Vannak hiányosságai pl. fedezék átlövés nem létezik,vékony faléc felfogja egész tárat, de még a víz alatt lévő ellenfelet se tudod lelőni.Gyakorlatba ezek ritkán jönnek ki,és bízom benne hogy valamelyik updatbe megcsinálják rendesen.Például Ballisztika pelég aprólékosan meg van csinálva,lövedék kezdő sebessége,lövedék esés, különböző fegyver attachmentek befolyásolják lövedék röppályát stb.
[ Szerkesztve ]
-
MASSlag
tag
Az elmúlt évben mintha szépen lelépte volta a DX a Vulcant újítások tekintetében.
A MS egyértelműen fogja tolni az új shader modelt a belsős játékaiban, de SPIR-V-t használó dolog lesz egyáltalán a közel jövőben? Vagy úgy egyáltalán Vulcan-os a Bethesdát kivéve? Ennyire nehéz lenne használni vagy ennyivel jobbak az MS tooljai? elénézést, ha kicsit offA bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz kikikirly #10 üzenetére
Egy ARMA mod volt és abból emelték ki. Sajnos túl sokat olvastam már róla... Szerintem nagy hype meg kis adrenalinpumpának biztos jó, de nagyon messze van egy korrekt játéktól, igénytelenedik a játékos társadalom sajnos, de ez egyéni vélemény. Aztán csodálkozunk, hogy nincs itt fejlődés.
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
RpPRO
őstag
"..a Wave Math kihasználhatóvá teszi az aktuális GPU-kba beletervezett párhuzamosság kihasználását.."
Hogy szól az angol mondat?
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
őstag
Ennek valamelyik változata:
https://github.com/Microsoft/DirectXShaderCompiler/wiki/Wave-Intrinsics
Up until now, the HLSL programming model has exposed only a single thread of execution. As of v6.0, new wave-level operations are provided to explicitly take advantage of the fact that on current GPUs, many threads can be executing in lockstep on the same core simultaneously. For example, these intrinsics enable the elimination of barrier constructs when the scope of synchronization is within the width of the SIMD processor. These can also work in the case of some other grouping of threads that are known to be atomic relative to each other.
-
UnknownNoob
tag
Fasza, már csak meg kéne tanulnia a játékfejlesztőknek programozni.