Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz Abu85 #8 üzenetére

    Köszi! :R
    Akkor AC Odyssey-nél még ezek szerint van némi esély.

    Az tehát már világos, hogy az Ubi mindkét explicit API-al kísérletezik, ugye a Snowdrop DX12 irányba ment, míg a Rainbow Six Siege és az újabb Anvil motorok Vulkan irányba.

    Van arról valami publikus információ, hogy az Ubi többi motorjával mi a terv, hogy melyik explicit API-ra viszik tovább? Konkrétan itt a Dunia Engine-re gondolok, ugye a 2019-es verzió még mindig DX11-es, az a motor is nagyon CPU intenzív.
    Ezen felül még a Disrupt Engine-nek jönne nagyon jól egy Vulkan vagy DX12 mód, de nem tudom, hogy ez még egyáltalán fejlesztés alatt áll-e, bár ha a Watch Dogs Legion továbbra is ezt fogja használni, akkor ugye ott kelleni fog az explicit API főleg az érkező ray tracing effektek miatt is.

    #4: "Meg talán a Division 2 ami megkaphatná, de azt se biztos/valószínű. "
    Nem, a Division DX12-t használ.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés