Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz #87145728 #20 üzenetére

    Az, hogy mennyi a mobil és a PC-s VR aránya a technológia terjedése és a PC-s VR szempontjából halál tök mindegy, mert a két piac között minimális az átfedés.
    Azaz a mobil VR nem a PC-s kárára növekszik, hanem a mellett. Az önálló headseteket sem a PC-s HMD-k helyett dobják piacra, hanem a mellett.

    Ahogyan a PC-s gaming halálán sem érdemes huhogni csak azért mert hú a flappy birdből 100 milliót töltöttek le egy hónap alatt a google playből, bezzeg a PC-s AAA címek már pár százezres eladásnak is örülnek. Egyszerűen nem ugyanaz a piac.

    Ráadásul a mobil VR-t amolyan kapudrognak használják, a user először megveszi a daydreamet vagy az oculus go-t, majd amikor túl van a wow hatáson többet akar.

    "A 10-20éves megtérüléses állításod meg dettó faszság."

    Ezt csúnyán benézted, ezért kellene először utánaolvasni és csak azután okítani.

    Zuckeberg az Oculusról:

    "But I don't think there really is a strategy to pull this in from 10 years to five. I just think it's going to be a 10-year thing.
    The analogy I always use is, the first smartphones came out in 2003.
    The BlackBerry and Palm Treo, and it took 10 years to get to a billion units. I don't know if there was something folks could have done to make that happen fast. But I think that was pretty good. And if we can be on a similar trajectory of anywhere near 10 years for VR and AR, I would feel very good about that...."

    Azaz nagyon is 10 éves startégiában gondolkodnak, mert ahogy Zuckeberg is elmondta - és ezért használtam én is az iPhone analógiát -, az okostelefon piacnak is kellett 10 év, mire elérte azt a szintet, hogy beinduljon a robbanásszerű piacbővülés.

Új hozzászólás Aktív témák