Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haxiboy

    veterán

    válasz Johnny_vT #11 üzenetére

    Nem, ez nem a fejlesztő igénye. Lehet a végletekig optimalizálni, egy bizonyos ideig még meg is érheti. DX12, Vulcan pont ezen segít. De ha szép grafikát szeretnél, VR-nél gyakorlatilag elengedhetetlen az Anti Aliasing ami azért igencsak erőforrás zabáló, és a frametime-re sincs jó hatással, lassabban készül el egy képkocka.

    Valamit valamiért.

    Ha szép a grafika és erős gép kell hozzá az a baj.
    Ha ronda, de nem kell hozzá erőmű az a baj.
    Ha aranyközépút akkor az a baj.

    Egyszerűen nem lehet mindenkinek megfelelni.

    Ha ültetek esetleg már egy komolyabb, nem VR-os repülő szimulátorban ahol eléd tolnak 30 FPS-t, viszonylag szép grafikával, rengeteg kijelzővel, hát ott is erőmű hajtja az egészet, gyakran GRID compute stb.

    Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

Új hozzászólás Aktív témák