Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • strogov

    senior tag

    válasz bot1978 #11 üzenetére

    "Kb. a 90% egy max 6-12 éves korosztályba sorolható botrányosan bárgyú és bénán kinéző lövölde"

    Mert ezt lehet olcsón, gyorsan megcsinálni. Ez a 22-es csapdája amit valakinek fel kell oldani. Ameddig nincs több 100 millió eszköz a felhasználóknál addig nem éri meg több száz millió USD-t beleölni egy játék fejlesztésébe. Ameddig nem lesz valami amiért kiadjanak az emberek több ezer USD-t egy eszközre, addig nem lesz több 100 millió eszköz a felhasználóknál.
    Konzoloknál megy a finanszírozás ami garantálja, hogy nem lesz nagy bukta. Mobilon kezdetben szintén beszálltak pénzzel, marketinggel egy-egy húzó címbe. VR-nél egyelőre egymásra várás van.
    VR-rel nem foglalkozom, mert szerintem bukó, de AR-hez nagyon sovány a jó fejlesztő eszköz kínálat. Nagyon sokat kell tákolni ha jót akarsz. Ha VR-nél is ez a helyzet akkor az nagyon megdrágítja a fejlesztést, és az időtállóságot is csökkenti, mert a tákolásod neked kell húznod verzióról verzióra.
    AR-re az apple nagyon rárepült, és nagyon el is húzott. Nem csodálkoznék ha a spájzban már faragnák a hozzá tartozó cél kijelzőt (szemüveget, vagy mást).

Új hozzászólás Aktív témák