Hirdetés
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
AI generálja majd a képeket a Photoshopban
it Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egon
nagyúr
-
walakyb
aktív tag
Tevedes. A gyalogosnak rautalo magatartast kell mutatni, hogy le fog lepni a jardarol. Az allok a jarda szelen, es toporgok/telefonozok/beszelgetek/akarmi nem tartozik ebbe, innentol kezdve pedig az autosnak nem kell szamara elsobseget adni, hacsak meg fektavon kivuli helyzetben nem valtoztat a gxalogos. De ha jon egy auto, emberunk acsorogva nyomkodja a telefonjat, majd kilep pont az auto ele, akkor bizony a gyalogos a hibas...
[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
[link] Ejnye, ezek a csúnya rendőrök nem kérdezték meg Tapsit...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
a problémád, amit nem értesz az az elsőbbség fogalma.
bizonyos mértékben jogosan, mert a kresz nem pontos ezügyben, így a napi bírói gyakorlat tölti ki a hézagokat.
az elsőbbség (minden viszonylatban, nem csak gyalogos-autó között) azt jelenti, hogy a mozgásod nem okozhat jelentős kényszert a másik autó mozgásának megváltoztatására.bővebben: [első rész] [második rész]
ebben pontosan megmondják, hogy milyen bírói gyakorlat alakult ki a pontosításra.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
ebben a szituációban a bíróság simán elmeszelt volna.
a gond az, hogy köteles vagy meggyőződni arról, hogy szabályosan el tudsz menni. ha nem néztél jobbra, akkor nem hajthatsz rá a zebrára.tehát a helyes eljárás ebben az esetben az, hogy kifordulsz és megállsz a zebra előtt.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Graphics
Jómunkásember
Félrement a topic rendesen....
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Gabir
aktív tag
Üdv. Egyrészt tény és való, hogy régen (30-40-50 stb éve közel nem volt ennyi gépjármű, valamint a sebesség is jellemzően alacsonyabb). Aki régen tanult vezetni, mondhatjuk nyugodtabb, ritkább környezetben volt lehetősége.
Másrészt amondó vagyok, 30 óra ( vagy 580km) alatt nem igazán lehet megtanulni vezetni. -Vagy tudott előtte, vagy sokat gyakorol mellette...( és van akinek sosem lesz érzéke hozzá).
Harmadrészt: gyerekkorban kezdeném a közlekedést oktatni. Nem a millió táblát, de az alapvető dolgokat. Egy 5-6 éves gyermek jön megy- jár kel. A tízéves lendületesen nyargalja a (z elektromos) kerékpárt. Gyakorlatilag zéró KRESZ tudás nélkül. ( arról nem is beszélek ,hogy pár évig még a 8 általános sem volt feltétele a B jogosítványnak..rengeteg analfabéta is megszerezne, aki olvasni is alig tudott. Ha jól tudom, ma már ismét feltétel a befejezett általános iskola)(megint más kérdés a különböző felzárkóztató tanfolyamok minőségi oktatása, ami pár hónap alatt olyan képesítést adott, ami a 8. általánost befejezettnek mutatta..ha ugyanolyan képzést biztosít, akkor pedig felesleges évekig járatni a gyermeket, hiszen ugyanazt kapja )
Én kb. 2 évenként( általános és akár a középiskolában is) egy pici számonkérést vezetnék be a közlekedésismeretekkel kapcsolatban. Értelemszerűen oktatással egybekötve. Ha hit, erkölcs, etika filozófia stb. lehet, erre miért nincs időkeret? Hiszen mindenki közlekedik.[ Szerkesztve ]
-
janeszgol
félisten
Na látod itt a baj. A duda a veszélyhelyzet elkerülésésre van, illetve városon kívül az előzés jelzésére.
Te voltál a hibás! Előre kell nézzél, nem összevissza, nem bambulva ellentétesen arra, amerre mész!
A többit leírtam, nem fogom magam ismételni. De akiben csak ennyi alázat sincs (mindenki hibás, csak te nem), azzal nem tudok mit kezdeni.2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
Graphics
Jómunkásember
Hány éve votl ez?
A kérdés is rossz .. 40 alatt esély sincs. Pedig vidékről beszélünk, es nem érdekem, hogy többet menjen, mert havi orakeretem van....
Eddig 3 tanulóm volt, akire azt mertem mondani, hogy 29 órával elviszem vizsgára, de ők is mentek +2-t.
Pedig én módszertanban is sokat újítok, kamerás oktatás, közös csoport, ahol anyagokat teszek fel, videora vett parkolasok, műszaki stbstb...
Tehát minden lehetséges módot megsdok a sikerre. Viszont ez elmélet, a gyakorlathoz viszont le kel ulepedjen a tudás
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
Maximálisan egyetértek. Régebben volt.
Én pl. Rengeteg KRESZ-vetelkedon vettem részt 10-14 évesen.
Voltak hasznos füzetek is, most ez teljesen kiesik... És ez is a baj... Ha már gyerekkorában átlátná a közlekedést , akkor autóban ülve jobban érzékelné a dolgokat.
Alapvető bajok vannak.. és ezt pl a jelen rendszer se támogatja nagyon....
3. kibocsátó szerv van pl... Volt már NKH, ITM, KAV .... Ilyen minisztérium.... Olyan....vicc
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
#89309696
törölt tag
Ennek most akkor a nagymértékű elektronikus feldolgozás lenne a lényege és nem az, hogy a kezdővezető azonnal vezethet a vizsga befejezése után, ez csak egy fícsöre lesz. A többiek amúgy is vezethetnek, az orvosis a papír engedéllyel, az új kategóriás a régieket.
Nekem ez kicsit értelmezhetetlen így, meg hogy ebben mi lesz a jó és egyszerűbb és gyorsabb nekünk és a fent említett dolgokat eddig is meg lehetett volna oldani papíron is egyszerűen és gyorsan (ahogy az orvosi hosszabbításnál ugyanúgy mindenhol), csak nem akarták. Itt már megint valami humbuk érződik az egészből. Vagy nem értem a lényegét.[ Szerkesztve ]
-
kérdés: ha már itt van ez a hiperszuper csippelt személyi, valójában minek jogsi? miért nem lehet feltenni egy bejegyzést a személyi memóriájába, hogy autóvezetésre is jogosít?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
szerinted? évek óta lehet a chipes személyit használni, semmi új nem kell hozzá, csak egy pár byte a kártyára.
például vonat bérlethez jó. több helyen buszjegynek jó. fizetésre jó. pont jogsinak nem jó?
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
tag
Erről eszembe jutott az, hogy hiába nézett körül az apám és az anyám és a keresztapám, nem jött autó. A zebrán mentek és hirtelen jött az autó, amiben a rendőr alezredes ült és fékezés nélkül elütötte a keresztapám. Én a keresztapám kezében voltam. A keresztapám a helyszínen meghalt. Én pedig 10 méter repülés után belecsapódtam az aszfaltba és súlyos agykárosodásom lett. 6 hetes voltam, amikor a baleset történt.
A vádlott vérében a baleset időpontjában 0,72 ezrelék alkoholkoncentráció volt, ami igen enyhe fokú alkoholos befolyásoltságot eredményezett.
A rendőr büntetése:
A katonai bíróság Tóth Ferenc rendőr alezredes vádlottat halálos közúti baleset gondatlan okozásának vétsége miatt 1 évi és 6 hónapi fogházra, valamint 3 évre a közúti járművezetéstől eltiltásra ítélte. Az ittas vezetés szabálysértése miatti eljárást megszüntette.
Ha érdekel a történetem, akkor itt eltudod olvasni:
Autizmus - baleset - kártérítés
„Bepereltem a magyar államot” - interjú FLD-velFujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Nokia G21; Nokia 105 (2019)
-
senior tag
Akkor te :
- vagy nagyon keveset vezetsz
- vagy nagyon szerencsés vagy
- vagy egy eldugott kis településen laksz.Engem kb havonta 3-4 alkalommal állítanak meg . De az is lehet hogy csak engem kedvelnek a szervek
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
#33253120
törölt tag
Ezt te sem gondolod komolyan.
Egyrészt hamar létrejönne az az iskolahálózat, ami kifelé kemény, befelé puha, és pont a határon mozogva mindenki átmegy.Másrészt. Saját példa. Tanultam vezetni. Csináltam B-t. Meglett elsőre. Úgy hozta az élet, hogy nem kellett vezetnem. Kb 110 km-t vezettem egy nap, egy alkalommal, egy kölcsön Skoda 120L-l. Utána semmit. Le is járt a jogsim. Úgy is maradt sokáig. Tavaly ment a szóbeszéd, hogy akinek 10+ éve van lejárva a jogsi, annak már újra kell vizsgáznia. Ekkor eszembe jutott, hogy statisztikailag vezetése alkalmas vagyok, és miért ne alapon megújíttattam a jogsim.
A kérdés. Mennyivel biztonságosabb valaki 20 évvel a jogsi után, tapasztalat, rutin, vezetett kilométer nélkül, mint vezetéstechnikai tréninggel a háta mögött, vezetésszeretettel, de szabályértelmezés nélkül versszerűen visszamondott kresz tudással, és vizsgán "tudsz vezetni, ide kattints az X-re" jogsival?
Semmi.
A egyik autókezelés* miatt veszélyes, a másik a szabályok nem ismerete, be nem tartása miatt.
*Jetta II-n tanultam vezetni, egy mai autó mind teljesítményben, mind kezelésben meglepő lenne. **
Harmadrészt. Amíg a szabályokat sokan irányadóak tekintik, addig fenét sem ér a te vezetéstechnikai tréninged, de sokat segíthet a túléléseden.
Van egy tábla. Legyen rajta mondjuk 130. Ember álltja, hogy szerinte szabályos ott valami 130+10%+2km/h sebességet tartania, mert addig nem büntetnek. Rendőr haver megmondta. És nem tudjuk neki elmagyarázni, hogy a szabályos az ami a táblán van, a többi a tűrés. Nem. Ő a tűréshatáron kíván autózni, mert szerinte amíg nem büntetnek, addig szabályos táblától függetlenül. Millió feletti anyósülés km van a seggemben, így kijelenthetem, hogy nagyon sok éve van jogsija, de ráadásul nem vezet jól (bár imádja). És 50 évesen sem tud/akar a megtűrt, és a szabályos között különbséget tenni. A másik ember 98-ban rohadt jól vezetett, 2003 óta csak esetiben vezet céges vasakat. Manapság nekem a kb vezetésszűznek kell kiszállnom, és navigálni, hogy itt akkor parkolunk, erre szedd alá, gyere, arra szedd vissza, stb, volt hogy adott helyen másodjára ki sem szálltam, csak a jobb egyből mondtam hogy akkor mi, merre. Saccra ő direktbe elfelejtette volna amit egy ilyen tréningen tanult.** Tervezek amúgy valami eldobós robogót venni, hogy visszaszokjak a forgalomba valamivel, ami komolyabb mint a kerékpárom.
[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
válasz twollah1976 #6 üzenetére
Dehogy volt 300 kérdés. 45 kérdés volt 50 perc vizsgaidőre ('91-ben).
-
nyisziati
veterán
válasz jozefgucci1 #13 üzenetére
Én azt vettem észre beszélgetésekben, hogy sokan nem ismerik a kresz-t. Gyakorló vezetők sem. Ráadásul ezek közt vannak szinte félanalfabéták is.
Tartok tőle, hogy elég sokan veszik a jogsit. -
-
duke
aktív tag
Arra a kis idore amig az onvezetok kiszoritjak az ember altal iranyitott jarmuveket, mar folosleges a jogszabalyokat modositgatni.
Legfeljebb olyan iranyba erdemes valtoztatni, hogy az ember altal iranyitott autokat folyamatosan egyre inkabb korlatozni.(sebesegben, behajtasban, parkolasban) -
tonyrulez
őstag
válasz jozefgucci1 #13 üzenetére
"Nagyon kíváncsi lennék , hogy a sok Kolompár Lajoska hol és hogyan szerezte a papírt ?"
Ugyanonnan ahonnan a fémhulladék autójukhoz szerezték a kötelezőt. Sehonnan.
4 8 15 16 23 42
-
Sani0423
csendes tag
válasz twollah1976 #2 üzenetére
Ez teljesen helyt álló hozzászólás. Azért ha ez történne eléggé meg növekedne a balesetek száma stb.
-
"...ha már itt van ez a hiperszuper csippelt személyi,..."
Tulajdonképpen arra sem lenne szükség. A mai megoldások már alkalmasak a gyors személy azonosításra, mindenféle okmány nélkül. Ujjlenyomat és írisz azonosítás az arcfelismerés után.
De ez jogi és etikai kérdéseket vet fel. Ráadásul az emberek többsége más távolabbra is utazgat. Legalább európai méretű rendszernek lenne értelme.
Ma viszont marhára rosszul hangzana egy ilyen megoldás bejelentése. Azonnal párhuzamot találnánk a kínai megoldással.
Pedig abban igazad van, hogy a jogosítvány megszerzése után elegendő lenne az aktuális bitet magasra emelni, a vizsgáról szóló emléklap megküldése előtt.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
hypno skate
senior tag
válasz jozefgucci1 #13 üzenetére
Iskolai végzettséghez kötni a jogosítványt, az régi komcsi csökevény volt...a rendszerváltás és az EU csatlakozás, meg az új idők szele elsöpörte.
A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban
-
janeszgol
félisten
válasz hypno skate #85 üzenetére
Meg egy nagy baromság is.
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
nyisziati
veterán
Sose fogják az önvezetők kiszorítani az embert.
Pláne olyan országokban, ahol alig törődnek a kinnfelejtett táblákkal, nem törlik el rendesen az ideiglenes útburkolási jeleket, a véglegest meg hagyják csutkára lekopni. Nem beszélve az útépítések/felújítások körüli káoszról, vagy akár egy váratlan helyzetről. A múltkor pl. egy erősebb kanyarban szórt elém valaki 4-5 rosszul rögzített palatáblát (szemből). Alig bírtam kikerülni. -
arty
veterán
A te eseted is azért fordulhatott elő, mert az emberek - autóban ülve - megvannak róla győződve, hogy van mérlegelési helyzetük, miszerint átengedjen-e, jogosan léptél-e zebrára, stb.
Lásd a hozzászólások nagyrésze: "ha megadják", "igenis nézzen körül" (azaz védekezze ki mert elbambultam), stb.
És a rendőrség rendületlenül küldi a csekket a sebességtúllépésért az indokolatlanul kitett 30as táble mellől (dramatizáltam! ) , de hogy a tetves kameráikkal zebrákhoz álljanak ki bírságolni, az sose jutna észbe. Bonyolult. Mert mért nem nézett körül... mobilozott, megérdemelte.
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz jozefgucci1 #13 üzenetére
"Akinek pedig a harminc óra nem elegendő annak a duplája sem lesz az szerintem ."
A vezetés képessége nem velünk született képesség, ami az első 30 órában vagy előugrik vagy nem, hanem megszerezhető, tanulható, gyakorlattal fejleszthető tudás.
(gondolom egy magát fittipaldinak képzelő östehetséghez van szerencsém, innen a "tapasztalás"....)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
NGA
addikt
És hogy kerül oda váratlanul gyalogos? Lepottyan, mint Mr. Bean?
Én nem szoktam lassítani a gyalogátkelőknél, ha nincs ott gyalogos. Ha meg látom, hogy ott áll, vagy oda fog érni, akkor megállok.Idézem:
"A gyalogos az úttestre akkor léphet, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről. Az úttestre váratlanul nem léphet, köteles az úttesten késedelem nélkül átmenni, és tartózkodni minden olyan magatartástól, amely a járművek vezetőit megzavarja vagy megtévesztheti. E szabály mindig érvényes, függetlenül attól, hogy a gyalogosnak az úttesten közlekedő járművekkel szemben áthaladási elsőbbsége van vagy nincs." Ez pedig tulajdonképpen annyit jelent, hogy az autósok nem kötelesek megállni, ha egy ember még a járda szélén áll. Akkor sem, ha egyértelműen át akar haladni a zebrán."[ Szerkesztve ]
-
Depression
veterán
Kit idéztél?
Cikkhez: ha nincs nálad a jogsi, akkor a rendőrök eddig is utánanéztek, nem volt gond belőle. A belföldi biztosítás csekkje szintén.
A forgalmi, az más tészta, mert azzal igazolod, hogy ha valaki más kocsijával közlekedsz, akkor az nem egy lopott kocsi.Oktatás: Felháborítónak tartom, hogy a Kresz nem tartozik a kötelező tantárgyak közé az általános iskolában.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
NGA
addikt
válasz Depression #93 üzenetére
KRESZ
21. § Gyalogosok közlekedése
6) A gyalogos az úttestre akkor léphet, ha meggyõzõdött annak veszélytelenségérõl. Az úttestre váratlanul nem léphet, köteles az úttesten késedelem nélkül átmenni és tartózkodni minden olyan magatartástól, amely a jármûvek vezetõit megzavarhatja vagy megtévesztheti.Oktatás: Nálunk a gyermekem általános iskolájában a tanrendben benne van a Kresz oktatás.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
Nekem mind a két gyerekem mostanában (1-2 éve) szerzett jogosítványt. A 30 óra elég, ha nem azzal menne el az első 20, hogy az autó kezelését kell megtanulja! Szerintem a zárt oktató pályák lennének a megoldás, ahova bevihetnénk a családtagjainkat és biztonsággal átadhatnánk a volánt, oktatóhoz meg úgy mehetne (szinte) mindenki, hogy már el tud indulni, be tud állni, stb.
Persze nem alkalmas mindenki oktatásra, így lehetnének ott is hivatalos oktatók!Az eredeti téma pedig elveszni látszik, hogy a vizsga letétele után vezethetne. Szerintem így kellene lennie már rég óta, de nem az az 2 nap -2 hét számított eddig sem. Az egész jogosítvány szerzési procedúrát nehézkesnek találom, lehet, hogy a többségnek, illetve első jogosítványnak ez megfelel, de a kategória bővítés rettenetesen sok pénz és IDŐ !! Pl a B kategória mellé egy E kategória megszerzése.. pedig a különbség, csak annyi, hogy vontathatok 750 kg feletti utánfutót is (egyébként sima B.vel is lehet, mert a lakókocsi pl kivétel.). Nos ehhez megint kell egy kresz tanfolyam (minek? az alapkategória nem is változik..), majd gyakorlat is kell (minek? eddig is vezettem, tolattam utánfutóval), valami egyszerűsített vizsga kellene, ami 1 óra alatt megvan, ára 10e forint. Ugyanez a probléma az A2 -> A kategóriával, lehet ugyanazt a motort vezeted majd a papír után is, csak épp feloldják, hogy ne csak 50 Le legyen, lehet 65 Le is.., Persze az első motoros jogosítvány minden szempontból kivétel, mert azért egy mkp vezetése teljesen más kvalitásokat kíván... (egyébként motorosként, azt kell mondjam, hogy az "úrvezetők" többsége nem lát az utakon..., ezt a rendőrök is éreztetik, a "teli pecsételt" jogsi mindig kivált egy tiszteletet is, szinte azonnal vissza is adják és további jó utat kívánnak, illetve motorral megyek még SOHA meg sem állítottak, igaz a szabályokat betartva "próbálok" vezetni)
A jogosítvány érvényességét is eltörölném, hiszen ez egy megszerzett jog, ami nem veszik el soha, csak az eü érvényessége jár le, amit akár 10 évre is meghosszabbítanak ! 10 év alatt annyi minden történhet, pl megvakul valaki, de attól még jogszerűen vezethet (nyilván ha az orvos nem tud róla). Tehát itt is az állampolgárra van bízva, hogy vezet vagy nem, akkor minek az érvényesség? (ha jól tudom németeknél nem is jár le..) Ha minden elektronikus, azaz lekérdezhető, akkor nem csak a kategória kérdezhető le (mondjuk a plasztik kártya nem zavar, meg így én döntöm el, hogy ki ismerheti meg ezen adatokat, nem akárki kérdezheti le, ha meg ugye csak "valakik" kérdezhetik le, hogy bérelsz autót, vagy mész el teszt vezetni, stb?), hanem az is lekérdezhető lenne, hogy mikor látott utoljára orvos ! Akár csak a körzeti is, ha ez adott időn belül van, és nincs bejegyzett korlátozás, akkor érvényes a jogsi. Persze jó pénz van benne, így ezt sem fogják eltörölni..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csibe1
addikt
"Elsőbbsége van, pont! Ha nem adják meg neki, akkor a másik szabályt szeg, esetleg bűncselekményt követ el. És ez alól nincs kibúvó."
Ezt magyarázd a járókeretes néninek akit elütött a busz. Biztos sokra megy vele utólag.
Nyugodtan ragaszkodj csak a KRESZ elméleti dolgaihoz, a gyakorlatban ez sajnos nem úgy működik; teljesen mindegy, hogy van vagy nincs kibúvó alóla. A kibúvó az már nem támaszt fel senkit." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
csibe1
addikt
Lehet, hogy őt nem is úgy szülték, hanem a világra tolatott egymaga, irányítás nélkül.
Tök jó ez a 30 óra, de ha "béna vagy hozzá" , akkor úgyis megbuksz.
Valaki ideges a vizsgán azért bénázik, másnak tényleg több idő kell, hogy meglegyen a
minimális jártassága. Ameddig nem tudnak elfogadhatóan közlekedni nem engedik át, a tanulókat, legalábbis a normálisabb helyeken. Valahol meg van egy adott óraszám ami alatt nem is kell remélni, hogy jogsid lesz. Állítólag.
Másrészt a vizsgán sokkal szigorúbb az elbírálás, elég sok apróság összejöhet ami egyébként nem veszélyes, de a végén mégis bukta van belőle.[ Szerkesztve ]
" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care