Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
strike-force
őstag
Gratula a vashoz!!! Miert nem AVF + manual? Ezekrol a V6 TDI-krol sok jok nem hallottam... persze lehet urban legend.
R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
-
alkatraz3000
senior tag
Nem nem Urban legend sajna. Még a totalcar is szidja, mint a bokrot. Pedig ha normális szervizelessel jo lenne, akkor megmondanák. Családi jobaratnak is volt, inkább állt, mint ment.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
The DJ
addikt
válasz strike-force #1 üzenetére
Köszönöm
Vicces, mert végig A4 1.9TDI (110 lovas) szedánokat (+1-2 A6 szedánt) nézegettem kézi váltóval, aztán mikor a sokadik alkalommal is csalódnom kellett akkor jött szembe velem a megoldás, azaz én mentem el mellette Egy régi ismerős háza előtt állt ez a szépség, ismerős pedig éppen mosta. Megálltam köszönni mivel rég láttam, meséltem hogy autókat nézek, de elég siralmas eddig az eredmény, erre közölte, hogy épp eladó ez a járgány. Kipróbáltam, megtetszett, megvettem. A fő okom erre az volt, hogy tudom mennyire vigyázott az autóra, ismerem is, mint embert és tudom, hogy mindig lelkiismeretesen szervizelte és sosem hanyagolta el. Egyébként magyar autó, 3 tulajdonosa volt összesen és a korához képest tényleg megkímélt kívül-belül.
A 2.5 TDI V6 motornak tényleg rossz híre van, ezzel tisztában is voltam (egy barátomnak van ugyanilyen autója), viszont ez szerintem csak azért alakult ki, mert az átlagember általában addig hajtja, míg szét nem hullik alatta. Ha kicsit odafigyel rá a tulaj és időben cseréli az olajat, a vezérlést és nem csak üti-vágja, akkor nem lesz ott semmi gond. Persze a vezérműtengelyek kopnak, az adagoló elektronika is rosszalkodhat (de nem is csoda, ha megfőzi magát ha a sofőr mindig üres tankkal autózik), a gyári légtömegmérő akkor is rossz, ha jó, de ezektől eltekintve is szerethető. Én speciel imádom a hangját és a teljesítménnyel sincs gondom, ráadásul jó tuningalap. Ha sikerül egy korrekt kis chipet is beiktatni és ne adj isten még az iveco csúcsok is bekerülnek, akkor igazán nyomatékos és dinamikus autó válik belőle.
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
-
Retro11
senior tag
Vissza fogod te még sírni a golfot. Csak tanácsolom, hogy add el ezt az audit, amilyen gyorsan csak tudod. (Márpedig pont az 1.9PD az, amivel anyagilag jobban jársz. Világból kimegy. Persze nem lehajtott darabról beszélünk)
[ Szerkesztve ]
-
The DJ
addikt
A Golf olyan pénztemetővé vált, hogy el nem hinnéd. KE-Jetronic, csak ennyit mondok. Az utóbbi pár évben annyi pénzt költöttem rá, hogy abból már réges rég tudtam volna venni valamit, amivel járni is lehet.
Az Audi egyelőre marad, megkap minden törődést továbbra is, ha pedig komolyabb gond lesz, akkor mérlegelni fogok, de eddig mindenki csak bólogatni tudott, aki kipróbálta és átnézte. Vettem diag kábelt is hozzá, ott sincs probléma és már okosítom magam VCDS terén is. Az élő adatoknál sem találtam gondot eddig, kivéve az előtöltés minimális eltérését az optimális értékhez képest, de ez vezérléscserekor korrigálva lesz.
A köztudat szerint a sima 1.9TDI az örök élet + 1 nap motor, a PDTDI motorokat általában szintén nem szokták szeretni.
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
-
Retro11
senior tag
válasz alkatraz3000 #5 üzenetére
Nem. Én PDTDI-re gondolok, messze az egyik legjobban sikerült konstrukció. Van némi rálátásom(unk). Használat kérdése itt is sok minden. Aki flakonból meg innen-onnan cseppent sz@rt tankol ne csodálkozzon. Nem egy 400k plusz kilóméteres pd járt nálunk az évek során. Régi PD-ről beszélek 2005 előttről, ha véletlen nem esett volna le.
The Dj: Szop@s az a fordban is. Ilyenkor van az, hogy pénzköltés helyett le kell ülni és legózni.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Oid
aktív tag
válasz strike-force #1 üzenetére
pont ezt akartam én is írni, a 2.5 TDI V6 és a megbízhatóság az sajna két külön kategória, chip meg mifene mellett meg pláne.
nagy meg szép az A6 Avant, de ez a motor... -
Simi87
senior tag
Gratula az új vashoz, de nem irigyellek.
-
Dr.Zoo
senior tag
A köztudat szerint a sima 1.9TDI az örök élet + 1 nap motor, a PDTDI motorokat általában szintén nem szokták szeretni.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
The DJ
addikt
Köszönöm
Majd az idő eldönti mennyire fogok szívni vele, de egyelőre optimista vagyok. Sokkal rosszabb ennek a motornak a híre, mint amennyire valójában vészes a helyzet. Ki kell fogni egy megkímélt és szeretett példányt és meg kell adni neki a kellő törődést.
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
-
Simi87
senior tag
Hát én egy első tulajossal jártam. ugyan ez volt, csak sedan-ban. Szó szerint minden baja volt, aztán, ha már szar volt, kapott chip-et is, minden mindegy alapon. Rosszabb nem lett, de ment mint a disznó, csak a váltó nem bírta a terhelést. Így is jó volt az a jó pár ezer együtt töltött kilóméter, de ha nekem kellett volna fizetni a szervizszámlát, akkor biztos felgyújtottam volna.
-
Gratulálok hozzá.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Doki16
addikt
Jol latom, hogy Dunajvarosban a duna parton keszult a kep?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
raczger
őstag
-
A tip nem nagyon komázza a csipes terveidet ha használni is akarod.
Városban használva a turbója szeret lekormolódni. A váltó karbantartását is vedd fel a listára
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
The DJ
addikt
Ck. tiptronicos avantjában is volt csipsz és ment is mint a meszes Még agyalok rajta, hogy meglépjem-e. Az Iveco csúcsok beépítésének lenne nagyobb értelme, csak az se egyszerű és nem is éppen olcsó. Kellene egy jó szaki.
A turbót szoktam "tisztítani" Váltóolajcsere is lesz hamarosan.
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Asrock H310M i5 8600K 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RTX 3060 12GB ZALMAN S4 FSP 600W
- Beszámítás! MSI B450M R5 2600X 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1070 8GB ZALMAN Z1 Neo Corsair 520W
- Beszámítás! ASUS B450M R7 5700X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB ZALMAN S2 TG Chieftec 750W
- Beszámítás! ASUS B450M R5 5600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN S2 TG Cooler Master 650W
- Beszámítás! GIGABYTE B250M i5 7600 16GB DDR4 128GB SSD GTX 1050Ti 4GB FSP CMT160 fekete Chieftec400W
- DELL Latitude bontás E5420 30 E5530 E6320 30 E6420 30 40 E5440 50 70 80 90 E7440 50 70 80 90E7240 70
- Kolink Rocket v2 (új, bontatlan)
- MAKULÁTLAN ÚJ állapotú Huawei Matebook 13 GYÁRI magyar világító billentyűzet i5-10210u 8GB RAM 512GB
- Hellhound AMD Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 - doboz, gari
- Einhell Power X-Charger 3A akkumulátor töltő + 2.5Ah akkumulátor