Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Stargun! #15 üzenetére

    [link] - az hogy nem esik szó túlzás. Rengeteget írtunk róla.

    [link] - összehasonlítás is van, képekben.

    A Battlefield 3 nem úgy használja az FXAA-t, ahogy az driverben lesz használva. SRAA-val irányított post-process AA, amit csinálnak, nagy különbség ez a driveres megoldásokhoz képest, mert tudják a subpixel információkat, amivel már nem egy szimpla post-process lesz.

    Jelen hírben is le van írva, hogy az MLAA és az FXAA mit kínál, pro/kontra. Önmagukban post-process szinten mindkettő gyenge (gyakorlatban itt lehet nézni őket: [link] - de ezek állóképek, vagyis a temporális zavarok esetében nincs semmilyen összehasonlítás, persze valószínű, hogy a jobban elmosott kép miatt az FXAA temporálisan jobb, míg az MLAA élesebb képén jobban jelentkeznek a zavarok), de subpixel információkkal már jók lehetnek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák