Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TomiLi #10 üzenetére

    Nem cseszik el a progit, csak változtak a renderelési megoldások. Korábban forward render ment, míg most inkább a deferred render. Utóbbi sok szempontból előnyös, de nem az MSAA szempontjából. Itt jön képbe az, hogy szükségesen a post-process megoldások, vagy ha nem azok, akkor a GBAA-hoz hasonló speciálisan integrálható élsimítás.

    Az idei rendezvény nagyon jó volt ebből a szempontból, komoly előrelépésre lehet számítani. A post-processt sem kell kapásból elvetni, csak el kell látni extra információkkal, amivel jobb munkát végezhet. Nyilván ez driverből lehetetlen, és erre próbálják felhívni a figyelmet a gyártók, de a fejlesztőnek minden lehetősége megvan erre, vagy ha nincs ideje, hát kérjen élsimítási eljárást az AMD-től, vagy az NV-től. Nem egy megoldást kínálnak, amelyek jobban működnek a driveresnél. Az is jó, hogy a bemutatott megoldások többsége nem szabadalmaztatott.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák