Hirdetés

2019. augusztus 20., kedd

Hozzászólások

(#1) Bodz


Bodz
(Ármester)

Azért a cikk címe erősen túlzó.

(#2) rudi válasza Bodz (#1) üzenetére


rudi
(nagyúr)

Jogos, betesszük feltételes módba. Aztán lehet, 3-4 év múlva rajtad nevetnek majd, hogy néd a Bodz nem látta a fantáziát ebben a szupermenő dologban ;)

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#3) Bodz válasza rudi (#2) üzenetére


Bodz
(Ármester)

Nem írtam, hogy nincs benne fantázia. De jelenleg még biztosan nem lesz az F1 ellenfele se nézettségben, se semmi másban.
3-4 év múlva meglátjuk. :)

[ Szerkesztve ]

(#4) ezmiez36


ezmiez36
(csendes tag)

Mire ez a drón láz én nem értem. Ezer éve vannak pl. helikopter modellek (elektromosak is) azokat csak a modellezőket érdekelték. Én nem látom azt a különbséget a kettő között ami ekkora divathullámot okoz. Most meg drón versenyek, drón törvények stb ..

ezmiez36

(#5) zzola


zzola
(félisten)

Ez nagyon tuti lehet!

Muhahahahahahaaa

(#6) myckie2 válasza ezmiez36 (#4) üzenetére


myckie2
(senior tag)

Eddig nem volt olyan jó minőségű kis kamera, amit rá tudtak volna szerelni egy drónra (RC helire). Most már van.

"For every man there is a cause which he would gladly die for."

(#7) LamerGyuri


LamerGyuri
(senior tag)

"Hawaijon"
Ez fájt :W

Persze, hogy az ESPN felkarolja. Az arab bácsik vaskos dollárkötegeinek kevesen tudnak ellenállni.
Na de párhuzamot vonni a Forma-1-el...kb. mintha a Foci VB-t és az NFL-t vennék egy kalap alá; teljesen más világ.

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#8) Beri78


Beri78
(őstag)

a Forma 1 nezettseget manapsag meg a Baratok kozt is veri :)

"...a valósággal az a gáz hogy nincsen hozzá háttérzene..."

(#9) gerii


gerii
(addikt)

Ez is csak egy hypevonat, nem lesz belőle semmi.

(#10) BiP válasza Bodz (#1) üzenetére


BiP
(veterán)

Annyiban nem túlzó, hogy az ESPN-ről van szó, ott meg alapból nem nézik annyian a forma-1-et. (legalábbis amcsiban nem. Az araboknál lehet, hogy megy).

(#11) flashpointer válasza ezmiez36 (#4) üzenetére


flashpointer
(senior tag)

Most már olcsón és kis súlyban lehet telepakolni giroszkópokkal , kamerával ha nem érsz hozzá a szélben is függeszkedik magától azon a ponton ahol hagytad, ezért sokkal könnyebb vezetni mint az "ezer éves" heliket amihez annyi gyakorlás kellett a csak le nem zuhanáshoz is hogy nem sokan öltek bele annyi időt.

(#12) MeszesKPT


MeszesKPT
(aktív tag)

Ez a kényszeres Formula-1-hez történő hasonlítgatás valami PH specialitás. Csak így lehet szerintetek legitimálni ezt a 'sportot'?

@BiP
Eleve kizárt mivel az NBC Sports közvetíti.

[ Szerkesztve ]

(#13) BiP válasza MeszesKPT (#12) üzenetére


BiP
(veterán)

Akkor meg pláne. De így legalább kellően bulváros címet lehetett írni :)

(#14) #20655360 válasza Beri78 (#8) üzenetére


#20655360
(törölt tag)

Van még F1 és Barátok közt? :D

(#15) hemaka válasza Beri78 (#8) üzenetére


hemaka
(nagyúr)

Kb ja, faj is a ven foszernek a feje. Bar ehen nem fog halni.

ayy_lmao
Sajnos van :D

[ Szerkesztve ]

"Turn your face to the sun and the shadows fall behind you!"☀️

(#16) kaldib


kaldib
(csendes tag)

A drónok harca nagyon menő. Vagy keverem valamivel?... :D

(#17) wolfman válasza flashpointer (#11) üzenetére


wolfman
(veterán)

Igen itt lehet a nyitja a dolgoknak, hogy most itt ezekben komoly elektronika van az alapvető le nem zuhanó egyensúlyban tartásnak is. Itt konkrétan azt irányítod amit mozogni akarsz, egy régebbi komoly helikopternek meg mindent számításba kell venned.
Feltűnő is volt hogy a kis suhanc kölkök is kenik ezeknek a gépeknek. Meg egyelőre gondolom csak Dubai szerű városokban meg fesztiválok központi témájaként lesznek ezek csak elterjedve.

[ Szerkesztve ]

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#18) -=MrLF=-


-=MrLF=-
(senior tag)

"Versenytársat kaphat a Formula-1" nagy a tolongás ;] . Nem rossz ez a drón verseny, de én inkább a Formula-E [Roborace] versenyekre leszek kíváncsi.

protonmail.com Secure Email Based in Switzerland

(#19) shteer válasza rudi (#2) üzenetére


shteer
(félisten)

13-14 év múlva se

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#20) Assimilator


Assimilator
(senior tag)

Az E-sport utan a kovetkezo vilagcsoda lesz aminek reven tizeneves taknyok milliokat keresnek majd. Aztan 19 evesen teljesitmenyfokozoktol szetcsuszott aggyal lenyilatkozzak, hogy milyen kemeny az eletuk es, hogy a profi sport bizony brutalis vilag. Hanyinger. :U

(#21) atike


atike
(nagyúr)

Mitől lenne ez versenytárs épp az F1-nek? :F Miért nem bármi másnak....?

Nem hiszem, hogy megérintene valaha akkora tömeget, mint az F1. Biztosan van egy réteg akinek tetszik, én magam is megnézem majd szívesen, de azért hogy versenytárs lenne... Erős túlzásnak érzem.

(#22) Beri78 válasza atike (#21) üzenetére


Beri78
(őstag)

lehet azért így írták, mert kb ugyanannyi verseny lesz világszerte, ugyanolyan időbeosztásban (szabadedzés, időmérő, verseny...)

és lehet ugyanakkora budgetből gazdálkodnak majd a csapatok ;]

"...a valósággal az a gáz hogy nincsen hozzá háttérzene..."

(#23) atike válasza Beri78 (#22) üzenetére


atike
(nagyúr)

Változik a világ, de azért egy drónverseny mögött más tartalom van mint egy Forma 1-es futam mögött... Lehet.

Ennyi erővel a Red Bull Air Race is leüthette volna a Forma 1-et... :DDD

(#24) Beri78 válasza atike (#23) üzenetére


Beri78
(őstag)

Nem vagyok semmiben sem biztos.
A RBAR összesen 8 versennyel rendelkezik - és ha jól emlékszem, mindegyik 2 napos. Ide valamiért nem invesztálnak bele akkora összeget (mihez képest persze). Bár a technikát itt is meg tudnák oldani, hogy Tv-ben nézve is nagyon látványos legyen, de valamiért mégse megy (számomra). Továbbá nem egyszerre mennek a pályán, és még sok-sok apróság, ami szerintem unalmassá teszi részemre az RBAR versenyeket.

A drónoknál sok lehetőség van - itt ügye az se lehetne gond, ha ketten összeütköznek, mert 2 gép sérül, és nem kerül az ember veszélybe. Sok izgalmat bele tudnának tenni....Ebben nagyobb esélyt látok...én :B

"...a valósággal az a gáz hogy nincsen hozzá háttérzene..."

(#25) arnyekxxx válasza Beri78 (#24) üzenetére


arnyekxxx
(addikt)

itt ügye az se lehetne gond, ha ketten összeütköznek, mert 2 gép sérül, és nem kerül az ember veszélybe. Sok izgalmat bele tudnának tenni.

szvsz az F1 izgalmát pont az adja, hogy nem elég gyorsnak lenni, de van benne veszély is - még ha más nagyságrendben is mint 20-30-50 éve,

Egy pilótanélküli versenyben pont annyi az izgalom mint egy szimulátorbajnokságon.

(#26) boeing


boeing
(senior tag)

DRH MB 2. Futam - Hungaroring Május 15.

(#27) kymera válasza Beri78 (#8) üzenetére


kymera
(senior tag)

:DDD

1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239

(#28) Kilobeat


Kilobeat
(tag)

Ennyi erővel azt is mondhatnánk, hogy a Játék Határok Lélkül lenyomota a Foci VB-t :D
Ráadásul amíg egyesével röpködnek dögunalmas. Az Air Race is csak 30 percig érdekes.
Pedig nekem a VipeOut a kedvenc játékom, de ez attól még messze van.

Mióta Mac-em volt imádom a Windows-t :p

(#29) #20655360


#20655360
(törölt tag)

Am egy drón légicsata egész korrekt lenne. :C A sima verseny az meh...

Az f1-et is csak azért néztem, h lássam hányan esnek ki az első kanyarban. :D
Máig az a legemlékezetesebb futam, amikor Baumgartner pontot szerzett. :DD

(#30) atike válasza #20655360 (#29) üzenetére


atike
(nagyúr)

Csak épp akkor a többiek nem kiestek, hanem sztrájkoltak... Bejöttek a boxba. Nem mindenki, így Zsoltinknak pontja lett.... :DDD

(#31) razorka777 válasza atike (#30) üzenetére


razorka777
(addikt)

Az egy másik futam volt. :U

Baumgartner 2004 Indianapolis-on lett nyolcadik.
A sztrájk 2005-ben volt.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi MI6

(#32) atike válasza razorka777 (#31) üzenetére


atike
(nagyúr)

2004-bem Monacóban volt, és igen így visszaolvasva tényleg. Én kevertem a "sztrájkos" futammal. :)

"A szezonnyitón technikai problémák miatt nem ért célba. Első kiemelkedőbb eredményét a monacói futamon teljesítette, ahol a mezőny fele kiesett, ő azonban beért a célba és kilencedik lett. Indianapolisban, az amerikai nagydíjon megszerezte Magyarország első pontját a világbajnokságok történelmében.[2] Nyolcadikként, utolsó előtti célba érkezőként zárt. A Minardi csapat több mint két év után szerzett újra pontot a sorozatban. Ezt követően Zsolt egyszer sem végzett az első tizenöt között, és az év végén elhagyta a csapatot."

forrás

(#33) atike válasza atike (#32) üzenetére


atike
(nagyúr)

Ááááááááááááááá

Igen, Indianapolis. Kész. Értő olvasás.... :DDD Korán van., :DDD :B

(#34) Mindenhova válasza ezmiez36 (#4) üzenetére


Mindenhova
(aktív tag)

Egy drónt nagyságrendekkel könnyebb irányítani mint egy helit. Ha nagyon elrugaszkodunk, nincs orr, farok, oldalsó részei, mégis látványosan tud repülni (multikopter). Az automata lebegtetés szinte a "legolcsóbb" járgánynak is része. Egy nyolc éves is tudja kezelni. Sőt! Egy nő is :D :))

Ne várd, h. felnőttként kezeljelek, ha nem vagy az! (Gondolj, gondolj, gondolj! "Micimackó!")

(#35) Geffry


Geffry
(aktív tag)

Ez mitől sport?

A PH-n mindenki mindig jobban tudja. Fél óra Google keresés után...

(#36) DithenS


DithenS
(senior tag)

Hát nem tudom,az a baj hogy olyan kicsik hogy semmit nem látni.Viszont a roborace amit az nvidia csinál önvezető kocsikkal sokkal jobb,minnél több futamon vesz részt a kocsit annál többet tanul.Ott azért lesznek majd borulások ;D

(#37) Ghoosty válasza Geffry (#35) üzenetére


Ghoosty
(őstag)

Amitől a darts, a snooker, a póker és a sakk is sport.

(#38) atike válasza Ghoosty (#37) üzenetére


atike
(nagyúr)

Nem is tudom, hogy jó példák.e ezek... :U De nem tudok én sem jobbat... :DDD

(#39) Ghoosty válasza atike (#38) üzenetére


Ghoosty
(őstag)

Sportlövészet is hasonló kategória, az ráadásul olimpiai sportág. Esetleg a teke/kugli/bowling.

A legtöbbeknek az a baja vele, hogy nincs "izzadás". De ugye ebben sincs merev határ. Pl egy autóversenyző sokkal kevésbé izzadós, mint mondjuk egy box. A snooker meg még kevésbé "izzadós". Szóval csak az a kérdés, hogy ki hol húzza meg a határt.

(#40) BiP válasza Ghoosty (#39) üzenetére


BiP
(veterán)

Egy forma-1-es pilóta 4kilót veszít a tömegéből egy futam (~2 óra) alatt. Szerintem az izzadósnak számít :)

De ugye nem az alapján akarjuk eldönteni egy sportról, hogy valóban sport-e, hogy mennyire izzadós?
Mert a szaunázást egyik felsorolásban sem láttam :)

[ Szerkesztve ]

(#41) Ghoosty válasza BiP (#40) üzenetére


Ghoosty
(őstag)

Direkt idézőjelbe raktam, jelezvén, hogy nem szó szerinti izzadásra gondoltam. Hanem testi erőfeszítésre, de mivel a célzás/kormány pontos irányítása is testi erőfeszítés (főleg akkora G-s terhelés mellett), ezért az sem pontos.
Az e-sport is sport, ha olyan szinten művelik. Az autózás se sport, ha csak hazaaraszolok a dugóban, pedig az is meg tud izzasztani. :)

(#42) BiP válasza Ghoosty (#41) üzenetére


BiP
(veterán)

Aki napi szinten műveli, az már sport :)
Mert nem kedvtelés, az biztos.

(#43) Geffry válasza BiP (#42) üzenetére


Geffry
(aktív tag)

Én szeretek biciklizni, sportnak merem nevezni azt a mennyiséget amit kedvtelésből letekerek országútival amikor van rá időm. Amit te mondtál az a versenyszerű sportra igaz, aminek amúgy épp annyira nincs értelme mint ezt a marhaságot új sportágnak nyilvánítani.

Egyébként a kérdés erős cinizmussal volt feltéve és az említett példákkal teljesen egyetértek. Szeretem pl az íjászatot is mint hobbit, de azt már nem nevezem sportnak., pedig az olimpiai "sport" lövészethez képest abban még izzadás is van...

Sosem értettem ezeket. Ha már a Forma 1 szóbajött: "Motorsport" Mi a sport abban hogy a motor dolgozik? Körbe furikázó kocsikat az utcán is látok, igazi teljesítményt meg egyik 'pilóta" sem mutat fel. Persze ízlések és pofonok, döntse el mindenki hogy mi a teljessítmény. Meredek emelkedőn biciklivel 36-37et kitekerni, vagy megnyomni a gázpedált?

[ Szerkesztve ]

A PH-n mindenki mindig jobban tudja. Fél óra Google keresés után...

(#44) BiP válasza Geffry (#43) üzenetére


BiP
(veterán)

A dugóban ücsörgésre mondtam, hogy aki ezt napi szinten műveli, az már sport. :)

A forma-1-ről ne nyissunk vitát. Ahogy azt a teljesítményt is el kell ismerni, ha napi szinten 36-tal tekered a bringát
ugyanúgy elismerendő, fizikailag megterhelő teljesítmény egy versenyautót a pályán terelgetni.
Érdemes kulisszák mögötti videókat nézni arról, hogy miket edzenek, milyen állóképesség kell az autóversenyzéshez ( nem csak f1).
Nagyon nem olyan, mint otthon a monitor előtt nyomogatni a kontrollert.
Vagy érdemes elmenni gokartozni, ott piciben át lehet élni, hogy bizony nem fotelból pedálnyomogatás a téma.

[ Szerkesztve ]

(#45) Geffry válasza BiP (#44) üzenetére


Geffry
(aktív tag)

Hoppá, valóban belekavarodtam az olvasottakba. Mitöbb, az sem vitás hogy elfogult vagyok, de a motorsportokról akkoris meg lesz a véleményem, ha más nem azért mert üzemanyag pazarlás illetve (green peace on) környezetszennyezés...
De értsünk egyet abban hogy nem értünk egyet, illetve nincs két egyforma ember és vélemény.

[ Szerkesztve ]

A PH-n mindenki mindig jobban tudja. Fél óra Google keresés után...

(#46) klampfer


klampfer
(tag)

azért az F1 az F1 :C Rajongoja vagyok annak is illetve racequadozok is. nem keverném össze a kettöt..

Udv, G.

(#47) Goldberg03 válasza BiP (#44) üzenetére


Goldberg03
(tag)

+1

(#48) BITBOYS


BITBOYS
(addikt)
LOGOUT blog

F1 autó méretű drónokkal kellene versenyezni és máris kész a világsiker :)

Akit az istenek szeretnek, örökre meghagyják gyereknek. Ugyanitt Crucial Ballistix Sport 2X8GB DDR4 2400MHz (16GB) eladó

(#49) rudi válasza BITBOYS (#48) üzenetére


rudi
(nagyúr)

Pont ezt tervezik Dubajban és az NVIDIA-nál is ;)

[ Szerkesztve ]

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#50) BITBOYS válasza rudi (#49) üzenetére


BITBOYS
(addikt)
LOGOUT blog

A Roborace-t én is követem, de itt az autó méretű repülő drónokra gondoltam. Lehetnének akár benzinesek vagy bioetanol üzemanyaggal tápláltak. Hang, látvány biztos megfelelő szórakoztatást produkálna :) Kicsit veszélyes mindenkire nézve, de kell az izgalom :D

Akit az istenek szeretnek, örökre meghagyják gyereknek. Ugyanitt Crucial Ballistix Sport 2X8GB DDR4 2400MHz (16GB) eladó

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.