Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz katt777 #32 üzenetére

    Az FC4-ben semmiben nem különbözik a köd/füst/tereptárgy megjelenítése és mozgása az egyes különböző hardvereken. Egyik szimulációjáért sem a GPU felelős, hanem a CPU. Nincs jelentősége, hogy milyen GPU-t használsz ebből a szempontból. Valamit elnéztél ezzel kapcsolatban.

    (#36) katt777: A teljes 3DMark és persze a Fire Strike része egy full szabványos rendszer. Az NV verné a legjobban az asztalt, ha kiderülne, hogy a FutureMark az egyes hardvereken nem ugyanazt számítja és ezzel együtt nem ugyanaz a megjelenítés minősége, amivel a GeForce-ot hátrány érné. Itt is elnéztél valamit.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák