- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házimozi belépő szinten
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
Hirdetés
-
iD@Xbox showcase érkezik a hónap végén
gp Érdemes lehet nézni a jövő héte elejére tervezett műsort, ahol számos indie alkotás tűnik majd fel.
-
Nagy mennyiségben is gyártja új V-NAND dizájnját a Samsung
ph A kilencedik generációs fejlesztősből egyelőre a TLC-s verzió érhető el.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Lehet, hogy van akit idegesít a Tomb Raiderben, hogy most épp hogyan áll a haja a fizika szerint, mindenesetre nekem tetszett, hogy végre nem csak 1 statikus szénakazal vagy egybeöntött "lego" haja volt a csajnak. Witcher 3-at még nem láttam mozgás közben a gépemen, úgyhogy arról nem nyilatkoznék.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
kovgab
aktív tag
amúgy meg ez legyen a legnagyobb gondjuk ...
Ká Úr
-
stratova
veterán
Kérdés: wiki szerint Witcher 3-at elvileg felkészítették forward és deferred leképezőre is.
Az eredeti terv lett volna a Forward+ rendering + dynamic HDR image based lighting + physically based rendering. Ehelyett lett részlegesen (ligh pre-pass) vagy teljesen deferred megoldás?Esetleg hibrid lett volna mint a Ryse?
Majority of objects going through efficient full deferred shading path
Forward+ rendering for materials that have very specific shading requirements
(mostly hair and eyes) -
Penguin95
senior tag
+1 a TressFX-nek. Már csak azért is, mert a sithekhez tartozom.
-
menthix
tag
Nem tudtam elképzelni miért van csak 30-40 FPS-em a Witcher-ben, míg ki nem kapcsoltam a HairWorks-öt (GTX 970).
Valami borzalom, hogy ezen a téren ennyi a csúcs 2015-ben -
wednesday
őstag
Tényleg én még nem is figyeltem. Ezek a GPU-val kezelt hajak csak a főszereplőnél vannak (mind TR, WR3) vagy a többi karakteren NPC-n is ott van?
-
hommeros
őstag
-
Malibutomi
nagyúr
Szerintem jo hogy probalnak javitani a grafikan, a legoember haj engem is sokszor zavart, bar nem ez a legfontosabb. Inkabb lehetne elethu fu meg novenyek.
A ket technikarol: szerintem az amd megoldas szebb, de legalabb kissebb a teljesitmenyigenye, mindenen jol fut, es nyilt effekt, ezzel szemben az nv megoldas az ellenkezoje. -
Zeratul
addikt
Többek között ezért kellene az nV-t beszántani, sóval bevetni. Saját középkategóriás kártyájukat is a használhatóság határára degradálja vissza egy olyan effekttel ami még csak nem is néz ki jól ,de legalább szarul fut a konkurencián. Ez kibaszás a saját táborával is és ne éppen a technikai előnyüket domborítja ki. Persze egy habzószájú nVfan szerint ez így van jól.
-
nemlehet
őstag
Nvidia kártyám van, de szerintem a TressFX sokkal szebb. Nem teljesen realisztikus, de igazából én még játékban nem láttam teljesen realisztikus fizikát. Túl erőforrásigényes, ráadásul real time nem kis feladat futtatni. Majd 10 év múlva.
NV tulaj révén nekem ugye elérhető a physx de nem vagyok tőle elájulva. Eleve nem túl sok játékba építik be normálisal, ahova meg igen ott is csak 1-2 dolog van ahol egyáltalán érdemben megfigyelhető. Ami kifejezetten tetszett és látványos volt az a Batman Arkham játékokban a köpeny. Az tényleg meglehetősen realisztikusan mozgott és ritkán fordult elő a textúrák egybecsúszása vagy beragadás/ugráló mozgás. Ellenben bunyó közben vagy más dologban kb pont ugyan olyan mint a Havoc vagy más fizikai megoldás.
Amire még emlékszek, hogy rettenetesen reklámozták, hogy physx meg hű meg há az a Borderlands 2 volt vagy 10 videó, hogy így lebegnek a zászlók, meg a masszák/folyadékok milyen jól viselkednek. Hát ebből játék közben semmit sem vettem észre, ki és bekapcsolt állapot között max egymás mellé rakott felvételen tudtam megmondani a különbséget.
Amúgy is egyre unszimpatikusabb a zöldek magatartása, mert a TressFX érdekes módon teljesen jól fut NV-n addig a mindenféle Works-ök meg AMD-n nem igazán. Ez nagyon nem jó irány, a piac fregmentálódása senkinek sem jó és szerintem az Nvidianak is csak rövid távon. (persze okos emberek ülnek ott, biztos jobban tudják, de láttunk már milliárdos vállalatokat tönkremenni sorozatos rossz döntések miatt). Remélem a konzolok miatt inkább az AMD féle megoldások terjednek el, mert az a felhasználóknak sokkal jobb, és ügyes marketingel kicsit kirúgják a széket az Nvidia féle megoldások alól.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
Malibutomi
nagyúr
Ha valakit erdekel TressFX 3.0 Deus Ex slideok: [link]
-
nubreed
veterán
válasz FatMonster #61 üzenetére
+1
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
+1!
Na igen, én is sokszor mondtam már és továbbra is tartom magam ahhoz, hogy a FC2 a mai napig az egyik legszebb cím vegetáció téren, ez nem is csoda, hiszen ezt akkor PC-exkluzívként készítették és nagyon rágyúrtak a grafikára, mert a Crysis-nak akartak konkurenciát állítani.
Witcher 3-nál viszont a konzolok voltak a fő prioritás, mindent ezeknek rendeltek alá, a PC verzió minősége nem volt lényeges szempont. Ha nem kellett volna konzolra elkészíteniük a játékot, akkor sokkal szebb lenne, ezt maguk a fejlesztők ismerték be. Erre olyan szánalmas kifogást találtak, hogy PC exkluzívként nem lett volna nyereséges a program (kac, kac, kac, kac)
Amúgy tudod mi az igazán durva? Az, hogy a 10-15 főből álló és kezdő kanadai Endnight Games is szebb vegetációt készít, mint a jóval nagyobb CDPR.
#93 (Abu): Szerintem ez továbbra is bullsh*t, erről itt kifejtettem a véleményem.
A teóriád ott bukik el, hogy a Croteam, akiknek sokkal kevesebb pénzük van, mint a CDPR-nek, jelezték, hogy ők is támogatni fognak legalább egy Low-Level API-t. Na most ha a sokkal kevesebb pénzből gazdálkodó horvát csapat be tudja vállalni, akkor a több pénzzel rendelkező CDPR miért is nem? Azért, mert a CDPR vezetősége magasról lesz*rj a PC-t, mint játékplatformot, ők is elk*rvultak, ezt ők maguk be is ismerték (lásd a fenti linket), innentől mindenféle magyarázkodás felesleges.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
AusWolf
őstag
válasz huskydog17 #115 üzenetére
Na azért ne együk ezt olyan forrón!
Ismerősömön keresztül tudom, hogy pl. a szolnoki 576 üzletben a Witcher 3 xboxos verzióját már a megjelenés napján pár óra alatt elkapkodták, a PS4-es kiadás is gyorsan fogyott, PC-sből viszont még a hétvégére is maradt 2-3 darab.
Én személy szerint megrögzött PC-s vagyok, mert egyrészt másra is használom a gépet játékon kívül, másrészt utálom a kontrollereket, harmadrészt szeretem a "szereld magad" érzést. De ettől még az emberek többsége nem így gondolkozik. Ők annyit látnak, hogy egy konzolt megkapsz 100-120 ezer forintért, míg egy játékra való gép legalább a duplájába kerül. Az már nem érdekli őket, hogy a konzolban milyen gyenge hardver van, meg hogy 900p-ben fut, meg hogy a játékok mennyivel drágábbak, stb. Én direkt a Witcher 3 miatt cseréltem VGA-t kb egy éve, de ismerek olyan rajongót, aki inkább xboxot vett.
Bármennyire fáj, a gyakorlat sajnos a CDPR hozzáállását igazolja a PC vs. konzol háború terén.
A vegetációról meg az a véleményem, hogy habár az egyes növények önmagukban tényleg piszokrondák, nem a növényeket kell nézni, hanem az összképet. Az viszont gyönyörű, főleg ha az utófeldolgozásos effekteknél az élesítést visszahúzod alacsony szintre (magas szinten minden nagyon pixeles).
Amúgy a TressFX szerintem is szebben néz ki, mint a HairWorks. Kár, hogy a Witcher 3-ba végül nem került be.
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
félisten
Ennek az egésznek akkor lenne értelme ha nem 2 különböző játékot vizsgálnánk , hanem mondjuk egy játékon belül lehetne vizsgálnia 2 megoldást.
Röhej ebből következtetést levonni, mert a witcher sokkal nagyobb teret jelenít meg azonos időben általában, mint mondjuk Lara a barlangokban ugrálva.de nyílt terepen se hiszem , hogy felveheti a versenyt a Witcher 3 ban látott tájak nagyságával. Ráadásul 2 különálló csapat munkája ,2 eltérő karakterű főhőssel. más grafikai motorral.
Egyikben Lara szépsége előtérbe volt helyezve , szemben a witcher nem túl szép karakterével.
Evidens , hogy nem fektettek bele egy boszorkányvadász hajának a szépségébe annyi munkát , mint Laráéba.
Amúgy meg az állatszőrzet brutálisan jól néz ki a witcherben, érdekel , hogy pont ez miért nincs megemlítve az ehhez kapcsolódó cikkben, vagy mi ez.. Ez megint nem sikerült túl Objektívre így.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
KohuthUr
csendes tag
Érdekes.
Nvidia lefizetett játékja(W:3) ilyen hitvány a grafikával nyomulna? -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem a játékot vizsgáltuk, hanem csak a két főszereplő haját. Ezek függetlenek a játéktól.
Világosan látszik, hogy a HairWorks implementáció lényegesen gyengébb AA, önárnyék és átlátszóságra vonatkozó eljárást használ. Egyszerűen a sok, egyébként teljesen felesleges geometriai munka mellett nem marad ezekre idő.
Teljesen mindegy, hogy szűr vagy haj. A minőséget kínáló részei a HairWorks effektnek hiányoznak. Vagy nem értette meg azt az NVIDIA, hogy itt a geometriánál sokkal fontosabb az OIT, vagy félrefejlesztettek.(#120) b.: az önárnyékkal van gond, nem az árnyékkal.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Persze, ezzel nem is vitatkozom, szakmai oldalról biztos igazad van. Az összehasonlítás jellegét tekintve van problémám. Egy ilyen összevetés csak akkor lehetne mérvadó, ha azonos játékokban lehetne megvizsgálni őket azonos körülmények között, értelem szerűen más kártyákon.Nem biztos , hogy a witcher fejlesztői kihozták a maximumot az effektből. Laránál a haj egy fontos eleme a karakternek, ami kihangsúlyozza a szereplő szépségét és úgy mond törékenységét. Itt a legtöbb kommentelő ránézett a kép képre és véleményt alkotott szerintem.
Az önárnyék látszik a linkelt videón, a tincsnél is és a copfnál is a pc verzióba. ( egy kis villogó buggal karöltve )
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A HairWorks effekt zárt. A fejlesztők hozzá sem nyúlhatnak. Elvárni, hogy kihozzák a maximumot egy olyan effektből, amelynek a forráskódját esetleg nem is láthatják eléggé kérdőjeles. Ez sosem fog megvalósulni, mert zárt az NVIDIA middleware-je.
Az szimpla árnyék és nem volumetrikus önárnyék.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Penguin95
senior tag
válasz wednesday #124 üzenetére
Nálam csutkára fel volt téve minden, és a HD6970 stabilan tartotta a 60FPS-t FullHD-ben. Egy dolog volt gond, néha eltűnt a TFX, és Larának tüsihaja lett emiatt. De gyanítom egy közepes Radeon is viszonylag jó értékeket tudna produkálni. Több TFX-szel nem tudom mit kezdene, de érdekelne engem is. Hiába tűnik műnek emiatt, a bejátszásokban kegyetlen jól nézett ki az a haj.
-
togvau
senior tag
egyértelműen a tressfx a jobb. De elnézve az nvidia egyéb "okosságait" mint a physx, ebben nincs semmi meglepő.
hitler, sztálin, micro usb
-
Laja333
őstag
Az emberek TressFX-et akarnak.
-
-
Resike
tag
Az más kérdés hogy e TR-es kép egy pre-rendered átvezető animáció és a játékban a büdös életbe nem fog neked úgy kinézni:
Árnyék ocsmány, shaderek töredéke az átvezetőnek, egyedül a fizika az ami oké.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Autodesk - Revit
- MIUI / HyperOS topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ubuntu Linux
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...