- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabber01
addikt
Nem tudom ki az aki még hisz a Ubisoftban/-nak.
Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
Duck663
őstag
"A legtöbb esetben az adott program videojáték-motorjához írják a fejlesztők az effektet, míg a GameWorks koncepciója azt igényli, hogy a kész effekt alá írjanak a videojáték-motorba egy optimalizálást, amivel az effekt kompatibilis lesz és egyben hatékonyan fut. Ezt egy építkezős példával jól lehet szemléltetni, hiszen amikor egy házat épít valaki, akkor az alapoktól kezdi, majd jönnek a falak és végül a tető. Az effektek tekinthetők a tetőnek, és a GameWorks tulajdonképpen azt követeli meg, hogy a már meglévő tetőhöz legyenek megépítve a falak."
De nem a FakeWorks a hibás véletlenül sem?! Ha a fejlesztő hozzányúlhatna ez nem következne be, ergó a FakeWorks a hibás, illetve az Ubi, hogy a féltérdre ereszkedik az nvidiának.
Jó lenne már a serpenyőbe tenni, mi ér többet az elégedett felhasználók és jól optimalizált játékok, vagy a féltérdre ereszkedéssel kapott nokiás doboz!
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
gianni85
veterán
Max 5000 forintot szánok a játékra, mire annyiért kapni lehet egy kulcsot csak kijavítják már...
-
Jack@l
veterán
Konzolon azt mondják 1600x900-ban se hozza a 30 framet, elég sok helyen szaggat, ott is a gameworksot hibáztatják/keverik bele a dolgoba?
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-assassins-creed-unity-performance-analysis" Wading through dozens of NPCs in a crowded square, performance drops down to around 20fps for a sustained duration on the PS4 while the Xbox One achieves a 5fps lead. "
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Manbal
senior tag
Van egy kis gond a dologgal, ugyan is nem csak a PC-s port a szar, hanem a nextgen csodákon is okádék a játék, a 30 fps csak nagy ritkán van meg, a 25 sem jellemző inkább csak a 20, de néha még az alá is beesik ez a csoda játék, csoda motor, profi optimalizálás...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezért írtuk, hogy nem ez a hibás, csak most hirtelen mindenki mutogat mindenkire. A konzolon egyébként az a hiba, hogy nem használják a low-level elérést. PC-n is ez a hiba, csak itt ugye nincs is low-level elérés. Ez az Ubi sara. Sok helyen 50000 fölé megy a draw call. Ezt még jó kötegeléssel sem lehet 10000-be bepréselni. Ennyi. Ez van sajnos.
(#7) Jack@l: Már ott is leírtam, hogy nem ez a hibája. Nem értem ezzel mi a gond.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
De akkor mért kell belekeverni már a címben is a "csúnyábbik" gyártót?
Úgy tudtam ez a low level elérés, meg draw call boost konzoloknál alap dolog, mert ott nem korlátoz az api annyira... (legalábbis ph-s forrásokból)[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
nagyúr
úgy néz ki, az ea nem csinál mesterhármast az év legrosszabb cége versenyen.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem teljesen. A PS4-nek van egy low-level API-ja, ami a GNM. Ez tényleg nagyon durva. De az AC Unity a GNMX-et használja, ami egy GNM-re húzott wrapper. Ugyanígy Xbox One esetében is alig nyúlnak hozzá a konzol low-level képességeihez, mert ezek kiterjesztéssel érhetők el, bár még így sem olyan jó, mint a GNM. Szóval ezek nem jönnek ingyen. Használni kell a low-level elérést a teljesítmény érdekében. A jó hír ezzel kapcsolatban, hogy bőven van hova fejlődni. A rossz hír, hogy a vezetőség pénzéhes és kiadták így. Ki tudja mennyit akarnak a javításra költeni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pylon
tag
nem a gameworks-t hibáztatják hanem azt AMD-t:
Ubisoft Now Blames AMD For Assassin's Creed Unity Poor Performanceitt is leírják, hogy a draw call limit miatt mindegy milyen hardveren fut attól még a 30 FPS is csak néha van meg
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Akkor ezt kéne címnek adni...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
patronn
csendes tag
Egy Mantle mennyit segítene ezen a játékon?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD-nek az Ubisofthoz nem sok köze van. Ők már tavasszal megmondták nekik, hogy nem fog futni a programjuk. Az Ubisoft hitt a csodákban. Igazából évek óta azt teszik.
(#14) patronn: A legtöbb konfiguráción úgy 2-3x gyorsabb sebességet tenne lehetővé. De az Ubi nem fogja implementálni. Nem annyira fontos számukra a PC. A konzolt valszeg javítják és el van intézve. Majd jövőre lesz egy DX12 Edition esetleg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Milka 78
nagyúr
290x-en így megy.
-
Duck663
őstag
A Sony is és az AMD is a heterogén környezetben látja a jövőt (és még sokan mások is), az Ubi viszont a régi CPU és GPU viszonyt erőltetik, és nem használják ki a heterogén környezet előnyeit, ezért mondják azt hogy "gyenge a CPU" az hogy a rendszer felépítését nem tudják jól értelmezni, és az abban rejlő lehetőségeket kihasználni, az nem az AMD hibája.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
schwartz
addikt
Az ubisoft egy ujabb kalap tryagyat rakott elenk. (foleg, hogy helyenkent koznolon is szarul fut) Csak igy tovabb... remelem meg sem allnak a lejto alljaig.
[ Szerkesztve ]
If he dies, he dies.
-
veterán
Ha jól értem akkor az ubi a könnyebb utat választotta. Tehát adott lenne a low level api amire nyilván nehezebb fejleszteni, de ps-en akár 100 000 DC-t is le tud hívni. Ehelyett valami magasabb szintű biztosabb api-t választott és ahogy írtad bíztak a csodában.
Kérdés: Ez sima patch-kel javítható, vagy a motort és a játékot kéne alapjaiból újraírni, hogy a GNM-en fusson?
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
TTomax
nagyúr
Alapjaiból ujra kellene irni,és ez nem fog megtörténni,lesznek majd ilyen-olyan alig látszó butítások és ezzel ez el lesz intézve.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#85552128
törölt tag
Még ha tényleg az AMD hibája is lenne (azért valljuk be nyers erőben egyik konzol sem bajnok - bár nem is arra lettek tervezve) felmerül a kérdés, hogy eddig milyen gépeken tesztelték a játékot ?
Mert PS4/XO/PC-n is szarul fut, de PC-n legalább a csúcshardvereken játszható.[ Szerkesztve ]
-
Goblin12
őstag
Remélem a The Division-t meg a Crew-t is így elfogják szabni, bízom benne, és akkor tuti, hogy soha senki nem fog tőlük már semmit venni. A sok bírka meg látszik nem tanult a WD-ből, most ACU-val is megszívják remélem a harmadikat is megveszik és lehet csámcsogni.
Inkább adjanak ki egy új Anno címet azok még jók voltak.
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Ezek szerint annyira mégse korlátoz be maga a draw call, különben becsuklott volna 290-en is.
@Henkei: a hülyét választom, hogy leállok ovodásokkal vitázni, akik nem értik mért gáz ilyenkor az nvidiát belekeverni a dologba.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
jedis
senior tag
Szép volt UBI ! Még 1-2 ilyen játék, és roló jöhet is lefelé ! Meg is érdemlik ! Ilyen "minimális" gépigény !! Ez még április 1-hez is túl durva lenne, nem hogy november 1-hez !!! Attól félek, hogy ezt egy méretes patch-el nem lehet megoldani ! Már az első lépést sz.r irányba tették meg a kezdetekkor !!! Nem mint ha érdekelne ez a játék ! Nekem inkább a Crysis1-2-3 jön be, meg is van mind "eredetibe" ! Az legalább megy közepes vasakon is kompromisszumokkal ! Egy ilyen UBI álltal megadott "minimumkonfigon" meg majdnem maxon is !!! Fakk UBI !
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
-
Rive
veterán
"...most sem a GameWorks a hibás egy újabb játék problémáiért...."
Lehet, hogy ez egy jogilag védhető állítás, de - valamilyen szinten - a lekerekített sarkú téglalap is az volt.
Szóval nem biztos, hogy ez így jelent is valamit./// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
Egon
nagyúr
1. Mitől menne jól ez a program PC-n, ha még konzolon sem fut normálisan, holott oda fejlesztették?!?
2. A GameWorks-t nem sokan hibáztatják, ahogy látom - ezzel az erővel lehetett volna a cikk címe "Most sem az AMD a hibás", nemde? Hiszen ahogy fentebb linkelték, az Ubi meg az AMD-t kárhoztatja...
3. Persze nyilván nem számítottál Ehhez hasonló háeszekre... Kilóg a lóláb nagyon.
Summa summarum: adott egy program, ami minden platformon, meg kb. minden hardveren szarul fut - de azért ki kellett emelni a GW-t, hogy lehessen fikázni az nV-t a kommentekben, miközben te el tudsz határolódni. Kellett valamivel "ellensúlyozni" Oliverda cikkét, vagy mi?"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
nonsen5e
addikt
Ez amit az uborka állít akkora egy eszméletlen blődség... Persze, lett volna 100 fps, ha 18 magos Xeont építettek volna bele. PC-re is ezt mondták ugye, ha nem megy a csúcs kártya, vegyen az ember jobbat. De ez bizonyos szint után nem megoldás, konzolra meg végképp nem.
Van n+1 gyártó aki ki tud adni játékot, ami legalább ilyen meg olyan n-1 felbontáson ki tudja hozni a belőtt fpst. Ez még azt sem - ilyenkor vagy butítják tovább a játékot, vagy javítanak rajta - ubinak soha semmi sem jó.És amúgy annó PC-n már az AC3 esetében is a draw call lett volna a limit, vagy ott még szimplán csak nem optimalizáltak...?
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nubreed
veterán
A Far Cry 4 is ezt a megoldást használja mint a Unity?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Ed3r_X_
nagyúr
GTX 680-nal vegyék minimumra.
Aha, rohadjon a Ubisoftra az összes. Kedvelem az AC játékokat, de ez már konkrétan vicc.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
proci985
MODERÁTOR
elnezve a jatekot valszeg a dunia enginet pofoztak tovabb, szoval fene tudja.
viszont a dolog engem is erdekel, mert eyefinity + cf komboval mar az FC3 sem volt sima ugy. mondjuk cfbol hajlando vagyok engedni FC4nel, de eyefinitybol nem.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
nubreed
veterán
Az biztos hogy dunia engine 2-t használ de durván módosítottat.
Remélem nem lesz ez a szopás vele mint az AC Unitiyvel. A Far Cry 3 egész jó kis játék volt, én nagyon bírtam ott a trópusi szigetvilágban való nyomulást, reménykedem hogy jó lesz a 4 is.
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Goblin12
őstag
Mass Luminosity tudja.
-
hemaka
nagyúr
Ubi megint alkotott
-
fasterware
aktív tag
De jó, hogy nem vagyok assassin's creed rajongó, egyel sem játszottam még, de sajnálom szegény vásárlókat, akik szeretik ezt a játékot, megveszik, és nem kapják meg a pénzükért azt amit alap esetben elvárna a felhasználó, hogy megfelelően fusson a játék.
-
csasaKKP
senior tag
A FarCry 3 módosított Dunia Engine-t használt és és a 4 is azt fogja (szerencsére!), míg az AC-k most Anvil Engine-re épülnek.
[ Szerkesztve ]
"Life isn't some cartoon musical where you sing a little song and all your insipid dreams magically come true! So let...it...go!"
-
Gergosz2
veterán
FC3 grafikailag és történet terén is teljesen rendben volt. Sőt azt kell mondjam jót csináltak, mert gyengébb hardveren is nagyon szép látványt nyújt a játék.
Az UBI-t egyszerűen nem értem. Évről évre szart, de szó szerint szart adnak ki a k kezük közül és mégis megveszik az emberek.
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyedi Asus Dual GeForce RTX2060 EVO OC White / Fehér
- ASUS RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 TUF GAMING OC Eladó! 95.000.-
- NVIDIA RTX 3080 TI 12GB GDDR6X Founders Edition Eladó! 185.000.-
- ZOTAC GTX 1070 AMP Extreme 8GB GDDR5 Videokártya!
- SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 7900 GRE GAMING OC 16G (11325-02-20G) 3 év garancia 254600Ft