Hirdetés
- Milyen asztali médialejátszót?
- Házimozi belépő szinten
- Profildömpinget hozott az új GeForce driver
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Megköveteli a hardveres sugárkövetést az új Indiana Jones
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Külső 3,5'' mobil rack-ek topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
flexxx2
őstag
Így egy bizonyos idő után megszűnhet a mantle érdeklődés hiányában.
-
Lacccca87
addikt
Ez ugy van hogy ha nincs ló jó a szamár is.
Most hogy ezt bejelentették szerintem elég erőteljesen fog csökkeni a Mantle megjelenések száma a jövőben (amiket bejelentettek azok még elkészülnek - talán egyszer - ) mert inkább használják csak azt ha ugyanolyan hatásfookt el tudnak majd vele érni cska éppen minden HW-n fut majd, mint a Mantle-t.Most lesz egy tényleges generáció váltás, Mantle szépen eltűnik mint anno a Glide és tárai, aztán majd megint 4-5 év múlva sikoltozni fognak a fejlesztők amikor valaki megint megsegíti őket és minden kezdődik előről.
-
djculture
félisten
Nincs is értelme az igy is zsugorodó pc játék piacot mindenféle saját szabvánnyal még szívatni. Legyen a közös ami ugylátszik jobb későbn mint soha megis lesz alkotva.
Lehet valaki milliomos és szeretne ugy játszani hogy egyik gépbébe nvidia lesz a másikba meg amd mert egyik játék csak ezen fut normálisan a másik meg azon, de annak ajánlanék egy muszájkabátot.[ Szerkesztve ]
-
Lacccca87
addikt
Azért annyira nem késő az szerintem
Ha jövőre jön ténylegesen a Win9 akkor addigra késznek kell lennie, véglegesenek. (dokumentáció, debugger stb... szőröstűl bőröstül) aztán év közepe/vége felé pedig érkezhetnek is kisebb címek meg technikai demonstrációk.
Ha tudják tartani az időpontokat 2016 tól már csak erre fognak megjelenni az új címek. -
Jack@l
veterán
Láttál már egyetlen jól működő mantle játékot? Mert én még nem. Hatásfokról se tudunk semmit, csak egy jól eltúlzott alfa techdemó van ami fut.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
flexxx2
őstag
-
veterán
AnandTechen már szeptemberben az tippelték, hogy a Mantle az Xbox One alacsony szintű grafikus APIja áthozva PC-re. Based on what we know thus far, we believe Mantle is the Xbox One’s low level API brought to the PC.
Amire nem gondoltak ők sem az az, hogy ez az API nem is annyira low level és DX11.x -nek hívják.
-
-
pakriksz
őstag
legyen, csak ne ettől a hulladék nyomorék, dilettáns bandától jöjjön a közös...
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
veterán
A mantle-re szükség volt, hogy seggbe rúgják az unalomba poshadt dx-et. ha el is nyomja a dx majd a mantle-t mint egy csikket, számunkra a célkitűzést már teljesítette. erről prédikáltak a fejlesztők, az ms is végre ráfordul az irányra (szokásához hűen jó lassan). nem lesz kézzel fogható játék belőle még vagy 2016-ig, addig pedig köszönjük szépen jó lesz a mantle is (és speciel nálam jobban fut a bf4 mantle alatt mint dx alatt. nem is az átlag fps magasabb jelentősen, hanem a minimum). Szóval meg kaptam az én kis "ingyen" pluszomat a kártyámhoz.
Aztán remélem nem akarják kicsikarni hogy új hardvert legyen kénytelen a user venni, ha használni akarja az új dx-et.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
zseko
veterán
válasz Menthirist #16 üzenetére
Aztán remélem nem akarják kicsikarni hogy új hardvert legyen kénytelen a user venni, ha használni akarja az új dx-et.
Úgy tűnik nem olvastad át rendesen a cikket, vagy átsiklottál felette:
"Lényeges szempont, hogy az új DirectX strukturálisan annyira új, hogy nem igazán kínál visszafelé kompatibilitást."
Vagyis több mint valószínű, hogy de igen, új hardver kell. Ami meg azt jelenti, hogy így nem fogok feleslegesen pénzt kidobni egy újabb vga-ra a közeljövőben, és gondolom még jópáran szintén nem, így buknak egy kevés hasznot.
HR24.hu
-
pakriksz
őstag
válasz #65675776 #20 üzenetére
lesz az 5-6 is...
Még ma is olyan féligmeddig használják a dx10-es képességeket, ami mikor is jelent meg?
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
-
Wasp_HUN
tag
Sajnos van egy olyan érzésem, hogy ez is csak parasztvakítás, mint minden más amit az MS a PC-s játékokkal kapcsolatban mond évek óta.
"hogy az AAA kategóriás címeket szállító nagyobb stúdiók idővel teljesen áttérnek az alacsony szintű hozzáférést biztosító API-kra, ezen belül is legalább a DirectX Next kódnevű fejlesztésre,"
Majd biztos rohannak átállni azok a fejlesztők akik közül jópáran még most is Dx9-re fejlesztenek vagy épp átáltak Dx11-re de azt ki nem használnák rendesen.
Maradjunk annyiban, hogy hiszem, ha látom... addig ez is csak porhintés, semmi több.
@FishAir: Még most se csináltak semmit, csak beszélnek arról, hogy csinálni fognak valamit és ezt teszik évek óta.
[ Szerkesztve ]
Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
-
Mans20
addikt
Hát így már nem tudom hogy vegyek e a most kijött maxwellből..ha év múlva kidobható.
-
-
dojo0227
csendes tag
Hát azért én örülnék ha a 7-es Nvidia sorozatot támogatná, nem csak a Maxwell-eseket...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
de olvastam, de én ezt szoftveresen értettem. tehát hogy a régi kóddal nem lesz kompatibilis, nem fogja tudni futtatni. ugyanakkor maga a felépítést, meg a gcn/maxwell architektúrát nem hinném hogy most annyira akarózna módosítani a feleknek (az intelről nem is beszélve). pláne hogy az alapja gondolom/gyanítom az, ami az xbox one-é (amit szintén dx11.x-nek neveztek), az meg ugye gcn.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezzel semmi gondja nincs az AMD-nek. Itt ugyan API kérdésről van szó, de a hardver szempontjából még mindig a GCN a legokosabb architektúra. Azzal, hogy az MS az X1 API-jának alapjaira készít egy PC-s verziót lényegében ugyanazt a hatást érik el, amit az AMD akar a Mantle-lel. Innentől kezdve az AMD-nek édes mindegy, hogy a fejlesztő DX Nextet vagy Mantle-t használ, a GCN-re írt konzolos optimalizációkat átmenti a PC-s portba, vagyis automatikusan optimálisan fut a játék GCN hardveren PC-n is. A konkurens hardverekre optimalizáció meg nem érdeklik őket. Lesznek stúdiók, amelyek figyelnek majd minden elérhető architektúrára és lesznek amelyek ... hát nem. Utóbbi esetben csak a GCN-re képesek jó kódot írni, mert azt tanulták meg a konzolon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Viko78
újonc
http://www.youtube.com
64k assembly -
Ed3r_X_
nagyúr
HD 7750 elég lesz még neki? Azért ajánlatos lenne. Mivel GCN, van rá esély, legalábbis remélem.
[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
veterán
Az nem gusztustalan, hogy a lökés nélkül az MS nem csinált volna az égegyadta világon semmit?
Szerintem egyáltalán nem ez a gondolatmenet a logikus és a legvalószínűbb.Az MS csinált egy új DX-et az X1-re aminek 8 gyenge CPU magot hatékonyan ki kell használnia, de közben meg kell maradnia fejlesztőbarátnak, tehát nem lehet túlságosan hardverhez közeli.
Elég valószínű, hogy az MS és az AMD szorosan együtt dolgozott az X1 DX-én.
Könnyen elképzelhető, hogy az MS engedélyezte az AMD-nek, hogy a Direc3D 11.x (X1 API) -et portolja PC-re Mantle néven, cserébe mondjuk azért, mert elég erősen részt vettek a fejlesztésében.
Könnyen lehet, hogy abban is megegyeztek, hogy 1-2 év előnyt hagy az MS AMD-nek a Mantle-el, vagy csak ennyivel lassabban dolgozik az MS az AMD-hez képest az X1 API-jának PC-re portolásával, vagy csak mindenképpen egy új Windowshoz akarták kötni az új DX-et.
[ Szerkesztve ]
-
MCBASSTION
aktív tag
"Morbid értelemben az AMD API-ja egyfajta ostorrá válhat, amivel a PC-s piacot megcélzó fejlesztők néha ráüthetnek az előbb említett, szabványért felelős két csoport hátára, amivel folyamatosan a valós programozói igények felé lehetne terelgetni a tényleges fejlesztéseket."
ez milyen jo lesz
uj dx-et akarunk? csinaljunk uj mantle verziot mar most tetszik, vegre lesz nyomas az m$-en hogy dolgozzon iswindows7sins.org
-
leviske
veterán
Ha jól sejtem, nem olvastad végig a cikket. A Mantle megmarad és jó esély van rá, hogy amikor az "AMD" specifikus cuccok belekerülnek egy játékba, akkor arra alapozva. Márpedig abból lesz egy pár, míg az Intel és nVidia nem nyújtja az aktuális konzolok teljes funkcionalitását.
-
pakriksz
őstag
"Könnyen elképzelhető, hogy az MS engedélyezte az AMD-nek, hogy a Direc3D 11.x (X1 API) -et portolja PC-re Mantle néven, cserébe mondjuk azért, mert elég erősen részt vettek a fejlesztésében."
úristen
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez elég valószínűtlen. A Mantle közelebb áll a PS4 libGNM API-jához. De leginkább azt lehet mondani, hogy eléggé sajátos a Mantle, még ha a strukturális működése hasonlít is a konzol API-khoz. PC-n sajnos nem lehet olyan alacsonyra helyezni az absztrakciós réteget, mint konzolon, szóval néhol mindenképp szükséges némi kompromisszum. Ugyanezeket meg fogja kötni a DX Next is. Sőt, ennek igazából a több architektúra miatt picivel magasabb szintre helyezett absztrakció kellene, de valszeg úgy sem egyeznének meg a gyártók egy szabványos virtuális GPU-ról, ha a HSA-ról is képtelenek megegyezni, szóval az MS is a Mantle-höz hasonló szintet célozhat meg, aztán az NV és az Intel majd tanítgatja a fejlesztőknek a saját architektúráik működését.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Ha jól értem, te inkább valószínűbbnek tartod azt, hogy az AMD a nulláról írt egy zárt API-t, abban a biztos tudatban, hogy soha nem lesz széleskörűen elterjedt, és az csak pusztán a véletlen műve, hogy a konzolos APIkról gyorsan lehet rá portolni?
Abu85: Amíg nem tudod pontosan, hogy milyen az X1 DX-e, addig nem tudhatod, hogy mennyire áll közel a Mantle-hez.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Eleve kezdjük ott, hogy a PS4 libGNM és a Xbox One DirectX 11.x is félig az AMD munkája. A Mantle pedig kvázi teljesen, illetve mondjuk úgy, hogy a pár fejlesztő azért segített, hogy olyan legyen, amilyet elképzeltek. Az, hogy gyorsan lehet rá portolni szándékos. Ez egy fejlesztői igény volt. Ettől még se a Sony-nak, se az MS-nek nincs köze a Mantle-höz.
A DICE tudja milyenek ezek az API-k. A PS4-ről portolták a BF4 Mantle verzióját, annak ellenére, hogy a Mantle HLSL-t használ és nem PSSL-t.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Johnny001
senior tag
Hi!
Én személy szerint akármennyire AMD fan vagyok, nem ártok saját magamnak, ezért lett a konfigom Inteles. A kisebbik gyártó minden számítását keresztül fogják húzni, erőfölénnyel. Sajnos nem kapunk olyan notebook-ot, amiben ütőképes APU működne, helyette Intel + Nvidia (harmatos telj.).
Ja, hogy a felhasználó mit szeretne, azt az összes gyártó leszarja, amíg megteheti.
Személy szerint végtelenül sajnálom ezt, de azt fogom venni, amivel jobban járok, egyelőre nem kell semmit.By.: Johnny
[ Szerkesztve ]
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
veterán
Eleve kezdjük ott, hogy a PS4 libGNM és a Xbox One DirectX 11.x is félig az AMD munkája.
Ettől még se a Sony-nak, se az MS-nek nincs köze a Mantle-höz.Nyilván fele részben írtak 2 API-t, aztán ettől teljesen függetlenül írtak maguknak egy 3.-at is, ha már így belejöttek. Annak, hogy gyorsan lehet rá portolni nyilván nem az az oka, hogy nagyon hasonlít vmi(k)re.
A DICE tudja milyenek ezek az API-k.
Gondolom Johan Anderssonra (DICE) gondolsz, aki a Mantle-t fényezte az AMD színpadán, és most ugyan úgy fogja fényezni az új DX-et az MS-én? Gondolom neki nagy meglepés lehetett, hogy az MS bejelentette az új DX-et.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Természetesen a mindhárom API-ban vannak olyan részek, amelyek nem különböznek egymástól. Ettől viszont ezek még külön API-k, csak nagyon hasonlók.
Tudtommal külön előadást tart a DX-re Johan és Dan. Szóval ennek nem lesz köze az MS-hez. Legalábbis a slotot az AMD bérli nekik. Ettől függetlenül nyilván elmondják ugyanazt, mint a Mantle-nél, hiszen ők low-level API-t akartak PC-re. Sok évnyi könyörgés után rögtön kaptak kettőt. Ők most a paradicsomban érzik magukat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cacasz02
aktív tag
Habár mindenhol a azt írják hogy milyen jól fog menni majd minden játék az akár középkategóriás vga-kon, ez nem így lesz. Meg emlelik a grafikai részletességet az egekig hála az új api-knak és ugyan úgy nem fog változni semmi ahogy eddig sem. Meg kell venni a rohadt drága cuccokat hogy legalább élvezhetőek legyenek a játékok. A mantle is csak a top kategóriára lett optimalizálva, ezért adtam el a frissen vásárolt 7850-et, mert csak a baj volt vele a mantle meg laggolt (bf4) vissza kellett álnom dx11-re, akkor meg minek kínlódok amd-vel. Vettem helyette egy 750 ti-t, és lám minden működik. Megszívtam az ígérgetett csodát. A dx és az ogl legalább működik ha nem is a legjobb de ez változni látszik.
[ Szerkesztve ]
-
dgabor80
tag
Akkor most meddig is lesznek jók a jelenlegi gépeink?
A VGA-kat ugye "mindig cserélni kell"...de egy jó kis core i5 (2-4. generációs) vagy egy jó kis 4-8 magos AMD meddig is lesz jó?
Vagy rosszul értem hogy ha a vga többet számol és jobban kihasználjuk a teljesítményét, nem kell annyit bízni a procira?„Nem kell megtenned, a túlélés nem kötelező.” W. E. Deming
-
Cassi
őstag
A döntő kérdés az, hogy milyen létező hardveren fog futni és milyen Windowson. Ha csak Windows 9-en, akkor már kábé halott is az egész. Mintha az MS még mindig nem fogta volna fel, hogy sürgősen meg kell újítania az egész platformot, különben bukik vele az összes API-juk is.
Az XBO-s alap meg persze szép, csak időközben az XBO gyors léptekkel megindult a Wii U után az eladási statisztikákban (www.vgchartz.com). Ha nem változik meg a helyzet, akkor az XBO a Wii U után bukhat még ebben az évben.
-
pakriksz
őstag
Ezt mindig csodáltam hogy az nvidiánál ezek a tévhitek hogy tudják rávenni a usereket hogy vegyenek egy gyengébb(és drágább) nvidia kártyát egy erősebb amd helyett... ráadásul agresszív kismalacként mert a mantlet nem optimalizálták rögtön a kártyájára, és kellett volna várni még pár hetet. (Bár az a laggolás inkább user errornak köszönhető, ott valami nagyon szét volt gányolva.)
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
siriq
őstag
Ezzel semmi gondja nincs az AMD-nek. Itt ugyan API kérdésről van szó, de a hardver szempontjából még mindig a GCN a legokosabb architektúra. Azzal, hogy az MS az X1 API-jának alapjaira készít egy PC-s verziót lényegében ugyanazt a hatást érik el, amit az AMD akar a Mantle-lel. Innentől kezdve az AMD-nek édes mindegy, hogy a fejlesztő DX Nextet vagy Mantle-t használ, a GCN-re írt konzolos optimalizációkat átmenti a PC-s portba, vagyis automatikusan optimálisan fut a játék GCN hardveren PC-n is. A konkurens hardverekre optimalizáció meg nem érdeklik őket. Lesznek stúdiók, amelyek figyelnek majd minden elérhető architektúrára és lesznek amelyek ... hát nem. Utóbbi esetben csak a GCN-re képesek jó kódot írni, mert azt tanulták meg a konzolon.
Ez elég valószínűtlen. A Mantle közelebb áll a PS4 libGNM API-jához. De leginkább azt lehet mondani, hogy eléggé sajátos a Mantle, még ha a strukturális működése hasonlít is a konzol API-khoz. PC-n sajnos nem lehet olyan alacsonyra helyezni az absztrakciós réteget, mint konzolon, szóval néhol mindenképp szükséges némi kompromisszum. Ugyanezeket meg fogja kötni a DX Next is. Sőt, ennek igazából a több architektúra miatt picivel magasabb szintre helyezett absztrakció kellene, de valszeg úgy sem egyeznének meg a gyártók egy szabványos virtuális GPU-ról, ha a HSA-ról is képtelenek megegyezni, szóval az MS is a Mantle-höz hasonló szintet célozhat meg, aztán az NV és az Intel majd tanítgatja a fejlesztőknek a saját architektúráik működését.
Eleve kezdjük ott, hogy a PS4 libGNM és a Xbox One DirectX 11.x is félig az AMD munkája. A Mantle pedig kvázi teljesen, illetve mondjuk úgy, hogy a pár fejlesztő azért segített, hogy olyan legyen, amilyet elképzeltek. Az, hogy gyorsan lehet rá portolni szándékos. Ez egy fejlesztői igény volt. Ettől még se a Sony-nak, se az MS-nek nincs köze a Mantle-höz.
A DICE tudja milyenek ezek az API-k. A PS4-ről portolták a BF4 Mantle verzióját, annak ellenére, hogy a Mantle HLSL-t használ és nem PSSL-t.Természetesen a mindhárom API-ban vannak olyan részek, amelyek nem különböznek egymástól. Ettől viszont ezek még külön API-k, csak nagyon hasonlók.
Tudtommal külön előadást tart a DX-re Johan és Dan. Szóval ennek nem lesz köze az MS-hez. Legalábbis a slotot az AMD bérli nekik. Ettől függetlenül nyilván elmondják ugyanazt, mint a Mantle-nél, hiszen ők low-level API-t akartak PC-re. Sok évnyi könyörgés után rögtön kaptak kettőt. Ők most a paradicsomban érzik magukat.Siman bemasoltam a hsz-t. Egyikben ezt a masikban azt irja a delikvens. Magyaraz es magyaraz. A viccet felre teve nem en irtam a hsz-t csak bemasoltam.
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
siriq
őstag
Ezekben a hszben latni ahogy tobb honap alatt szeppen eltolodott a velemeny lassan , hogy ne latszodjon. Itt egy topikban jatszodik le. Egy kis finomitas itt egy kis finomitas ott. Mindjart masabb.
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
siriq
őstag
Jelen pillanatban kevesebb usernek hasznalhato a mantle mint tobbnek. Problemak adodnak mert meg mindig nincsen ertelmes driver. A 10-bol 1 nek megy rendesen nem kielegito. Az uj driverrel 10:3 ra raktak kb az aranyt ami meg mindig nagyon keves. Meg mindig varjuk a mantle-t bf4-hez. Jelen pillanatban meg mindig nincsen kesz. Oszinten, nagyon hosszu ut all a mantle es a bf4 elott. Minden platforom minden modon tamogatva legyen. Stabilan, semmi problemaval. A jatekos tarsaimnak szoktam mondani: nekem semmi bajom nincs a mantleval de amig barmilyen problemad jelentkezik, addig nem hasznalod hosszu tavon. 1 mantle user miatt ne szivjon a maradek 4 ember.
Nem egy amd vga-t hasznalo ismerosom szeretne nv-re cserelni. Egyebb stb okok miatt. Erdekes modon nv-rol nem akarnak cserelni amd-re. Esetlegesen gondolkoznak rajta de nem akarnak. Remelem ez kielegito valasz.[ Szerkesztve ]
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- GC 2019 - A Nintendo előadása
- Filmvilág
- Path of Exile 2
- Milyen asztali médialejátszót?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Ukrajnai háború
- Házimozi belépő szinten
- Profildömpinget hozott az új GeForce driver
- További aktív témák...
- Razer Blade ADVANCED 15" i7-11800H 32GB RAM 1TB SSD RTX 3070 8GB QHD 165Hz PATIKA, ÚJ AKKU! GAR
- 2024 Mac Mini - M4 CHIP - 10C CPU / 10C GPU / 24 G RAM / 512 SSD - Bontatlan
- RITKASÁG! Microsoft Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 1000GB OLED 120Hz Gar!
- Lenovo E580 i5-7.gen (kishibás) akku jó /Bontás/
- PlayStation 5 Digital 30th Anniversary Limited Edition / Bontatlan - 2 év gari
- AMD Ryzen 1200 AF verzió!
- Új RYZEN 7 3700X + hűtött VRM-es ASUS alaplap + Új 16-32GB DDR4 kit garanciával, számlával!!!
- Honor 200 Lite Cyan Lake mobiltelefon Új, bontatlan, 2év garanciával!
- Gamer PC! GTX 1060 6GB/ 16GB DDR4/ i5-7500/ SSD+HDD/ Win 11 Pro/ Garancia/Beszámítás!
- ASUS PB279Q eladó / 3840X2160 (4K) / IPS W-LED / HDMI + DisplayPort
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest