Új hozzászólás Aktív témák
-
L4mie
veterán
nem mondtam, hogy bárki károsult, biztos a pólóért vagy poszterért adakoztak, félreértelmezed a problémát.
Végül is tök jó ugródeszkának használni a népeket,
indie-nek kikiáltani egy terméket aztán leigazolni egy multi mögé számomra morálisan megkérdőjelezhető döntés, az hogy ettől megnyílnak a nagy kiadók kapui az tök jó, de nem így indult a projekt...Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
a kérdés, hogyan kell pénzt csinálni.
Kérj a népektől kickstrateren 2 milliót, indítsd be a projektet pénzükből majd add el 2 milliárdért lőn a vagyon. nem túl korrekt.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
dezz
nagyúr
'98-ban vettem egy shutteres szemüveget, a leírása szerint az első alkalommal 5 percet volt ajánlott használni maximum, néhány órával később már 10, és így tovább mindig a kétszerese. 2-3 nap múlva már órák után sem éreztem semmi problémát.
Más kérdés a stereo-3D beállítások, az is lehet tökéletlen, az is kényelmetlen érzést okoz.
-
priti
addikt
Ó a rengeteg nyomorult még a tetejében. Nekem se volt soha semmi bajom a shutteres szemcsitől se, de olyan nagyon azért nem élveztem, hogy villog. Próbáltam nem figyelni rá, de zavart egész sokáig, pedig nem volt olyan érzés, hogy átgyalogolt a vemhes elefántcsorda az agyamon... Kellett vagy negyed óra mire betompult annyira a szemem, hogy oké legyen, de ettől még folyamatosan pusztult tőle és a két órás film végén már keményen ki kellett törölnöm ujjperccel a golyóimat és éreztem, hogy ez most így király volt, de mégegyet most ne. Szóval van aki keresi a tripjét és ha bejön akkor elvan vele még akkor is ha valami közben szar, de van aki elkezdi az öntesztet bármilyen helyzetbe is kerül és a megszokottat keresi, de teljes pánikban a trip helyett és a végén behány ha nem találja, mert képtelen feldolgozni, hogy most más feszültségszintet kell földpotenciálként használni. Vannak emberek, akik képtelenek alkalmazkodni. Leül egy buszon a kerék fölé és már ettől elhányja magát te meg csak nézel, hogy ezzel mi van. A megdöbbentő az, hogy rengeteg ilyen nyomorult van.
Fizikailag egy lencsét elég precízen mozgatni nemtom hogy lehetne, valami magas felbontású léptetőmotor maszírózná le az arcodról a bőrt vagy á tökmindegy, nincs rá idő úgy sem.Hardverlesen
-
priti
addikt
Én is hajlamos vagyok elfelejteni, hogy egy biológiai rendszert emulálunk és egyelőre még a természet a fejlettebb a kivitelezés terén és az Istennek nem akar szimbiózisban élni ezzel a Rift-el, bármenniyre is ragadtatjuk el magunkat. Csak néznek a feldolgozóközpontban, hogy most ezzel a szeméttel mit akarsz. Dobja az error-t a rendszer. Elküld hányni, mint valami hülyegyereket. Nem válaszidő hiányzik innen, hanem egy látóközpont kiváltása. A gyári nem hajlandó ezzel együttműködni. Derogál neki érted? Mi ez a tákolmány még mindig? Dobjunk rá 2 milliárdot, de srácok! Valami legyen! A végén valami legyen!
Hardverlesen
-
dezz
nagyúr
Szerintem elég lenne hozzá az eye-tracking, azaz a szemtengelyek egymással bezárt szöge. Ahol metszik egymást, oda néz a két szem és oda is fókuszál (már a normál szem, valós körülmények között - ehhez hozzá lehet számolni a +/- dioptriát, akkor nem kell saját szemüveg sem).
-
-
dezz
nagyúr
A dolgoknak van szubjektív és objektív oldala. Te nagyobb részt a szubjektívről beszélsz, én pedig nagyobb részt az objektívről. Egyiktől sem lehet eltekinteni itt.
A stereo-3D technika problémáinak alapvetően két forrása van:
1. 2db 2D-s nézeten alapul a térhatás. Ezzel az a probléma, hogy a szemeknek mindig a megjelenítés síkjára (tévépanel, vászon, VR sisaknál az optikailag kitolt 2D kép síkja) kell fókuszálniuk (különben hományos lesz a látott kép), miközben a tárgyak látszólagos távolsága kisebb vagy nagyobb ennél. Ezt tart el egy ideig megtanulnia a szemnek, ezért látják sokan először hományosan a dolgokat a 3D mozikban, stb.; a túl nagy a távolság a megjelenítés síkja és a tárgyak látszólagos távolsága között vagy gyors váltások később is nehézséget tud okozni. A valóságban ehhez képest arra a tárgyra fókuszálunk, amit nézünk.
2. Biztosítani kell, hogy a két nézet képei csak a megfelelő szem által váljanak láthatóvá. Normál megjelenítőknél vagy vászonnál egyazon helyen kell megjelennie a két képnek (kivéve a bandzsításos módszert, ami alkalmatlan széleskörű alkalmazásra). Ilyenkor egy külön szemüveg segítségével vagy váltakozva láthatja a két szem a képeket (villogás) és/vagy eltérő irányú polarizációval (kis láthatósági szög, tévéknél felbontásfeleződés [de szerintem ez még mindig jobb, mint az aktív shutteres]). (A mozis polarizációs technkából kétféle van: 1. egy vetítő + váltakozó polarizáció, itt szintén felváltva láthatja a két szem a képeket, 2. két vetítő, eltérő palarizációval, itt egyidőben látható mindkét kép. Ez utóbbi a legjobb megoldás ezidő szerint.)A VR-szemüvegekben két független kép látható egyidőben (két megjelenítő vagy egy megjelenítő kettéosztva), így mentesek a 2. pontban említett problémák alól. Azonban az 1. pontban leírtak a VR-szemüvegekre ugyanúgy érvényesek. Legalábbis egyelőre. Később, ha jóval fejlettebbek lesznek, megoldható lehet, hogy a lencserendszer alalmazkodjon a szem aktuális fókusztávolságához, azaz oda tudjunk fókuszálni, ahova nézünk, ne kelljen végig a megjelenítőre. Ez lenne egy nagyobb áttörés.
[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
"Mi kellene még hozzá? Nem tudom, miért kezdesz vitába olyan témában, aminek nem vagy tisztában a technikai hátterével?"
Nem hiszem, hogy feltétlenül 100%-osan tisztába kell lennem vminek a technikai háttereivel ahhoz, hogy tudjam milyen hatással van rám és meg tudjam ítélni, hogy számomra jobb/rosszabb élményt nyújt-e a más hasonló eszközöknél, még ha a technika alapelv ugyan az is. Illetve ugyan azzal a technológia alapelvvel lehet csinálni jó és rossz dolgokat is, láttunk már rá számtalan példát...
Szerintem ez így nagyon erős túlzás (*), másrészt ez amúgy is az a része a dolognak, hogy hogyan oldják meg, hogy a két szem más-más képet lásson.
Szerintem ez a kis technikai részletkérdés alapvetően meghatározza a felhasználó élményt, és nyilván vannak más eszközök is, amik ezt jól oldják meg, de én még nem sokkal találkoztam se moziban, se tévénél. Ha tudsz ilyet mondani, ami kommersz, elérhető termék, azt megköszönöm, mert utánanéznék.
Ez így egy kicsit álságos, hogy a tévés, mozis 3D úgy szar, ahogy van, de bezzeg a Rift maga a világ 8. csodája. Ennél azért közelebb vannak egymáshoz, főleg hogy ugyanaz az alapelv. Nem tudom, milyen 3D moziban voltál és ott milyen technikát használtak, de menj el pl. hozzájuk és garantálom, hogy rá fogsz csodálkozni, hogy ez ilyen is lehet.
Nem hiszem hogy ezt mondtam volna... hanem hogy van egy szint, ami alatt a 3D számomra nem élvezhető, mert sem a nyújtott 3D hatás, sem a képminőség nem segít abban, hogy hihető legyen. Számomra a legtöbb tévé és mozi ilyen, inkább idegesít, mint sem élvezem (és nem azért mert szem/agy problémáim lennének). Eddig moziban egyedül az IMAX-ban a Gravity volt azt, amit viszonylag élvezhetőnek éreztem, de maga a 3D hatás/élmény szerintem a Rift-ben egyértelműen más/jobb, számomra nem említhető egy paklin a két dolog. IMAX-ben sem szoktam túlságosan hátul ülni, de akkor legközelebb legelőre megyek, és megnézem úgy is, ha szerinted csak ennyin múlik.. erre most kíváncsi lettem.
És hát persze nyilván nem az IMAX a csúcsok csúcsa, de átlag ember számára ez az, ami még elérhető, és kevesen láttak eddig ennél jobbat, ezért hasonlítom ehhez. Viszont a normál 3D mozi sztem a katasztrófa kategória...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
dezz
nagyúr
"csak a gyakorlatban sem a vásznat, sem a TV nem ilyen közelről nézed, vagyis a Rift szerű hatást viszonylag ritkán tudod elérni"
Nyilván a tévét nem olyan közelről nézzük, hogy 90 fok legyen a látótérlefedés (ehhez az átlójánál kisebb távolságból kellene nézni), de pl. a moziban már meg tud lenni a 90 fok a nézőtér első részéről.
"már ha önmagában ennyi elég lenne hozzá. (ezt nem tudom)"
Mi kellene még hozzá? Nem tudom, miért kezdesz vitába olyan témában, aminek nem vagy tisztában a technikai hátterével?
"Itt viszont vitatkoznék, mert pont ez a TV-és / mozis technológia egyik rákfenéje, hogy vagy villog/vibrál a kép, vagy túl sötét és részletszegény, vagy homályos, vagy akad, gyakorlatilag a 90%-uk szerintem nézhetetlen."
Szerintem ez így nagyon erős túlzás (*), másrészt ez amúgy is az a része a dolognak, hogy hogyan oldják meg, hogy a két szem más-más képet lásson.
* Az aktív stereo-3D szemenkénti 60Hz-cel villogása zavaró lehet egyesek számára (egy sötét szobában jóval kevésbé az, mint az áruházban), de számos egyéb technika is létezik két nézet megfelelő szemekbe való eljuttatására. A tévés passzív polarizációs nem villog, nem sötét, és a színek is jók, ott a függőleges felbontás feleződik. Mozinál a legjobb a két vetítős passzív polarizációs, ott a felbontás sem feleződik, szerintem teljesen jó. Homályosnak az látja, akinek eleve nem áll rá a szeme (vagy nem hagyott magának rá elég időt) a stereo-3D-re. Az akadozás valamilyen eseti technikai probléma lehet. A 90%-os megállapítás teljesen irreális.
Sok múlik még a 3D felvétel vagy generált kép 3D beállításain. A filmesek most tanulják ezt, egyes filmekben nem az igazi. A VR sisak esetén, ahol real-time történik a képgenerálás, (jó esetben) van lehetőség a megfelelő beállítások megtalálására, akár a játékkészítők, akár a user részéről.
"itt a normál "vászon" és szemed közt azért van egy optika is"
Ami, főleg olcsó lencsék esetén csak ront a képen és nem javít. (Aktív fókuszszabályzás pedig nincs és még egy pár évig nem is lesz.)
A VR sisakok (melyek közül a Rift csak az egyik, nem is a legjobb) által keltett valóságérzetet a látszólagos kép mérete, illetve látótérkitöltése, továbbá a head-tracking adja.
"Így ki tudunk egyzeni?"
Nem tudtam, hogy politizálunk.
"én csak a 3D mozikban, 3D tévékkel és a Rift-tel eltöltött nem 1, nem 2 óráim tapasztalatiból és az abból szerzett benyomásokból és rám gyakorolt hatásukból tudok merítkezni a véleményemben."
Nálam ugyanezek megvannak (2 hónapot töltöttem el egy VR sisak közelében korábban, éveking használtam PC-s 3D szemüveget, min. 15 éve voltam először 3D moziban, többféle 3D tévével volt már dolgom, itthon is szoktunk 3D filmeket nézni), csak még a technikai hátterét is ismerem.
Ez így egy kicsit álságos, hogy a tévés, mozis 3D úgy szar, ahogy van, de bezzeg a Rift maga a világ 8. csodája. Ennél azért közelebb vannak egymáshoz, főleg hogy ugyanaz az alapelv. Nem tudom, milyen 3D moziban voltál és ott milyen technikát használtak, de menj el pl. hozzájuk és garantálom, hogy rá fogsz csodálkozni, hogy ez ilyen is lehet.
[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
A sisak azt szimulálja, mintha egy tőled néhány méterre lévő, nagy megjelenítőt néznél, ami ha jól emlékszem, 90 fokban fedi le a látómezőt. Kb. mintha viszonylag elől ülnénk egy (kisebb) 3D moziban.
Ezzel nem vitatkozom, csak a gyakorlatban sem a vásznat, sem a TV nem ilyen közelről nézed, vagyis a Rift szerű hatást viszonylag ritkán tudod elérni, már ha önmagában ennyi elég lenne hozzá. (ezt nem tudom)
Valójában ez a technikai részletkérdés, hogyan érik el, hogy az adott szem csak a neki szánt képet lássa. Maga a látvány lényegében ugyanaz.
Itt viszont vitatkoznék, mert pont ez a TV-és / mozis technológia egyik rákfenéje, hogy vagy villog/vibrál a kép, vagy túl sötét és részletszegény, vagy homályos, vagy akad, gyakorlatilag a 90%-uk szerintem nézhetetlen.
...
Illetve ami azért szerintem nem elhanyagolgató különbség, hogy itt a normál "vászon" és szemed közt azért van egy optika is, illetve ennek fényében eleve a kijelzőn megjelenített kép is átmegy egy torzításon, mire a fejedben a 3D-és kép megszületik. Szóval a technológia alkalmazásában rejlő "kis" különbségek véleményem szerint igencsak megdobják az összhatást és a ezeknek köszönhetően a Rift által nyújtott valóságérzet nem említhető egy lapon a ma már kommersznek számító más 3D-és megjelenítőkével. Így ki tudunk egyzeni?
Bizonyára jobban értesz a témához mint én, én csak a 3D mozikban, 3D tévékkel és a Rift-tel eltöltött nem 1, nem 2 óráim tapasztalatiból és az abból szerzett benyomásokból és rám gyakorolt hatásukból tudok merítkezni a véleményemben.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
dezz
nagyúr
Nem lovagolok semmin, csak szeretem a tényeket.
Valójában ez a technikai részletkérdés, hogyan érik el, hogy az adott szem csak a neki szánt képet lássa. Maga a látvány lényegében ugyanaz. (A szemenként különálló megjelenítőfelületnek annyi előnye van, hogy minimális áthallás sincs a két oldal között.)
A sisak azt szimulálja, mintha egy tőled néhány méterre lévő, nagy megjelenítőt néznél, ami ha jól emlékszem, 90 fokban fedi le a látómezőt. Kb. mintha viszonylag elől ülnénk egy (kisebb) 3D moziban. A sisak előnye elsősorban az, hogy veled együtt mozog a kép, azaz mindig előtted van, jó esetben head-tracking által mindig annak megfelelő látványt nyújva, amerre fordítod a fejed.
Ez a jelenlegi állás (immár vagy 30 éve, leszámítva a felbontásnövekedést és költségcsökkenést). Akkor lesz ez majd igazán nagyszerű, ha eye-trackinggel és a szem aktuális fókusztávolságához alkalmazkodó lencserendszerrel is kiegészül. (És persze tovább nő a felbontást.) Úgy már valóban kezdi majd megközelíteni (többé-kevésbé) a valós térélményt.
Nem mondom, aki először próbálja a VR sisakot, azt többnyire lenyűgözi. Szuper élmény. Valószínű én is beszerzek majd valamilyent, ha értelmes áron lehet majd kapni. Csak hát én már túl vagyok az első élményen (pontosabban több órai használaton) 15 éve. Én már további előlelépést szeretnék látni. (Bár bizonyos szempontból az is előrelépés, hogy nem milliós tétel egy sisak. És persze a nagyobb felbontás is. Meg nyilván az sem elhanyagolható, hogy a generált kép is egyre valószerűbb [so-so].)
[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
Nem értem most min lovagolsz... igen, a 2 szem 2 eltérő szögből fényképezett képek kap ugyan arról a dologról és voálá: megszületik a 3D! Nyilván ugyan az az alapelv. De hogy az a két kép hogy hol és milyen módon képeződik le és az hogy jut el a szemedhez és azt hogy dolgozza fel az agyad... nos itt már vannak azért különbségek, ami bizony nagyban befolyásolja az összhatást.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Lehet vitatkozni a technikai megvalósítás részleteiről, de sztem a hatás nagyon nem ugyan az. Véleményem szerint, aki volt már IMAX-ben, az se nagyon tudja elképzelni milyen a látvány a Rift-ben!
A különböző mozis/tévés 3D megoldásokat én egyébként nem tartom nagyra, ha lehet kerülöm is az ilyen filmeket, mert inkább csak idegesítenek, mintsem valóban hozzáadnának az élményhez, szóval eléggé szkeptikus vagyok a 3D-t illetően. Ezzel szemben a Rift engem teljesen meggyőzött, ez már tényleg olyan hatást nyújt, mint ha valóban ott lennék és azt látnám, amit látok és semmilyen természetellenes érzést nem kelt bennem. Persze csak ha el tudsz vonatkoztatni a DevKit1 alacsony felbontásától...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Cheesy
őstag
Sötét jövő
www.vakbelmutet.hu
-
dezz
nagyúr
Már bocs, de a tudatlanság beszél belőled. A szem és a megjelenítő között nem csak egy centi van, hanem egy lencserendszer is, miáltal optikailag a szem számára teljesen olyan a látvány, mintha több méterre lenne a megjelenítő. (Oda kell fókuszálnia, nem 1cm-re.)
(#9) Kaiku: Hol buzerálja itt bármi az ember agyát?
(#19) neilszab: Márpedig az alapja mindkettőnek ugyanaz: stereo-3D = eltérő nézeti (2D-s) kép szemenként. És nagyon messze van a valóságos látástól.
De akinek nem okoz gondot a 3D mozi v. otthoni filmezés, annak ez sem fog. Én már próbáltam ilyet, szerintem teljesen jó. Csak nem kell kapásból órákig viselni, fokozatosan úgy hozzá lehet szoktatni a szemet, hogy utána már akár egész nap a fejen lehet, szemfáradtság vagy fejfájás nélkül.
Más kérdés, hogy a virtuális valóságba való belefeledkezésnek milyen hosszabb távú hatásai vannak... Szerintem nagyobb függőséget tud kiváltani, mint a monitoros játék. Egy idő után már nem is lesz játék ez a dolog, jobban behatol a mindennapi életbe majd - egyes multik nagy megelégedésére.
-
tag
Mert az Oculus, miért lenne képes rá? Pont azért írtam azokat, mert azok is ugyanannyira képesek rá, mint ez a VR eszköz. Csak gratulálni tudok a kommentedhez. Sőt leborulok előtted. Hasonló jókat kívánok neked is.
Azért jó pesszimistának lenni, mert vagy igazad lesz, vagy kellemes meglepetés ér. // George F. Will //
-
micafighter
nagyúr
Én most is csak ámulok a negativ kommenteken. Kapásból egy tucat felhasználási területet tudnék egy ilyen jol müködö technologiának,a játékon kivül is. Nem tudom felfogni, egyesek hogy nem látják benne az innovációt..
-
Lomha 8V
addikt
Egyelőre nem tudom, mit gondoljak erről. Biztos nagyon állat, de az igazi "jó" használhatóság még mesze van.
-
neilszab
őstag
válasz atti_2010 #21 üzenetére
Nem azért mondom, mert olvastam valahol, hanem azért mert próbáltam!
Azt, hogy ki lesz benne rosszul, ki nem, az pedig elsősorban teljesen alkatfüggő, van aki a 3 monitoros rendszertől is rosszul tud lenni 10 perc alatt, és a Rift-ben is van aki fölveszi és 1 perc után jön a róka, van aki elsőre minden gond nélkül lazán bírja. És ebben a képletben a késés csak egy faktor a sok közül (ezt én nem tapasztaltam), ennél sokkal jobban ki tud akasztani, ha azt hiszi az agyad, hogy egy lépcsőn rohangálsz fel és alá, közben meg egy helyben a seggeden ülsz. Aki ezt alkatilag nem bírja, és nem tud hozzászokni, az 0 késéssel is ki fogja dobni tőle a taccsot.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
gtamate2
veterán
válasz atti_2010 #21 üzenetére
Én próbáltam, egyáltalán nem szédültem bene, tény hogy egy fura érzés. A késést sem vettem észre, bár lehet hogy nem is igazán figyeltem mert el voltam esve a látványvilágtól. kb 1 órát játszottam vele, de tényleg hihetetlenül jó. A játékban nem szédültem, utána viszont nagyon furcsa volt felállni a székből. De volt aki egyből elszédült és rosszul lett, de azért nem volt gyakori.
bandiras2: HD effektek jelenleg még nincsenek, elég alacsony a felbontás, és a pixelesedés látszik néhol. De mr tervezik bele a jobb kijelzőt.
[ Szerkesztve ]
*Sn0w
-
Malachi
addikt
válasz atti_2010 #21 üzenetére
vannak tesztek. az egyes devkittel kb. 15 percet lehetett bírni maximum, hányinger nélkül. embere válogatja, van aki azonnal elszédült, van aki egyáltalán nem. a másodiknál a fejlesztők szerint már nem jelentkezik ilyen súlyosan a probléma. a végleges termékre még további fejlesztéseket ígérnek, minden tekintetben.
egyértelműen ez lesz a jövő, ha nem is pont ilyen formában. de az Oculus úttörő lesz, sőt már most is az.
-
bandiras2
senior tag
Ezt a késleltetést nagyszerűen ki lehetne iktatni némi driver buherálással, hogy érzékelje a driver ha Oculuc üzemmódban van, és kapcsolja le az agresszív bufferelést. Persze ez a HD effektek rovására fog menni eleinte, de a programozó buhreátorok garantáltan kitalálnak majd új megoldásokat hogy kisajtolják a graf kártyából az elvárt képet.
A társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Friedman
-
atti_2010
nagyúr
Ez a késés probléma is kicsit azért túl van lihegve, már most is vannak modern és komplex játékok, amivel működik és nem érezni, hogy bármi gond lenne a késéssel.
Ez mondták az Nvidia aktív szemüvegével is aztán mikor kipróbáltuk a haverokkal majd kifojt a szemünk pár perc után, ha majd az Oculusról is lesznek tesztek és tapasztalatok akkor ki lehet jelenteni hogy túl van lihegve.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
félisten
"nem érezni, hogy bármi gond lenne a késéssel."
Ez erőse egyénfüggő, persze meg lehet szokni mindenkinek 1-1 órával naponta, hogy akár a nagyobb késleltetéssel is bírja rosszullét nélkül, de a céljuk, hogy tényleg szinte hibátlan legyen a végtermék."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
neilszab
őstag
Ne keverjük már össze a mozis/TV-és "kamu" 3D rendszert a Rift-tel!
Aki volt már IMAX 3D moziban, még az se nagyon tudja elképezni, hogy milyen lehet a Rift. Ezt felveszed, és tényleg ott vagy és úgy látsz benne minden magad körül, ahogy azt valóban is látod. Ez a késés probléma is kicsit azért túl van lihegve, már most is vannak modern és komplex játékok, amivel működik és nem érezni, hogy bármi gond lenne a késéssel.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
oraihunter
aktív tag
Igen tudom.
Mármint úgy értem, hogy a Sony lesz az előbbi, és a jobb a megvalósítás terén.
Amúgy én a PC -nek szurkolok, ezért volt a "sajnos".oraihunter felhasználónak 391 pozitív és 0 negatív értékelése van a fórumon! Ha sürgős, akkor az adatlapon a telószám (06-30-293-42-53), de számkijelzés nélküli hívást már 21-éve nem fogadunk!
-
Spancho
senior tag
válasz oraihunter #16 üzenetére
A Sony csak konzolra megy ( abból is csak a ps4-re ) az Oculus VR pedig csak PC.
Nem lesznek egymás konkurensei.A nyuszik és az őzgidák is várják a majálist, hát miért lennél épp te szomorú?
-
-
atti_2010
nagyúr
Szerintem kár ezen vitatkozni, egyelőre mint kiderült az Oculus is komoly gondokkal küzd hardverek sem nagyon vannak és még a kiadókat is meg kell nyerni, ezek komoly dolgok és ameddig rosszul lesznek tőle az emberek addig senki sem fog mellé állni úgyhogy könnyen a 3D sorsára juthat, ha mindez nem elég akkor ott van az ára és hogy valószínűleg egy elég szűk réteg fogja megvásárolni.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
mrhitoshi
veterán
Szerintem a Sony fog tarolni, ha nem lesz másik konkurens. Nekik minden adott, hogy egy elég durva ökoszisztémát adjanak a VR sisak mellé. A Facebook-nak lehet, hogy van vagyona, de a komoly játékfejlesztő stúdiókat nagyon nehéz lesz megnyerniük, ellentétben a Sonyval, ahol a PS4 fix, erős hardver és stabil háttér.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
Dr3
csendes tag
Egyetértek gtamate2 kollégával... egyszer próbáld ki és utána mondj véleményt...mert addig fogalmad sincs, miről beszélsz. Devkit 1-et volt szerencsém kipróbálni, Devkit 2-t rögtön bejelentés napján megrendeltem... nem emlékszem, hogy valaha vártam volna ennyire hardvert, hogy megérkezzen... talán az első 3dfx kártyámat... de ez annál sokkal durvább.
Amit birtokolsz, az birtokba vesz...
-
tag
Ja, ahogy erre a webkameráink is kivétel nélkül képesek, valamint a monitorod is, a tévéd is, a telefonod is. Talán még a pipere tükrökben is az van..... istenem..... Az oké, bekapcsolják a webkamerád esetleg, stb., de ilyeneket ne találjunk már ki.
Azért jó pesszimistának lenni, mert vagy igazad lesz, vagy kellemes meglepetés ér. // George F. Will //
-
Garada
őstag
Szerintem bukta az egész ez a valami a fejeden és jó ha egy szenti van a szemed és monitor között ez kinek jó őszintén?Átlag embernek ilyet eszébe se fog jutni venni.
-
jozsef8
aktív tag
Én is követem ezt a csatornát, az első 50-ben benne voltam Nekem bejön a VR cucc, csak az ára nem
-
gtamate2
veterán
Nekem már volt szerencsém kipróbálni és úgy álltam hozzá hogy oké monitor az arcomba tolva, de nem!
Tényleg olyan mintha ott lennél és te lennél a főszereplő, ha kiadják én tuti veszek majd persze jó lenne ha nem csak az indie játékok támogatnák rendesen..*Sn0w
-
Spancho
senior tag
Aki nem hisz az Oculusban az nézegesse a TheVR youtube csatornát.
Szerintem van jövője , maga a gép is egyre jobb lesz.
A Facebook meg felemás érzéseket kelt bennem.
Aki nem hallott még róla azt most biztosan találkozott vele 1-2 hírből.
A pénzügyi támogatással szerintem most már nem lesz gond.
Több emberhez eljuthat ,nem csak játékok ,de interaktív filmek , fejlesztő játékok/programok is megjelenhetnek rá.
A facebook szerintem csak egy nagy virtuális teret akar magának csinálni ,mint a Sony PlayStation Home.
Ahol vannak boltok ,terek ,reklám stb... lehet mászkáli ismerkedni ,szórakozni.
Nem fogja elrontani csak hozzá tesz egy kis pluszt az egészhez.A nyuszik és az őzgidák is várják a majálist, hát miért lennél épp te szomorú?
-
edari
őstag
Engem nem győzőtt meg a marketing, egyáltalán nem érdekel ez VR dolog.
-
Findzs
addikt
eleinte biztos fog menni mint a 3d, de hosszabb távon ki tudja
pont ma olvastam, hogy amerikában már kevesebben ülnek be az emberek 3d -s filmekre mint korábban
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
atti_2010
nagyúr
Szerintem az Oculus egy hatalmas bukta lesz, pláne így hogy a Facebook kezébe került ami sok embernek unszimpatikus.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 9 128GB - Porcelain (fehér) - 35 hónap garancia
- Zsír ASUS TUF A16 Gamer Tervező Laptop 16" -30% AMD Ryzen 9 7845HX 16/1TB RTX 4060 8GB QHD 2,5 165Hz
- Szép! Lenovo Thinkpad T14 Strapabíró Laptop -60% 14" Bivaly Ryzen 5 PRO 4650U 6Mag 16/256 FHD LTE
- Új dobozos Lenovo IdeaPad Gaming 3 Gamer Laptop -20% 15,6" RYZEN 5 5500H 16/512 NVIDIA 2050 4GB FHD
- Dell 7410 Laptop 14" FHD/i7-10Gen/MS Office/DDR4 16Gb/1Tb M2/HDMI/USB-C/CAM/Wifi 1Év Gari 27% Áfá-s