- SONY LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hobby elektronika
- Milyen egeret válasszak?
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- 3D nyomtatás
- Így építsd a billentyűzeted!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kompakt és hordozható számítógépházzal rukkolt elő a DeepCool
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
-
Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
ma Online termékbemutatót tart az Apple május 7-én, a közvetítésen iPadek és hozzájuk tartozó kiegészítők lesznek a téma.
-
Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
ph A szokatlan külsejű CineBeam Q képes a 4K felbontás megjelenítésére.
Új hozzászólás Aktív témák
-
paprobert
senior tag
A Vulkan-nak és a DX12-nek pont az a lényege, hogy a memóriamenedzsment a fejlesztő kezében van.
Ez alapján nekem az tűnik logikusnak, hogy főleg DX11 címekben lesz hasznosítva a nagy méretű cache, mert ott a játékot az AMD által szállított driver kontrollálja. Az új API-kkal viszont fejlesztői bevonásra lesz szükség.
A konzolokban pedig nincs ilyen cache elméletileg, tehát az új multiplatform címekben nem ezzel terveznek a fejlesztők, vagyis csak AMD-szponzorált játékban lesz ez az "optimalizáció" várható.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SONY LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hobby elektronika
- Milyen egeret válasszak?
- E-roller topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...