Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Bemutatta fizikai szintű, GDDR7-es implementációját a Rambus
ph A vállalat szerint a friss fejlesztésük 48 Gbps-os tempót is lehetővé tesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Akula
nagyúr
Ezek szerint volt egy ilyen nevű játék.
-
Padree
senior tag
Majd most meglesz a reklám - lehet nyereségbe fordul. Mindenkép dícséretes a refund. EA és társaitól eddig csak "így jártál" hozzáállást láttam.
"I don't give a penny - FCK twenty twenty..."
-
Puma K
veterán
-
Shing
őstag
Tipikus gém, ami csak PC-re jelent meg és hír sincs róla sehol. Itt is 5 éves az uccsó...
Egyébként átlagos multi shooternek néz ki, marketingbe ilyenkor tolni kéne a pénzt, mert nagy a konkurencia.Azt nem értem miért nem csinálnak MMOFPS-t. Egyetlen van a piacon, Planetside 2... és 6 év utána is aktív, sőt most jön még a java ha megjelenik az új kontinens+motor frissítés.
-
félisten
mert ez egy egészen egyedülálló műfaj volt, objektív alapú FPS shooter game,. Elég egyedi játék volt, kasztokkal és remek extra tulajdonságokkal , még jobb fegyverekkel.
nem túlzás azt mondanom, hogy a bétától kezdve imádtam. 2700 órát toltam bele, nem véletlenül, mert baromi jó volt az eső 1-2 évben.
Az egész tulajdonképpen az Enemy Territory( Későbbi Brink) alapjaira épül, ami szerintem mai napig az ingyenes FPS játékok királya.
medic , enginer,stb kasztok voltak benne, minden pálya több szintből állt, és küldetéseket kellett benne végrehajtani.
2700 órám van benne. Egy időben baromi jól ment , kupákat szerveztek, visszatért egy csomó állat arc, akik régen pro-k voltak, pl Butchji, mAus, de aztán megint az volt hogy valami értelmetlen hülye fejlesztő a csúcson kitalálta, hogy lőjék le a Ranked szervereket pár hétre aztán majd tele rakják jó ötletekkel hogy balance legyen. na ebből az lett , hogy 1.5 hónapig nem volt ranked,competitive mód, mikor visszatért akkor is elcseszett volt az egész. Utána elkezdett leépülni az egész játék.
Nagyon sajnálom. Ilyen az mikor megint a fejlesztésen és a készítők hülyeségén bukik el egy játék.
remélem nekiállnak az Enemy Territorynak mert 8 év aktív játék után azóta se találtam még egy olyan játékot mint az. DB volt sokáig az egyetlen, ami legalább alapjaiban hasonlított rá.R.I.P.
Élmény volt. Egy kis Frag movie a végére [link][ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
twollah1976
őstag
Meglatom, hogy F2P es mar el is felejtettem, hogy letezik a jatek, koszonhetoen annak, hogy sok fejleszto a F2P helyett a pay to win-t alkalmazza.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
Én három éve pont ezért írtam meg logoutra ezt a cikket: [link] Mert már akkor is baromi jó játéknak tituláltam, de tudtam, hogy sokan még csak nem is hallottak róla.
Pörgős, jó kis játék volt, és elég jó közössége is volt, nem volt olyan toxic mint mondjuk az Overwatch.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Xelloss
aktív tag
Hat sajnalattal hallom, viszont ahogy itt fentebb is irtak nem kellet hazhoz menni a ... Amugy ez most ilyen trend ,hogy jatekok/fejlesztok szunnek meg rossz menedzseles miatt? (Telltale pl.)
"Sometimes to achieve the world one desires, one must take regrettable measures."- Solas
-
saelin
veterán
Nem új keletű dolog. Telített a piac mindenféle játékkal. Én is tudnék egy csomó multis tps/fps játékkal játszani, de egyszerűen nincs rá időm. Warframe, Overwatch, Destiny 2, Battlefield 1, Spacelords, és a lista csak folytatódik mindenféle címmel. A játékosok úgyis azt választják amit többen játszanak (kisebb que time), jobb a többitől a reward rendszere, gameplaye stb.
Ide már nem elég ha valami jól néz ki és fun maga a játékmenet. Nagy a verseny és sajnos sok cím megbukik mindenféle ok miatt."It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Dr. Akula
nagyúr
Versenynek nem nevezném, inkább klónból van sok. Ez a Ditry Bomb pl. a lejjebb belinkelt videó alapján akár egy áttextúrázott CS is lehetne. Gondolom szóló küldetések nuku, tehát AI-t nem kellett beleprogramozni, csak a pályát, fegyvereket, aztán majd csak ellesznek egymással a pléjerek... Csakhogy ilyet már 1000-et láttunk, ezért unalmas, és már fel se tűnik hogy megint kiadtak vagy 10 ugyanilyet. Miről is lehetne megjegyezni ezeket?
-
félisten
válasz Dr. Akula #18 üzenetére
lol CS? Nem láttál ilyet tucatszor. Nem tudom mit néztél, köze sincs hozzá. Feljebb leírtam, hogy az ET és Brink alapjaira épül, mindegyik tucatjátéktól eltérő.Videók alapján sem ez jön le játszva meg aztán közel sem.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Polllen
nagyúr
válasz Dr. Akula #20 üzenetére
Nézd, ennek a játéknak annyi köze van a CS-hez, h FPS.
Ebben a pályák részekre vannak osztva és egy-egy részen a támadók úgy tudnak tovább haladni, h elvégeznek egy feladatot. Elkísérnek egy járművet, felrobbantanak valamit, stb-stb...Return to Castle Wolfenstein-ben láttam először ezt a játékmenetet.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
félisten
válasz Dr. Akula #20 üzenetére
Ez [link] egy az egyben ahogy pollen is írta a RTCW, későbbi Enemy Territory majd Brink játékmenetéből van.
Hidd el nekem nincs köze CS hez. Ennyi erővel minden online FPS lövölde CS .[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Dr. Akula
nagyúr
"Ennyi erővel minden online FPS lövölde CS"
99%-a kb. tökugyanaz. Lehet hogy költenek hozzá egy háttértörténetet, de amit a játékban kell csinálni az nagyjából annyi hogy mész és lövöd aki szembejön. Ennél nagyon egyiket se bonyolítják túl. Mert ahogy a filmiparban, itt is inkább a rókabőrökre mennek rá, mint a kockázatos újításokra, nekik a lényeg hogy az elfogadható minimálszintet feccöljék a munkába, amiért még pénzt adsz ki, nem a csoda megalkodása.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Dr. Akula #23 üzenetére
Jó most akkor mit mondjak neked, hogy ha te megnéztél egy YT videót és vitatkozol velem, aki meg lejátszott több ezer óra DB-t és 800 óra CS-t? Filmek sem egyformák, gondolom nem minden Horror, Fantasy, Krimi film egyforma. Nincs köze CS hez azon kívül, hogy FPS és ennyi a vége. Pont.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Dr. Akula
nagyúr
Jó, neked lehet hogy hatalmas különbség az hogy máshogy hívják, de amiből kiindult a vita, maga a cikk témája, azaz hogy nem volt érdeklődés iránta, az pont azt jelzi hogy elég sok embernek nem esett le hogy ennyitől most mást kéne látnia mint az előző x+1 ugyanilyen játékban. Te most úgy fogod fel ezt mint egy kereszteshadjáratot, ahol meg kell védened a kedvenc játékodat, pedig senki se támadta, csak megpróbáltam neked elmagyarázni hogy miért fulladt érdektelenségbe, aminek egyenes következménye volt a fejlesztés leállítása.
-
wjbhbdux
veterán
Steamspy szerint 5-10 millió között van a játékosok száma akik kipróbálták.. nem volt ez annyira ismeretlen.
Túl hardcore játék volt, olyan fajta amiben nincs sikerélményed az első meccsen, nem csillogvillog a képernyő csak azért mert sikerült az ellenfeled közelébe sétálni és esetleg ránézni mint az OW félékben. Sajnos ilyen régi vágású játékból a CS mellett nincs soknak hely.
/s
-