Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PPatrik

    aktív tag

    válasz Daywalker #4 üzenetére

    Most van harmadik alkalommal szervizben, es a magyar samsung serviz (nem csak szerintem) egyszeruen sz@r. Egyebkent majdnem samsung fan vagyok(voltam), ki merem jelenteni. De ez a hozzaallas, ez hihetetlen. Beszeltem samsung online chat-en 'hozzaertovel', aki mint kiderult olyan hozzaerto, mint anyukam. Miutan a problemam leirasanal elmondtam, hogy mar tobbszor ujra lett telepitve, be akart vinni visszaalitas menube, hogy telepitsem ujra a windowst. Persze nem mondta, hogy jo lenne elotte menteni az adataimat, vagy mi lesz ennek a kovetkezmenye, majd amikor felvilagositottam, hogy mar tobszor ujratelepitettem igy, akkor mondta, hogy adjam be a szervizbe.

    Egyebkent ertem te mire gondolsz, de belolem nem csak a pillanatnyi du beszel, hanem az, hogy mint aki mast nem is tudtam volna eddig venni, csak mindenbol samsungot, mostanaban elso korben zarom ki a samut.
    Es tudom jo gyarto, de nekem tobbet nem kell. :B

    Elnezest az offert!

Új hozzászólás Aktív témák