Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fr@nkieWilde

    senior tag

    Van létjogosultsága a "nagy" teljesítmények, de szerintem nem kell, hogy a nagy teljesítmény kéz a kézben járjon a nagy sebességgel.
    180Km/h minden személyautóban bőven elég kellene lenni, és ezzel együtt nyugodtan lehetne majd minden autó kb. 200Le körüli és ehhez megfelelő nyomtaték.
    Nem mindig arra kell gondolni, hogy addig kell nyomni/húzni a gázt, amíg a fordulatszám kiakad. Akár végsebességet elérve.
    Sokszor bizonyos vezetési helyzetekben nagyon is jól jön a "nagy" teljesítmény. Ilyen pld. egy-egy előzéses szituáció, vagy pl. kapaszkodósávon való felgyorsulás.
    Ha ezek a manőverek megvannak, akkor nyugodtan vissza lehet állni a megengedett sebességhatárra.
    Előzéses szituációban hányszor van, hogy jön-jön balról előzne, de nem megy az autó, miközben szemből megjelenik egy másik kocsi.
    Nah ilyenkor jó, hogy odalép aztán megelőz 3-4 kocsit is és nem késztet senkit sem fékezésre az előző, főleg nem történik baleset.
    Sok helyen van nagyon rövid kapaszkodósáv, egyszerűen kis teljesítményű autóval nem tudja az ember felvenni az autópálya forgalmának ritmusát.

    Vagy másik példa: supercross és motocross.
    A 450 köbcentis, 4 ütemű, sokszor beállítástól függően 70 Le-t is produkáló gépnek egy 25m-es ugrónak kb. 60-70-nel kell megközelíteni, hogy ne a töltetlen ugró falába préselődjön a vezető és ott halljon szörnyet. És ezt a sebességet nagyon rövid távon kell elérnie.
    Ezért a kedvencem mikor egy gyári krosszmotornál megkérdezik, hogy mi a végsebessége. :DDD
    Kit érdekel mi a végsebessége, mikor 60-nal odaérkezel 25m-es ugróhoz úgyis összeszarod magad.
    Miközben 1.3-as Hayabusával 300-zal mész egy tök egyenes szakaszon... aztán semmi.

    Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!

Új hozzászólás Aktív témák