- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- Autós kamerák
- Gaming notebook topik
- Powerbank topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
worxland
addikt
"Nem az a baj hogy ciki," - dehogynem. 500 ló nem azért kerül a járgányba, hogy gyökkettővel haladj. 200-250-el haladva semmivel sem fog kevesebbet fogyasztani, mint ha padlófék-padlógáz üzemmódban használod az autót. Meg ha egyszer ott az erő, akkor ne korlátozzák már le 160-180-nál. Hasonló kaliberű ICE járgányokban 250-nél van lehatárolás, már amelyikben. Model 3-nak 210-220 a vége (erősebb kivitelnél szpojlerral 260). Aki meg soha nem használja ki, annak minek az 500 paci? Nem kell állandóan ennyivel menni, de miért veszik el még a lehetőségét is? Még csak azt se mondhatod, hogy mozgó státszimnek veszi a delikvens, mert azt a kategóriát ezer éve kibérelte magának a német trió. Az ilyen mentalitású EV tulajokon (menjünk lassan autópályán, mert akkor nem fogyaszt) mindig jót röhögök, amikor 90-nel bandukolnak a külsőben és kerülgetik őket a Seicentók... 10+ milláért veszel autót, de töltésre már nem futja?
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, Apple garancia, doboz, kék
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, nanoSIM, Apple garancia, doboz, szürke
- Macbook Pro 16" - i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke