Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Philips LCD és LED TV-k
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Blu-ray lejátszók
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
raskolnikoff
őstag
Nem tudom látunk-e majd jelentős fejlődést a végeredményben is. Reméjjük.
amúgy: előny lehet a tejes iparág számára
A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
-
Meteorhead
aktív tag
Viszont sehol sincs a beígért C++ front-end.
-
Redneck
veterán
Azt szeretem Abu cikkeiben, hogy általában nem sokat értek belőlük.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/
-
-
jedis
senior tag
Én ahogy kivettem, lesz egy alap api, amit ki tudnak egészíteni saját fejlesztéseikkel a játékfejlesztők.
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
-
De nyilván nem fognak. Mert az idő pénz, rövidebb idő, több pénz. Kevesebb idő lesz fejlesztésre. Szebb, jobb nem lesz semmi, csak elkészíteni lesz olcsóbb, ergó nagyobb a nyereség. Sztori vége.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
aginor
addikt
Vagy lehetünk optimisták, és azt mondjuk, hogy ugyanannyi fejlesztési idő alatt többet tudnak foglalkozni tartalommal, optimalizációval vagy bugvadászattal..
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
sayinpety
tag
Tetszik, am a wave intrinsics tulsagosan GCNre van irva. WaveBallot 64bites maskkal ter vissza, am 64bit scalar register csak GCNben van. SPIR-V ballot sokkal jobb mas architecturehoz. A GlobalOrderedCountIncrement nagyon GCN function. Atomic increment per wave GDS feature, am a Geforce video RAMot hasznal. Osszehasonlithatatlanul lassabb. Szabvanynak orulok, am nem sokat er ma. A Khronos sokkal jobb most. A Vulcant nem csak GCNre fejlesztik!
-
GodGamer5
addikt
Abu - Azt lehet tudni, hogy melyik játék lesz az első-és kb mikor- amelyik már SM6-ot használ?
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
martonx
veterán
Én is átfuttottam, összegezném: lehet, hogy jobb lesz. Elméletileg biztosan, gyakorlatilag meg ki tudja.
Egyébként szerintem mindebből csak annyi volt a lényeg, hogy a szoftver cégek élete egyszerűsödik, azaz könnyebb lesz multiplatform játékokat írniuk, amik jobban optimalizáltabbak lehetnek, szóval végeredményben talán nekünk usereknek is jobb lesz egy kicsivel (több multiplatform cím, amik jobban optimalizáltabbak lesznek).Én kérek elnézést!
-
Fiery
veterán
Sayinpety jatekfejleszto, erosen feketeoves es maximalisan authentikus figura, ugyhogy bocsasd meg neki ezt a fogalmazast. A lenyeget egyebkent mindentol fuggetlenul ki lehet hamozni a postjabol: a Microsoft a GCN (AMD) szekeret tolja, teljesen jogosan, sajat jol felfogott erdekbol; mig a Khronos a Vulkannal igyekszik mindenkinek kedvezni egyszerre.
[ Szerkesztve ]