Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • makkmarce

    őstag

    válasz koko52 #171 üzenetére

    A drivernek semmi köze ahhoz, hogy a game engine mennyi magot használ, nézd meg az FPS-t és kész, nincs kibúvó, hogy de akkor is jobb a lassabb, mer az intel csalik. A frekvenciás bohóckodás meg nem érdekel. Kb olyan, mintha egy F1-es autónál nem a gyorsulást, hanem a lóerőt néznéd, és azt mondanád, nem az a jobb autó amelyik gyorsabb, hanem az, amelyikben több a lóerő. Van egy mérés, FPS, megmérettetett és lassabbnak találtatott. Amint elterjednek a normálisan megírt game engine-ek, változik a helyzet, a minél több mag a jövő (asszem a vulkan 20+ threadet is simán kezel), de amíg nem ilyen szellemben készülnek a játékok, addig marad az, hogy bizonyos magszám felett semmi gyorsulás, és a cpu fele teázik.

    okoskodom, tehát vagyok

Új hozzászólás Aktív témák