- TCL LCD és LED TV-k
- Frissítette a DDR5 specifikációját a JEDEC
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen processzort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- Apple notebookok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bteebi
veterán
Kettőt kérnék! Ingyen elég lesz egy is . Csak bírja el a mennyezet és a biztosíték .
Elég brutális jószág, a képminőségéhez és a tudásához passzoló vastag árcédulára kell számítani. Az aktív shutteres megoldásért alapvetően kár, ekkora felbontás mellett igazán lehetne polarizációs a 3D.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
Rebourne
aktív tag
4k + 120 Hz, na ezt még egy ideig nem hajtja ki semmilyen felhasználói eszköz. Nem otthonra való ez
-
M@trixfan
addikt
Vajon milyen interfészt használ? Most megint ott vagyunk ,hogy nagyon kéne már az új HDMI szabvány. mostani Marantz erősítőmet is csak emiatt kell cserélnem, pedig a hangjával meg vagyok elégedve. Most lecserélném akkor megint elavulna egy éven belül a HDMI miatt. Engem nem érint a 4K, viszont a mostani korlátozások nagyon idegesítőek. Ilyen pl. az 1080p 60 fps hiánya 3D-ben, nem a készülékeken múlik.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
KTTech
veterán
Megnéztem, készültek normálisabb bemenetekre is:
"
Input signalsStandard
4x Twin DisplayPort input card
Optional
Dual link DVI input card
Twin HDMI input card
Dual 3G HD-SDI input cardSignal inputs
4K resolution, 120Hz frame rate:
4x Twin DisplayPort input card (standard)
DisplayPort 1.1a via 8 frame-locked L/R 60Hz signals, combined 120Hz output
4:4:4 8/10
4:2:2 8-10-12-bit
DisplayPort 1.1a via 4 frame-locked 120Hz signals in, 120Hz output;
4:4:4 8-/10-bit
4:2:2 8-/10-/12-bit via 4 frame-locked 120Hz signals
Optional Twin HDMI input card (4 required) via 8 frame-locked L/R 60Hz signals, combined 120Hz output:
4:4:4 8-/10-bit
4:2:2 8-/10-/12-bit
Optional Dual Link DVI-D (4 required)
120Hz via 4 120Hz signals in, 120Hz output;
RGB 8-bitOptional for 60Hz input 120Hz output frame doubled[2]:
2x Twin DisplayPort input card (standard)
2 x DisplayPort 1.1a
60Hz
4:4:4 8-/10-bit
Optional 2x (or 4x) DVI (Dual Link) Input Card
60Hz
RGB 8-bit
Optional 4x 3G HD-SDI
60Hz
4:2:2 10-bit"
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
őstag
Már csak az a kérdés,hogy hány millió lesz az ára
Nem az érdekel,hogy hova postázod,hanem hol van a termék!!!!!
-
KTTech
veterán
Sok Ez nem otthoni felhasználásra szánt termék... én saccra 25 misi felett mondanám az árát (csak a lámpák szoktak ekkora teljesítménynél 500E-1M HUF-ba kerülni, kb. 10 éve volt az 1,6KW-os Xenon ára 180E, akkoriban fél évente vettem a FITE 35mm-es gépbe őket, kb. 2000 üzemóra után)
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Igen, mert nem árt hozzá egy 25-50m hosszú szoba és kellően nagy vászon sem (ekkora lámpateljesítmény a "plázák" nagytermébe kell, de régebben az 1,6KW-os Xenonnal is 4x10m-es vászonra vetítettem - kicsi overhead volt a vászonnál -, 25m távolságról, 220 fős teremben)
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Gyors fejszámolást végeztem, nem reprezentatív, de kb. fedi a valóságot:
1 nap van 5-6 előadás, 500 fős teremben, 1 jegy 1500 Ft (kb, ha 3D, akkor kicsit több, ha 2D, akkor kevesebb). Tegyük fel, hogy átlagosan negyed teremmel megy a moziterem, ami napi br. 187500 Ft-ot jelent. Mivel szinte minden nap van előadás, évi kb. 68 milliót termel a terem. Persze ebből lejönnek az egyéb költségek (ha napi 12 órát megy, akkor a lámpa csere kb. fél évente kell) , mert ez bruttó bevétel, és nem egy terem szokott lenni, így azoknak egy része oszlik a termek számával, ráadásul 12-15 termet 2-3 mozigépész simán elvisz váltott műszakban (nem kell filmmel vacakolni). Egyéb költségek: építési költség (fel kellett építeni a mozit, hangtechnikát meg kellett vásárolni, a székeket ki kellett fizetni) - ha még nem fizette ki az üzemeltető -, vászon cserék bizonyos időközönként - kb. 2-3 évente kell cserélni -, munkabérek - jegyszedők, takarítók, gépészek, vezetők stb. -, adók, filmbérlési költségek, karbantartási költségek, épület üzemeltetési költségek (kezdve a mellékhelységektől a légkondicionálókig, amik nyáron hűtenek, télen fűtenek).
Én ezek alapján azt mondanám, hogy a teljes befektetés 1,5-2 éven belül megtérülhet (kérdés az ára a gépnek), és ennyi idő alatt pedig nem jön újabb technológiai előrelépés.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Ezt ehhez a 4K-s projektorhoz számoltam, igaz kissé félrecsúszott a projektor ára - lentebb indoklás -, de bármilyen projektorra ráhúzható, amit ekkora terembe terveztek. Kisebb terembe meg senki nem vesz ekkora és ilyen tudású projektort...
(4K projektora van kisebb kategóriában is a Cristie-nek, és itt kategóriánként jópár milliós különbségről lehet beszélni, igaz az nem tud 120Hz-et, csak 60Hz-et. Pl.: Christie D4K2560/Christie D4K2560, 25000/35000 lumen fényerővel, előbbi 126000 USD-be kerül, ami 28 millió, tehát alulbecsültem az új jövevény árát... jóval, így mehet a "duplázóba" kb. 40 millió környékére módosítanám a becslésem.)
A Xenonról: a "csúcs" 6KW-os lámpa ára 683E HUF körül van USD-ről átszámolva (2995 USD), ezzel 750h-t tud üzemelni.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Pontosítsunk 4K tartalom van. Csak nem az otthoni felhasználáshoz+nem új filmeknél...
Ha azt nézzük, hogy a 4K igen alacsony felbontás mozis szemmel - de tény, hogy a 4K-t renderelni jóval nagyobb gépkapacitást igényel, mint a 2K -, hiszen a master filmek ennél jóval nagyobb felbontással rendelkeznek, igaz nem a digitális szemnek megszokott zajmentes módon, hiszen a film szemcsés, van struktúrája (különösen a magasabb érzékenységű filmek), ami szerintem még jó is... (és itt jönnek azok, akik szerint csak az Avatar féle teljesen zajmentes filmek a jók...)
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
#54625216
törölt tag
Az Avatar a 3D miatt volt zajmentes. A filmgraint igyekeznek 100%-osan száműzni a 3D filmekből, mert ha a zaj pixel pontosan azonos a két szemnek, akkor a térben sík függönynek érzékeled, ha meg szemenként eltérő, akkor un. retina-rivalizációt okoz, azaz az agyad próbálja a zajt elhelyezni a térben, de nem tudja.
-
KTTech
veterán
válasz #54625216 #21 üzenetére
Az Avatar 3D-je ígyis-úgyis iszonyú zavaró volt. Nem állt másból, mint egymás mögé helyezett élességi síkokból, legalábbis nekem ez jött le... Az megint más kérdés, hogy nem "filmre" forgatták (Cameron új 3D kamerája digitálisan rögzített, csak a lencserendszer mozgatása a 3D miatt volt új), így a klasszikus "filmes" zaj szóba se jöhetett, legfeljebb a digitális, amit viszont szépen kivasaltak a post-processnél. A CGI jeleneteknél (ami a film kb. 60%-a) pedig értelmezhetetlen a klasszikus zaj fogalma, mivel a render motor nem fog zajt magától hozzáadni a jelenethez.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon