Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #32 üzenetére

    A Lichdom: Battlemage és a Star Citizen biztosan a legújabbat használja. A Kingdom Come: Deliverance fejlesztői még nem döntöttek, de erősen gondolkodnak rajta.

    A többit nem tudom.

    A fűt HSA nélkül is be lehet majd kapcsolni, csak egy alap GPGPU-s szimuláció lesz rajta. A HSA-s opcióban interakcióba lép a karakterekkel és más objektumokkal. A HSA egyébként futhat CPU-n, ha van elég ereje a procinak. Még AVX2 kódot is generál.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #35 üzenetére

    A jelenetben szereplő karakterekre biztos nem lesz. Túl sok a fűszál hozzá.
    A növények nem tartoznak bele a TressFX szimulációjába. Ez csak fűre van.

    Persze. A HSA-nak alapvető eleme a legacy mód. A runtime detektálja az elérhető hardvert, és a kódot annak megfelelően futtatja. Ha elérhető az AVX2, akkor arra fordít, ha csak SSE2 van, akkor arra. Ha van HSA kompatibilis APU, akkor arra. Mindezt ugyanabból a forrásból. Ez a lényege.
    Nem az APU-knak akarnak előnyt adni, hanem a fejlesztőket akarják megkímélni, hogy külön kódot írjanak egy rakás hardverre. A legtöbb ötlet azért nem születik meg, mert túl nagy meló mindenkire optimalizálni. Erre kínál megoldást a HSA.
    Ha maguknak akarnának előnyt adni, akkor nem hoztak volna létre egy alapítványt erre. Úgy csinálnák, mint a Mantle-lel.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák