- Azonnali informatikai kérdések órája
- Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
gp Több mint négy és fél év telt el az utolsó rész óta, szóval ideje lenne megkapni a folytatást.
-
Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
ma Még mindig lehet reszelni az algoritmuson.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#52815360
törölt tag
Egy élmény lesz a kommenteket olvasni, hozok egy ropit
-
MZperX75
addikt
A teszteket meg kell várni,addig az Nvidia farag hozzá meghajtót,DX12APIkát meg majd jól megnyírják,az Nvidia lobbi erős lesz a dVGA piac 80 % -t birtokolja ,AMD ismét a rövidet húzza(ahogy szokott az lenni,az újításainál szép meg jó ,de mire beérik addig a többiek is leteszik az asztalra).
-
-
Kíváncsi leszek, hogy oldja ezt meg az NV.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Crytek
veterán
Teszteket nem kell várni meg. Előbb értelmes dx12-es game-ek legyenek már.
Lassan tényleg ott leszünk hogy mire kijön sok DX12-es game már minden gyártónak ezer éve "REV2" csutka dx12-re felkészített palettája lesz azt nem lesz pánik.
De egyenlőre jól titkolja magát ez a dx12. Lassan olyan lesz mint a földönkivüliek, hogy beszélnek róla valaki hisz bennünk de sehol nem mutatkozik megNext PC Upgrade: 2022
-
nagyúr
sehogy. igazából összeteszi a két kezét, hogy a maxwellt már nem kell neki visszafogni, megtette helyette az m$. besöpri a zsetont a sok eladott pascalért, és van öröm, meg bódottá.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
BiP
nagyúr
(#6) SonicX, (#12) kcsa: Maga a kérdés költői volt, és inkább abból adódott, hogy puki-ként soha nem hallottam. Pufi, kuki pufi neveken ismerem, (ez indokolt is, elvégre puffasztott kukorica), a pukiról más jut eszembe
(#9) Crytek: Én még a még korábbi Mantle által "ígért" forradalmat is csak várom. Ahogy majd a 3 közül legfrissebb Vulkan is majd ki tudja, mikor és mit hoz majd.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
Pont ezt akartam irni. Lesz Pascal, a tobbiek (maxwell es lefele) meg igy jartak.
(#13) Lorelej
Teljesen lenyegtelen mikyen a jatek, a lenyeg a DX12 funkciok kihasznalasan van.
Az meg tovabbra sem az AMD sara hogy az NV alap funkciot nem tamogat DX12 alatt.[ Szerkesztve ]
-
electrodoki
aktív tag
Érdekes, ilyenkor nincs az, hogy mekkora királyság az envídija.... Milyen érdekes...
"A lét határozza meg a tudatot! Ha megiszom a lét, elszáll a tudat!" /Hofi Géza/
-
#85552128
törölt tag
válasz electrodoki #20 üzenetére
Nem nagyon érdekel senkit sem, hogy valamivel gyorsabbak az AMD kártyák egy az AMD által szponzorált "játékban" a direkt hozzá kiadott driverrel (ugye volt egy sajtónak szánt direkt ennek tesztelésére kiadott driver az AMD-től, az nV kártyákat meg a legutolsó public driverrel tesztelték)
Ez a 10-ből 1 esete, pár napig (megint) felkavarja az állóvizet, lehet 2 helyett 3 Radeont fognak eladni, de hosszabb távon nem az AOTS fog dönteni a vételnél.
Majd ha értelmesebb címekben is fennáll a helyzet lehet aggódni, de addigra mire ez eljöhetne már mindkét oldalon rég az új széria lesz...
Az meg, hogy az MS ennyire önfejűen döntött pár dologban nem igazán meglepő lévén elsődlegesen az Xbox One-hoz készült az API amiben történetesen AMD GPU van, holott állítólag más módon nV alatt is lehetne Asyncet használni... Vulcannal talán kiderül.[ Szerkesztve ]
-
Crytek
veterán
válasz electrodoki #20 üzenetére
Érdekes ja 567 ezer játékból 1ben jobb mint az AMD. Most mindenki elszégyellte magát rémületében.
Next PC Upgrade: 2022
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #85552128 #21 üzenetére
Az hogy NV szponzoralt jatekban a direkt hozza kiadott driverrel az NV gyorsabb az miert annyival erdekesebb? (mostanaban mar ugye betaval, meg megjelenes elott tesztelve, nehogy az AMD driver is megjojjon)
Olyankor mindig az megy hogy a ratyi AMD nem tud 0 (-1, -2, -5) day drivert irni. NV meg egy eve nem kepes bekapcsolni az Async-et a drivereben.
Minden eremnek ket oldala van.
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #23 üzenetére
Azok végleges játékok, nem fejlesztés alatt állnak és nem egy egész API teljesítményét alapozzuk rájuk...
Örvendetes, hogy az AMD-nek ilyen szarokra van ideje, a több hónapos bugok javítása meg várat magára. Ha ez lesz a DX12-es húzócím ami maximálisan kihasználja az AMD kártyákat akkor ugyanott vannak ahol voltak
"NV meg egy eve nem kepes bekapcsolni az Async-et a drivereben."
Az AMD meg legalább annyi ideje papol róla, hogy az övék bizony async über kártya lesz ("Up to 46% faster" - ugye...) és ők is csak a legutóbbi hotfixben kapcsolták be. Egy másik DX12-es feature (directflip) meg még abban sem működik.
Szóval nem állnak sokkal jobban Addig meg minek az async a public driverben amíg egy játék sem használja ?[ Szerkesztve ]
-
mlinus
őstag
válasz Malibutomi #23 üzenetére
nekem eddig nem hiányzott as async compute, de mondjuk ha amd-m lenne 1-2 játéknál lehet vertem volna az asztalt
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #85552128 #24 üzenetére
Tovabbra sem erdekel milyen a jatek, az erdekel, hogy a DX12 funkciok hogy mukodnek benne.
Orulok hogy eljutottunk addig, hogy egyik oldal sem jobb a masiknal. Mostmar csak arrol kellene leszokni, hogy ha az AMD-nel nem okes valami akkor szar, ha az NV-nel, akkor jooaz ugy, meg majd meglesz.
Orulok hogy NV oldalon minden popec driveresen, de mikor ilyen topicokat latok, akkor azert nehez hinni benne: [link]Addig meg minek az async a public driverben amíg egy játék sem használja ?
Mondjuk hogy megmutassak milyen popec az async tamogatas a maxwellben. De helyette csak csend van.
Biztos a Pascal chipek mellett van a szekrenyben az async driver a kulcsot meg elhagytak[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #26 üzenetére
Úgy, hogy egy 8 magos FX ugyanarra képes még mindig mint egy i3 [link]. A CPU overhead megszűnése és a több mag kihasználása lett volna a legnagyobb előrelépés amit a DX12 hozhat és pont itt bukik el a #1 DX12-es
játéktesztprogram. Szóval vagy valami nem okés még mindig a CPU kihasználtsággal vagy lehet tényleg a proci csak ennyire képes.Nem is állította senki, hogy sokkal jobbak lennének, de AMD oldalon mindig több a szívás, a szoftveres support össze sem hasonlítható a két gyártónál és ezen egy béta benchmark (nem)támogatása nem fog változtatni egész egyszerűen azért mert pár napig még hallunk róla utána ugyanolyan lényegtelen lesz mint tavaly szeptembertől (első benchmarkok ugye...) - mostanáig...
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #24 üzenetére
Tisztázzuk már ezt, hiszen benne van a cikkben. A DX12 alatt nem a meghajtó aktiválja a több parancslistát, hanem a DXKG. Ha valaki azt mondja, hogy a driver miatt nem aktív a több parancslista, akkor hazudik, ugyanis a DX12 az nem Vulkan API, itt nem a driver mondja meg a tutit, hanem a Microsoftnak egy OS-sel érkező és települő modulja. A driver maximum azt döntheti el, hogy a compute parancslistából melyik compute motorba menjen a futószalag, ha több ilyen van. Az AMD is maximum csak ezen változtathatott.
Az AMD DWM-et implementált a DirectFlip helyett, mert utóbbi már elavult. Az NV még erre épített, mert a DWM-mel nem kompatibilis az FCAT, így teljes hülyeséget mutat. [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Televan74
nagyúr
A 980Ti tulajdonosoknak nem is érdekük a DX12 -re való váltás.Ők jól ellennének a DX11+Genyworks kombinációval. Csak a fejlesztők rájöttek,hogy ez hosszú távon nem járható út ,kell nekik a low level api.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
SpongyaBob
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A cikk elég jól leírja. A DWM-et a Microsoft azért vezette be, mert a DirectFlip elavult. Többet fogyaszt és kevésbé hatékony, így kapott egy újabb felületet. Ez kapott pár új előírást bizonyos dolgok implementálására és ezzel az FCAT már nem kompatibilis. Ennyi. Az AMD a Microsoft előírását követi, míg az NVIDIA a régi rendszert használja, hogy kompatibilis maradjon az FCAT-tal.
A DWM előnye, hogy csökkenti a fogyasztást és csökkenti a képtörés mértékét szinkron nélkül a DirectFliphez képest. Hátránya viszont, hogy nehezebben profilozható az alkalmazás, de ez csak a fejlesztőknek probléma.Mindegy, hogy melyiket támogatja a gyártó, az egyetlen tényező, amit a DirectFlip hiánya okoz, hogy használhatatlanná teszi az FCAT-ot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #33 üzenetére
Igen, de elég sok átalakítást igényel. Szóval az NV hajlandósága kell hozzá, hogy használható maradjon az alkalmazás. Nagyobb esély van arra, hogy az AMD beépíti a DirectFlip-et is a driverbe, hogy azon keresztül monitorozható maradjon a rendszer. Szerintem az NV a DWM-et még nem akarja támogatni, mert nagyon durván bele kell nyúlni a meghajtóba. Az AMD is a novemberi váltásnál hozta be a DWM-et, amikor megjött a Radeon Software.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
"Az AMD is a novemberi váltásnál hozta be a DWM-et, amikor megjött a Radeon Software."
Szinte gondoltam már akkor amikor írtad, hogy csökkenti a fogyasztást...
Akkor ez az a "funkció" ami miatt "csökken a fogyasztás" úgy, hogy a GPU-nak egyszerűen eszébe sincs felkapcsolni magasabb órajelre és akadozik több játék is - aka Crimson downclocking bug [link] [link] [link]Ez igazából lehet, hogy fejlett lesz majd egyszer ha kiforr, de azóta jó néhány játék használhatatlan miatta. Ja és ez is november óta létező bug, több tucat report ment az AMD driver teamnek
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
már írta az amd, hogy visszateszik a directflipet.
@Szaby59: nagyon lelkesen próbálsz vélt vagy valós összefüggéseket találni, de korreláció nem implikál kauzalitást.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#85552128
törölt tag
Nem próbálok semmilyen összefüggést találni, tény, hogy a Crimson óta létezik ez a bug, most már azt is tudjuk mi a konkrét oka.
De ha már annyira fejlettnek tituláljuk akkor nem árt tisztában lenni nem minden arany ami fénylik, az "ócska" directflippel ilyen probléma nem volt és kompatibilis marad az FCAT-tal is, ami talán a leglényegesebb teljesítménymérő eszköz. Lehet az nVidia nem véletlenül nem lépte meg egyelőre a váltást, az AMD-nek sem kellett volna, bár szerintem ezt sem tesztelték kiadás előtt.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #37 üzenetére
Semmi köze ezeknek egymáshoz. A DWM egyszerűen csak egy előrelépés, hogy kevesebb legyen képtörés szinkron nélkül, illetve a kép ne menjen át "ötszázmilliárd" szoftverrétegen, mire eljut a kijelzőre, ami miatt természetesen csökkenni fog a fogyasztás. A DirectFlip már egy agyondoppingolt rendszer, amiben már nincs fejlődési lehetőség, így ideje volt a tiszta lapnak. Erre a legjobb alkalom a Windows 10 volt. Azt meg a Microsoft nem nézte, hogy ezzel nem lesz kompatibilis az FCAT. Írja át az NV, ha kompatibilissé akarja tenni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Z_A_P
addikt
Nagyobb esély van arra, hogy az AMD beépíti a DirectFlip-et is a driverbe
Ennek lesz valamilyen negativ hatasa, vagy szimplan ha nem hasznaljak, semmi?
Ha en lennek AMD helyeben nem tennem amugy be, elore kell haladni, nem hatrafele a multba. Gondot nem okoz ha nincs, egy nvidia tesztprogi igy jart, c'est la vie.OK
-
#85552128
törölt tag
Te írtad, hogy csökkenti a fogyasztást, fura, hogy a Crimsonnal lett bevezetve ez is meg a "Improved power optimizations for video, gaming and FRTC enabled gaming environments (AMD Radeon™ R7 360, AMD Radeon™ R9 380, AMD Radeon™ R9 390 series and AMD Radeon™ Fury series)."
És pont ezzel együtt jött ez a bug is ami pont azt csinálja, hogy throthlingolja a GPU-t ezzel csökkentve a fogyasztást.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem lesz. A DWM és a DirectFlip megvan egymás mellett úgy is, hogy a DirectFlipet a meghajtó csak az FCAT-hoz használja.
(#40) Szaby59: A kettőnek nincs köze egymáshoz, mert a DWM a CPU oldaláról csökkenti a fogyasztást nem a GPU oldaláról. Egyszerűen amiatt, hogy kivág egy irtó vastag és totál fölösleges szoftverréteget a rendszerből, amit az elmúlt években hizlalt az ipar mára használhatatlanná. Természetesen ez csökkenti a proci munkáját, illetve csökkenti a késleltetést.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz #85552128 #37 üzenetére
a cikkből nekem úgy tűnik, ez a wdm csak a windows 10es driverekben van benne. úgy emlékszem, hogy win7 alatt is jelentkezik ez a probléma, igaz?
apropó, ez most akkor dwm, vagy wdm? a linkelt cikkben mindkettőt használják.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#85552128
törölt tag
Nem ír semmit,hogy milyen driverekben lenne benne, bár attól még lehet emiatt úgy konfigurálva a driver... A DWM aka Desktop Window Manager ami Vistától kezdve minden OS-ben benne van. Downclockingról nem tudom, W10-en biztos hogy van.
Ha nem is attól van akkor is n+1 bug amit fontosabb lenne 4 hónap után javítani mint ez az az "async hype".[ Szerkesztve ]
-
4264adam
veterán
Mikor lesz valóságtartalma ezeknek a cikkeknek? Mármint kézzel fogható, megdönthetelen tények és AAA címekkel bemutatva?
-
4264adam
veterán
válasz Malibutomi #49 üzenetére
Pontosan!
-
egyedülülő
őstag
Eszméletlen, hogy mekkora haterkedés megy ezen a fórumon is. Mindenben keresik a zöld tulajok a kapaszkodót, hogy a pirosakat savazhassák, mindegy mi van épp az adott cikkben. A lényeg, hogy lehessen piszkálni a másikat. Viszont úgy látom sokszor max magukat teszik nevetségessé ezzel a hozzáállással sokan. Gyanítom fordított helyzetben is ez lenne persze.
"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
-
Raysen623
addikt
-
titán
Nemrég volt valai ígéret egy heterogén multigpu tesztről. Vagy elkerülte a figyelmemet? Esetleg rosszul emlékszem?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
piero86
aktív tag
válasz egyedülülő #51 üzenetére
Teljesen egyetértek...
-
kpal
veterán
Szaftos cikk
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
#85552128
törölt tag
Mert mi köze van a Batmannek a driver bugokhoz ? De amúgy ja már rég játszható, jobban fut mint az AOTS és még jobban is néz ki. Játékélmény szempontjából meg a bokájáig nem ér fel a Batmannek.
(#60) Rubbi: Ne ferdíts, ronda ÉS szar az optimalizálása ez utóbbi volt a probléma a grafika csak ráadásként került szóba.
"Az elmúlt héten volt teszt róla egy AAA stratégiával. "
Az AAA stratégia nem itt kezdődik (C&C, Starcraft, Supcom az a szint amit meg kell ütnie), attól, hogy van egy motor meg egy API ami sok kis egységet megenged még nem lesz jó játék. Vagy te hány cikket láttál a játékról ami nem a benchmark módjával kapcsolatos ? Mert fél éve ezzel a benchmarkkal meg async hypepal próbálják befuttatni a játékot. Bár a sztori módra kíváncsi vagyok, ha ott sikerül valamit virítani lehet megváltozik a véleményem.
[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
Nem szabadott volna Direct X 12 minősítést kapni olyan kártyáknak amik nem tudják aszinkron compute-t
mert az a vásárlói felek megtévesztése.
Akkora pert lehetne a nyakukba akasztani ami dollár miliókat jelentene... -
kikikirly
senior tag
Erkölcsi értelemben szerintem is becsapta a vásárlókat.Jogilag viszont nem perelhetőek,nincs semmilyen kötelezően betartandó leírásban meghatározva, hogy milyenek kell lennie egy DX12. ready kártyának.Lefut rajta a kód azt csá.
[ Szerkesztve ]
-
schwartz
addikt
válasz #85552128 #62 üzenetére
Talan ha ugy kerded, hogy mi koze van a driver bugoknak a Batmanhez akkor ra tudom vagni, hogy kizart dolog mert nemtudom, az teljesseggel kizart,, kerem kaccsojja ki... de igy, hogy ok-okozati szinten zavart kevertel az erobe azt kell gondoljam, hogy semmi,. Es igazad van, mert az a bazi nagy zold logo meg a TWIMTBP tokeletes garancia a minosegre, a betonstabil driverekre (az, hogy win10 alatt percenkent fagy ahhoz a drivernek semmi koze, a Microsoft tanuljon meg operacios rendszert irni az NVidia drivereihez. Ennyi. )
If he dies, he dies.
-
#85552128
törölt tag
"TWIMTBP tokeletes garancia a minosegre"
Ki mondta, hogy az lenne ? Ellenben a Hitman a legújabb példa, hogy Gameworks nélkül is lehet ronda és optimalizálatlan játékot készíteni - és minő véletlen az adott játék pont egy AMD cím lesz. Ha a másik gyártóval szerződtek volna, már rég menne a "fúj gameworks", "mesterségesen növelik a gépigényt" meg stb.
"win10 alatt percenkent fagy"
Lol, megint ez az urban legend. Egy ilyen driver volt, ismétlem - 1 db amivel gond volt W10-en. A többségnek hónapok óta nincs semmi ilyen problémája és nyugodtan használják a W10-et.
Ezzel szemben az AMD-nél olyan apróságok voltak/vannak mint a Memory leakes 15.9 amivel egy ablakot nem tudtál átméretezni mert pilanatok alatt telerakott akár 4-8 GB VRAM-ot is, a kártyagrillező Crimson ami a te hibád, mert nem olvastad el az eulát, a 8 hónapja csíkozó flagship kártyák, meg a 4 hónapja throtlingoló forradalmi driver, amire az AMD-nek 2+ hónapja az volt az utolsó válasza, hogy válts át egy fél évvel korábbi driverre: [link]
És ebben a játékok támogatása, meg a kisebb hibák nincsenek benne azokat már "megszoktuk". Szóval ja, driver support terén az nV évekkel előrébb jár akármennyire is nem tetszik ez az AMD tulajoknak...[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
válasz #45185024 #64 üzenetére
Melyik kártyára gondolsz?
AMD tudja, NV tudja. Nincs itt megtévesztve senki.Aki meg MOST a DX12 miatt vesz új kártyát, az magát csapja be, hiszen gyakorlatilag semmi nincs még dx12-re. Van egy no comment játék, meg egy early access. Ennyi. Még futtatható techdemo sincs.
(meg ugye x generációra visszamenőleg a dx11 kártyák tudják a dx12-t, tehát ez sem indokolja a váltást.)Térjünk vissza a kérdésre kb. fél év múlva. Addigra talán kijön a beígért játékok és patchek egy része, lesz új nv kártya is elvileg, kicsit árnyaltabb lesz a kép.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Akula
nagyúr
Kell az ösztönzés, főleg az Nvidiának, mert különben kispórolja az anyagot.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #85552128 #68 üzenetére
Te is tudod szaby hogy ugyanennyi hibat fel lehet sorolni az NV oldalon is az utobbi egy evben, ugyanigy regesreg nem javitott hibakkal. Nem csak egy hibas driveruk volt mostanaban. Kar ezen lovagolni.
Csak nezd meg a korabbi hozzaszolasomban linkeltem egy topicot milyen elegedett mindenki. -
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #71 üzenetére
Sorolj fel kérlek ugyanilyen szintű mindenkit/nagyon sokakat érintő hibákat mint ezek. Egyéni problémák mindenhol lehetnek, de ezek nem azok, szándékosan nem olyanokat vagy egy egy játékhoz kapcsolódót említettem (ezeket már számon sem tudom tartani...), hanem alap dolgokat...
Hónapok óta 3rd party szoftver kell ahhoz, hogy ne csíkozzon a 200 ezres kártya illetve normális órajelen és teljesítménnyel működjön játék közben. Ilyen hibát nV-nél nem találsz, lehet azért mert nem noname játékokra pazarolják az erőforrásaikat amit amúgy sokkal inkább megtehetnének mint az AMD.
Nem véletlenül áll úgy a két cég ahogy, az AMD az ilyenek meg az állandó ígérgetések miatt vesztette el a vásárlók bizalmát.[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
válasz #85552128 #72 üzenetére
Én mondok egyet Szaby itt a The division egyértelmuen Nvidia cim
mennyivel gyorsabb két Titán X-es SLI egy szem Furytol
4 FPS esetleg 5
játékok milyenségéért nem felelosok a gyártok ha a csikozodásnak az az oka hogy az alaplap gyártok nem tartanak be szabványokat akkor azért sem az AMD a felelos ezek a cégek CSAK kártyát gyártanak[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #45185024 #74 üzenetére
Te már láttál végleges Division benchmarkot ? De nem is tudom, hogy az általános stabilitási dolgokhoz hogy is jött most ide egyetlen (béta) játék meg 4 FPS...
"az alaplap gyártok nem tartanak be szabványokat"
Hagyj már ezzel a hülyeséggel, mert ez nem több. Ki volt fejtve az erre megfelelő topikokban, hogy ez is meg a kábeles dolog is nem több mint az n+1 nevetséges indok ami nem volt alátámasztva, csak tudjuk ki híreszteli. Azóta meg az AMD félhivatalos válasza alapján is kiderült, hogy semmi köze hozzá, sőt minő véletlen épp a GPU vezérlésével van valami...
Legalább 50 fajta alaplap (már amiről tudunk), köztük csúcskategóriás AMD, Intel lapokról van szó, ha minden mással nincs ilyen akkor nem az alaplapokkal van probléma.[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
válasz #45185024 #74 üzenetére
Az egész elmélettel az a gond,hogy ha az alaplap gyártók nem tartanák be a szabványt akkor csíkozna a Titan X is meg s 960,970 is.Mivel mégsem teszi igy ez továbbra is urban legend nem több.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
Új hozzászólás Aktív témák
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- Sziasztok! Eladó az alábbi videokártya, nagyobbra váltás miatt: - Zotac márka - nVidia GeForce RTX
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK