Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz #32839680 #38 üzenetére

    Az első jogos, de azért látni kell hogy azok sincsenek még sehol az igazi pc vagy konzol grafikához (pedzegetik hogy a legújabb telefonok már xbox 360 grafikát tudnak, de hát látható hogy mekkora még a táv). Ugyanakkor ott más is zajlott le mint konzoloknál. Adva volt egy platform, ami hardveresen ÉS szoftveresen is egyszerre tudott nőni, egymást húzták. Ez a konzolnál csak szoftveres, hisz a hardver fix. Csak ha telefonon elfogy a hardver, akkor vesznek másikat, konzolon nem ez a helyzet. Nem is fejlődött volna ennyit, ha 6-8 évvel ezelőtti szinten (de akár 5-6 is) megragad a hardver. Szóval a felvetés jogos, de a hatás szerintem nem vonatkoztatható át, mivel nem a meglévőt használják ki egyre jobban és jobban, hanem simán csak jönnek az egyre erősebb eszközök, és most már apple oldalról egy low level api.

    A második résznél pedig igen, eleinte máshogy programozták a ps3-at, és biztosan itt is máshogy fogják a ps4-et majd sok év múlva, mint most. De ott is már csak kínlódás volt az utolsó 1-2 év, hogy ki tudjanak még valamit préselni belőle, vagy hogy lehetne még máshogy csinálni a dolgokat, hogy valahogy, kompromisszumokkal működjön. Egy fejlődő hardveres platformon viszont még a kompromisszumok is olyanok voltak, hogy lett amilyen lett, majd elfut, és még ilyen körülmények között is felülmúlta a konzolokét.

    A felsorolt motorok pedig ha jól tudom már egyikük sem támogat old-gen konzolt. Minden bizonnyal nincs még kihasználva a közös címtér mint ahogy ki lehetne, sőt még az eszközeik sem feltétlen vannak meg hozzá teljesen, de nem hiszem el (mármint nem átvitt értelemben, tényleg nem hiszem el, amíg az ellentétét nem bizonyítják), hogy olyan sokszoros lenne a fejlődés, amit a pc ne tudna majd követni (pláne hogy APU van ám pc-n is, no meg az nvidia sem olyan kis szegénylegény, hogy ne találjanak mellette valamit ki). Lásd a portolhatatlan ignite engine és animációja, ami azért portolható lett, és igaz hogy csak minden második frame-en számol animációs lépést, de megy is 120-200 fps-sel. Szóval pc-n így is lefut 60-100-szor az animációs számítás, és még közeli képeken sem lockolnak 30 fps-re, hanem megy 60-80-on legalább.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák