Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    A Fujitsu szerintem az ismeretlenségig süllyedt a legtöbb szegmensben. Úgy rémlik, hogy a szerverek és komolyabb munkaállomások és méregdrága ipari notebookok szegmensében mozogtak. A Lenovo meg szinte csak a többi szegmensben mozog, vagyis kiegészíthetik egymást. Náluk van komolyabb consumer piac, üzleti és prémium notebookok.

    Amúgy kíváncsi lennék, hogy jelenleg a home és gamer szegmensben az EU-ban és az USA-ban hogy alakul a "márkás" készen kapott asztali PC-k aránya a DIY szegmenshez képest. Arra tippelek, hogy mivel erősen csökkent a desktop szegmens, otthon feljövőben vannak a DIY PC-k....de az USA-ban továbbra is sokan vehetnek DELL, HP és hasonló asztali PC-ket.

    Fura dolog, hogy nálunk szinte csak DIY van, maximum nem mindet otthon rakják össze, hanem a boltban. A márkás desktop PC-k száma erősen a nullához tendálhat az otthonokban. Amik lehetnek azok is munkahelyről megvett PC-k, vagy import second hand elavult gépek.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák