- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korrektor
Hát a cím alapján inkább nőkre gondoltam volna, mint motorokra...
-
Somatom
veterán
Vezettem mindegyiket (beleértve a tányérüléses, katonai ETZ -t is). Sztem ne erőltesd az 50ccm -et. A DT50 nagyságrendekkel jobb, mint bármelyik Simson (van Simson Endurom és vezettem DT50 -et is), de, ahogy a mondás tartja, a köbcentit semmi sem pótolja. Egy 250 -essel már el lehet indulni erre-arra. Van itthon MZ klub, velük is lehet túrázgatni. Nemrég volt itt, a logouton egy túrabeszámoló.
Volt 150 -es Trophy -m, postás csúzlim, négygangosom, peregyesem, 150 -es és 250 -es ETZ -m. A 250 -esnek van pár típushibája.
Eredetileg az egy négygangos blokk, amibe utólag belemókoltak egy ötödiket. A harmadik fogaskereke oldalkörmökkel kapaszkodik a mellette levő fogaskerék hornyaiba. A körmök széle megkopik és onnantól elkezdi dobálni a harmadikat.
A lánc alulméretezett a teljesítményhez, könnyen szakad.
Eredetileg bölcsővázas a konstrukció, később alakították át nyeregvázasra. A hátsó blokktartókat el tudja csavarni a blokk. Ha felülről megnézel egy 250 -es ETZ -t, akkor láthatod, hogy szinte mindegyikben ferdén áll a blokk. Ez persze nyírja a láncot is.
Gyenge a lengővilla és műanyag a perselyezése. Még az oldalsztender is elcsavarja egy idő után.
Szvsz. az a legjobb, ha az ember visszatér a kályhához. A 250 -es Trophy még bölcsővázas volt. Csak nagyon bután néz ki, meg az az early villa sem egy jó konstrukció. Jó lenne bölcsővázas, teleszkópvillás. Nos, ez volt az MZ ETS250.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
TheLázs
csendes tag
Hát, már van egy kiszemelt pálya. Az ötvenest csak azért erőltetem, mert Budapesten éldegélek és tanulok, ahhoz, hogy itthon álljon nem nagyon érdemes egy komolyabb motor adóval, magasabb biztosítással, műszaki vizsgakötelezettséggel.
Ha megvan a moci, illetve halad a schwalbe felújítás, akkor mindenképpen jönnek az új posztok.
"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István