- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Epson nyomtatók
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG Ally
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korrektor
Hát a cím alapján inkább nőkre gondoltam volna, mint motorokra...
-
Somatom
veterán
Vezettem mindegyiket (beleértve a tányérüléses, katonai ETZ -t is). Sztem ne erőltesd az 50ccm -et. A DT50 nagyságrendekkel jobb, mint bármelyik Simson (van Simson Endurom és vezettem DT50 -et is), de, ahogy a mondás tartja, a köbcentit semmi sem pótolja. Egy 250 -essel már el lehet indulni erre-arra. Van itthon MZ klub, velük is lehet túrázgatni. Nemrég volt itt, a logouton egy túrabeszámoló.
Volt 150 -es Trophy -m, postás csúzlim, négygangosom, peregyesem, 150 -es és 250 -es ETZ -m. A 250 -esnek van pár típushibája.
Eredetileg az egy négygangos blokk, amibe utólag belemókoltak egy ötödiket. A harmadik fogaskereke oldalkörmökkel kapaszkodik a mellette levő fogaskerék hornyaiba. A körmök széle megkopik és onnantól elkezdi dobálni a harmadikat.
A lánc alulméretezett a teljesítményhez, könnyen szakad.
Eredetileg bölcsővázas a konstrukció, később alakították át nyeregvázasra. A hátsó blokktartókat el tudja csavarni a blokk. Ha felülről megnézel egy 250 -es ETZ -t, akkor láthatod, hogy szinte mindegyikben ferdén áll a blokk. Ez persze nyírja a láncot is.
Gyenge a lengővilla és műanyag a perselyezése. Még az oldalsztender is elcsavarja egy idő után.
Szvsz. az a legjobb, ha az ember visszatér a kályhához. A 250 -es Trophy még bölcsővázas volt. Csak nagyon bután néz ki, meg az az early villa sem egy jó konstrukció. Jó lenne bölcsővázas, teleszkópvillás. Nos, ez volt az MZ ETS250.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
TheLázs
csendes tag
Hát, már van egy kiszemelt pálya. Az ötvenest csak azért erőltetem, mert Budapesten éldegélek és tanulok, ahhoz, hogy itthon álljon nem nagyon érdemes egy komolyabb motor adóval, magasabb biztosítással, műszaki vizsgakötelezettséggel.
Ha megvan a moci, illetve halad a schwalbe felújítás, akkor mindenképpen jönnek az új posztok.
"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István