- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dɨngodilɇ
csendes tag
Az Until Dawn-nak volt borzalmas az irányítása, nem ezeknek ha már megszépültek az emlékek. A Man of Medan sokkal hosszabbak tűnt nekem, azt nem tudtuk kijátszani haverral egy este alatt mint ezt, szerintem sztorivezetésben is jobb volt a MoM, jobban elszeparálhatóak a főbb állomások (búvárkodás, kalózok, vihar, szellemhajó)... Itt meg busz+ köd, kocsma, raktár, kisbolt, iskola, olyan full céltalan, csak menjünk tovább, mert nyomozzunk ha már el nem mehetünk. Azzal nincs bajom ha vmi történik és elviszik a karaktereket A-ból B-be, de ez as köd teleport köd teleport már a könyökömön jött ki a végére.