- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rossi
addikt
Mi a reteknek külön váltó, amikor ott vannak a kormányon a szekvenicálisnak a fülei. Kár hogy a cipős kép nincs elfordítva 90fokkal, kíváncsi lennék kényelmesen lehet e nyomkodni a kuplungot a fék lenyomásanélkül...
Soha nem próbáltam még kormánnyal játszani..."Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Csepy
senior tag
Abban a pillanatban, amikor visszakapom a 6 gombot a kormányra (á la momo) és a botváltó is visszakerül (a konzolt magyarul elfelejtik) és a kormánykerék nem egy T*sco gazdaságos baromfivirsli vastagságával büszkélkedhet (momo-t 100000x jobb fogni, mert egy vastag versenykormány), rohanok és veszek egy példányt a javított verzióból...
Addig ezzel nem lehet játszani, hiába aprecizitás, pályaversenyre alkalmatlan. Kár érte.
Regards: CsepyRegards: Csepy
-
Patrick
addikt
Kamionszimulátorhoz tökéletes Forma1-re meg szintén
Muszály szereznem egy ilyet otthonra„Aki barátot talál, kincset talál."
-
BITBOYS
addikt
A momonak egy előnye van, mégpedig az, hogy vastagabb a kormány. De van akinél ez sem tartozik az előnyök közé. Jól sikerült darab a G25, max a váltót kell megszokni és vigyázni rá.
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
Shadows
senior tag
ez csak a városi sutyóknak valo falun 10k-ból trabit 40k-ból műszakis kocsit veszel vágsz bele benzint 10k-é és olyan élményt kapsz amit egy élletre nem feljtesz el.
én a trabis borulásom sose feledem de zsír volt a dombon 50-el havon lefelé meg fel isCsak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet
-
bolondember
MODERÁTOR
hát, ahogy elnézem, az én kis 49es talpacskáimmal meggyűlne a bajom a pedálok esetében.. Nem lehet rossz, kipróbálnám!
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
macilaci78
nagyúr
Elképzelhető olyan autó, melyben van manuális botváltó? Elképzelhető, hogy ilyen van szimulátorban is? És van olyan elvetemült, aki ilyennel akar játszani és megköveteli az élethűséget? Na, ezért van külön váltó is.
46-os lában van, kétlem, hogy kényelmesek lennének nekem a pedálok.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Shadows
senior tag
válasz macilaci78 #9 üzenetére
46-os láb és kispolák
Csak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet
-
Jim Tonic
nagyúr
Nem értem, miért drága ezért 60e forint. Ilyen termék -szerintem- drágábban is ajánlott minősítést érdemel.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
macilaci78
nagyúr
A legtutibb: 46-os láb, 196cm, 120kg és KisPolszki! Egy élmény!
Ahogy elnézem, meg fogom játszani előbb-utóbb egy kézreálló szimulátor építését, valami bontott autóülés biztonsági övvel, jobbra lent a váltó, pedálok, kormány, nagy moncsi, bal kézre egy deszka kikönyökölni, bal oldalt valami könyöktartó, benzinszagú füstölő, egy kis USB-s ventilátos menetszélnek...
Jim Tonic: Ha már ennyire precíz a kicsike, esetleg asszonypajtások otthoni előképzésére is használható lehet jogsiszerzés céljából megelőzendő a rendőri brutalitást és a személyi, illetve vagyoni károkat.
És létezik a való életben is kormány több gombbal, digitális kijelzővel, stb, Schumacher fedélzeti kamerájából is jól látszik de az más árkategória és szvsz hülyeség. Mit is akarnánk kormányról vezérelni? A szimulátorprogi hifijét és vox-át? Igen, kell az!
Megsúgom, én sem játszottam még kormánnyal, sajnos, de gyakorló autóvezető vagyok és szeretem az autószimulátorokat is, tudom, mit várnék el egy kormánytól, és a leírtak alapján a nagyobb pedáltér és esetleg a hosszabb váltóút az, ami hiányozna, illetve régen rossz az a fék, ha a pedálját tövig lehet nyomni.
[Szerkesztve]Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Jim Tonic
nagyúr
Az a baj, hogy az életben nem létezik kormány 6 gombbal. Ez egy valódi szett, a Momoé meg sem közelíti a valóságot...
A konzol egy fantasztikus dolog, mivel az életben is így néz ki sok autóban, szóval nem értem az gatást...Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz macilaci78 #9 üzenetére
Úgysem érti. Nem is játszott még ilyennel, de ő jobban tudja...
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Shadows
senior tag
ennyi pézé hamuratót tehettek volna a váltó alá majd jelzem nekik a hiányusságukat
Csak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet
-
arty
veterán
ha majd eltelik a megjelenés utáni első év, kiderül milyen a kormány.
a momok is majd mind gázpedálhibásak lettek 1-2 év után, joesetben még a gari alatt, ezzel is jött már elő gond (válto)
vennék, ha nem momo-m lenne, rossz gázpedállal"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Eagl3
veterán
Amikor először megláttam valóságban, megtapogattam a kormányt, csalódtam benne, egyáltalán nem tükrözik ezek a képek a valóságot . A váltó nagyon kicsi és gagyi beütése van szerintem. A pedálok nagyon tetszettek, a kormány túl vékony (lehet, h. momo miatt éreztem vékonynak.)
Ha nem lenne momo-m biztos ez lenne a következő beruházásom, nagyon strapabírónak, masszívnak tűnik a váltót leszámítva. MOMO-m már nyekereg... ezzel valószínű nem lesznek ilyen problémák.
[Szerkesztve] -
DeepDish
őstag
Tetszik a cipos kep a pedalon
Mellesleg ,ha joltom vhol mar moddoltak is es lecsereltek a kormanyt masikra,mivel lyuktavolsag tan ugyanakkora ,mint a momo kormanyokon!!
Szerintem 95%-os ez a kormany magyarul tokeletes!! -
Hat gomb: persze, majd ha bejönnek az utcai autószimulátorok, akkor kelleni fog a hat gomb a tempomat meg a hangerő/léptető/rádióállomáskereső funkciókhoz
Volt alkalmam élőben is megtapogatni, használtam más kormányokat (tk MOMO-t), ég és föld. Brutálisan össze van rakva, nagyon masszív darab.
Az ugye mindenkinek megvan, hogy a MOMO azért hallgat erre a névre, mert versenykormány tervezőkkel csináltatták meg (mármint a kormánykereket)? Ez viszont túltesz rajta, nem csak maga a kormánykerék, hanem szinte minden része masszív, szinte autóba való. Ha lenne keret, már be is figyelt volna.42
-
Tibro5
senior tag
húúú de elfogadnék egy ilyet
-
lakisoft
veterán
ez igen ... húúú teljesen a hatása alá kerültem ...
üdv, lakisoft -
lakisoft
veterán
Lehet már valahol kapni?
üdv, lakisoft -
lakisoft
veterán
válasz Adrian Mole #22 üzenetére
hát igen - mindig a kerettel van a gond nem?
üdv, lakisoft -
knifemaster
tag
Tesztkérdés:Melyek azok a játékok,amik támogatják a kuplung funkcióját,meg a botváltót?
Bár engem nem érdekel a vezetés IRL,azért egy ilyet elviselnék
Anno játéktermi szimulátorban találkoztam ilyennel 6 sebesség 3 pedál.Jó voltAz élet olyan mint a sakk,csak itt több a paraszt..
-
Tomi84
aktív tag
válasz knifemaster #28 üzenetére
A cikkben benne van, olvasd el.
Monnyuk kihagyták az én személyes kedvencemet a TOCA race driver 3-mat. Az is támogatja, meg ha jól emléxem akkor a TOCA 2-től a sorozat összes tagja.
Nekem nagyon tetszik ez a kormány, csakhát az ára...
Most egy thrusthmaster FF kormányom van, azt viszont csak ajánlani tudom bárkinek, szerintem nagyon jó kis darab. -
Shadows
senior tag
válasz knifemaster #28 üzenetére
ha minden igaz asszema colin mcrae rally 06 meg talán a ricsárd bönsz rally vagy az xpand rally asszem ezek
Csak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet
-
u.d.
tag
Ez a g25 hihetetlen király cucc !! De ezért az árért nem igen veszik meg sokan , pl én se !!
Ha lenne rá zsozsó akkor se erre költeném , nem vagyok én hülye !! -
Stalker-2572
addikt
A G25 kormánya olyan, mintha egy kőkemény sportkocsiból tépték volna ki. Nekem is tetszik!
Rudi! Az asztal aljától mennyire lóg ki a lefogatás? Kihúzhatós billenytyűzetet nem zavarta?
Váltó ugye nem FF-es?All Black...
-
Wendel
csendes tag
válasz knifemaster #28 üzenetére
rFactor, GTR-GTR2, WTCC, GT Legends, LFS, F1 Challenge 99-02, Nascar
-
rudi
nagyúr
válasz Stalker-2572 #32 üzenetére
Van ez a kép [link]. Itt látható a tartókarom. A tömör fekete blokk a végéről levehető, csak vékonyabb asztallapokhoz kell. Laptól föggően 2-4 centit lóg ki. A kihúzható fiókos billentyűzeteket mi már nagyon-nagyon régen elfelejtettük, testületileg rühelljük őket, nem tudunk velük kapcsolatban nyilatkozni. A váltóról minden le van írva a cikkben. Ha nincs írva az FF-jéről, akkor értelemszerűen nem FF-es.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
#16741888
törölt tag
Hát szerintem emg sokkal nagyobb fun váltogatni, real feeling.
60k ért szerintem nem drága, egyrészről egy G sorozatos billentyűzet is 20körül van, pedig az csak egy panel meg műanyag szar, ezért ahhoz képest nem drága.
Meg ahhoz képest se hogy mennyibe kerül egy szimpla gyorshajtás elrendezése manapság. Akinek nincs ennyije ne vegye meg, ennyit tudnék mondani. Viszont ha lenne megfelelő gamma hozzá, akkor feszültséglevezetésének 100szor inkább ilyet vennék mint egy trabit. Pff még a feltételezést se értem, 80km/h feszültség? ne vicceljünk. -
Prego
senior tag
Egész délelőtt egy ilyen kormányt nyúztam, a hozzá mellékelt rFactoron. Őszintén szólva, a plusz pedál és a H váltó nem ér meg 60 ropit.
Egyik ismerősnek van, a hátramenet fokozat már 2 hónap után nem működik.
Ma feltettem az íróasztalra, de nyúzni nem mertem, mert majdnem lecsúszott. A hátsó fele ugyanis lóg a levegőben. De attól is féltem, hogy az asztal lapjával együtt marad a kezembe.
Várom a konkurrencia mit tud majd felhozni H váltó+kuplunk ügyben.
Addig is 25-30 ropit adnék ki a különlegességért.Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer
-
rudi
nagyúr
-
Jim Tonic
nagyúr
-
Dezike
tag
Ahhh... csorog a nyálam, bilibe lóg a kezem,de azért nagy duzzogva még kibirom valahogy a wingman formula force gp-mel.
"előző életemben sem hittem a lélekvándorlásban"
-
aDamker
aktív tag
Nekem tobb mint 2 eve van Momo Racingem, es valoszinu, hogy kormany teren ez is hasonlo (ha nem jobb) minosegu, lattam jo minosegu kepeket rola nagyfelbontasban.
A pedalt ertem miert terveztek at
A Racing-e egy *** volt. En is vittem vissza gariba, ahol kicsereltek, de ugyanolyan tragya lett kesobb. WD-40 neha segit, most per pill lekopogom jol muxik. A Momo Force (piros) pedalja allitolag jol sikerult, nem volt meg a Racing tipushibaja. A kuplung tenyleg csak elvezet(r)faktor lehet, mert sztem ugyis aki komolyan gondolja, a bajuszvaltot hasznalja.
Ami sztem problema lehet meg a hasznalojanak, az kb az lehet ami nekem is a Racing-el. A felfogatasa bizony nem minden asztaltipusra jo. 2 fajta felfuggesztese van. Az egyik a kormanyon is rajta levo 2 ''felulrol csavaros'' verzioja. Ezek az asztal szeletol 3-4 centire tapadnak, ami a kormany sulyat tekintve eleg karcsu. Valoban emberesen meg kell huzni, ha egy 3 oras Spa-i futamon nem akarjuk, hogy a kezunkben maradjon. Es en force-feedback nelkul hasznalom!
A masik rogzitesi modja a kormanynak (Racing) az olyan, mint amit a valto kepen is lathatunk. Ez az alulrol csavaros verzio. Ez joval beljebb fog mint a ''felulrol csavaros'' es erosebben le lehet vele fogatni a kormanyt. Nos igen, kerdezhetitek, akkor miert nem ezt hasznalom?
Ha olyan asztalod van, ami nem egy sik lap, hanem alul egy keresztrud fut vegig nem messze a szeletol (max 4 centi), akkor nem tudod a ''alulrol csavaros'' verzioval rogziteni, csak a ''felulrol csavaros'' verzioval. Ha a keresztrud vastag (itt eleg 2 centire gondolni), akkor mar nem fer oda az alulso csavar. Remelem ertheto miert problema ez.
A G25 kormanyara mar lathatoan fel se tettek az also csavart, vagy sporolas miatt, vagy mert a userek 80%-a ugyse tudja hasznalni.
Sokan panaszkodtak meg arra, hogy a valtoja elegge ''csattog''. Valoban felebredtek ra a szomszedok rudi? -
aeroxr
tag
Hi!
'' A G25 kormánya olyan, mintha egy kőkemény sportkocsiból tépték volna ki.''
Úgy gondolom szerencsésebb lett volna a pc-s kormányokhoz hasonlítani, valódi sportautó kormányához nincs sok köze.
GTR 2-ben olyan autók vannak amelyekben csak az elindulásnál kell a tengelykapcsolót használni a fokozatok között anélkül is lehet váltani, persze kérdés h a GTR-hez miért kellene h kulisszás váltó.Szerintem remek szimulátor ezt nem lehet hibaként említeni.
Aki valódi élményre vágyik 60ért vegyen 1 kispolát télen remek móka!The truth is out there.
-
Foxconn
csendes tag
Hy All!
Jók ezek a képek a tesztben. Alkalmam volt kipróbálni egy ilyet a melóhelyen, mert mi is árusítunk (nem mondom meg hol melózok, mert csak anyázás lenne ). Nem egy rossz darab, bár a MOMO fogása nekem jobban bejött. Ahogy itt többen írtátok is, a váltó valóban lehetne masszívabb, illetve nekem nem jött be, hogy külön van a kormánytól. Nincs vmi nagy kezem, ezért nem értem el az összes gombot miközben a kezem a váltón pihent, bár ez nem róható fel hibaként... A pedál tényleg baromi jó, illetve az is vicci, hogy a főnököm Pontiacjában levő kormányt gond nélkül ki lehetne cserélni az azonos juktávolság miatt. Egyből bele akartam vetni magam a driver telepítés után a játékba, de olyan baromi erős volt a Force, hogy majdnem lerántott a székről. Egy jó fél órás beállítás kellett ahoz, hogy tökéletesnek érezzem. Carbon alatt semmi értelem az egésznek, igaz Arcade game, de a Live for Speed-ben már megmutatta, hogy mit is akar nekünk eladni a Logi. Ennyi pénzért nekem egy kicsit drága (asszem nálunk 54körül van), de szívesen megnéznék egy 1.2-es verziót ebből a cuccból, egy pár apróságon tényleg finomítani kellene (ez persze csak az én véleményem, másik kolega kész volt tőle). Összeségében véve nem egy rossz cumó, feelenges egy Y kanyart megereszteni vele, de SZERINTEM nem az igazi... -
rudi
nagyúr
válasz Jim Tonic #43 üzenetére
Ez egy ilyen jó magyar szokás. Nem láttam, nem próbáltam, nem használtam huzamos ideig, nem próbáltam az elődjét, nem használtam az elődjét huzamos ideig, soha nem használtam még csak hasonlót sem, soha nem játszottam autós szimulátorral, de negatív véleményem az van... mind1, no, senkinek sem kötelező megvennie
Resistance Is Futile. You will be assimilated!