Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Bici #37 üzenetére

    Az csak egy félmegoldás (már ha megoldásnak tekinthető), mert a negatív irány illesztési problémákat eredményez a felületek találkozásánál. Ezért látsz a Heavenben és a StoneGiantben "pozitív" irányba változó felületet. :)

    A tesszellálás alapvető problémái oda vezethetőek vissza, hogy a Xenosos megoldásra épül a rendzser, és a Xenos tesszellálást nem erre tervezték, amire most használni akarják. A gondok nagy része elkerülhető azzal, hogy a tesszelláció kötelező, azaz a program el sem indul DX10-es GPU-n, de ez nyilván nem opció még a fejlesztők szemében. Egyelőre nincs mit tenni, mint a korlátokat lenyelni, és így fejleszteni a programot.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák