Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schwartz #31 üzenetére

    Maga a tesszellátor csak egy része a tranzisztorszámnak. A raster négyszer, míg a setup motor 16x van beépítve. Ez olyan cirka 500 millió tranyó tesszellátorral együtt persze.
    A GF100 csak tesszellálásban jó. A többiben átlagos, de például a 3D-s textúrázás nagyon nem megy neki. Persze szerintem ez az eljárás sem lesz komolyabban kihasználva. Bár ez számos helyen problémáktól mentesen alkalmazható, de ahol lényegi értelme is van az a fluid szimuláció. Máshol talán hasonló sebességet lehet elérni a 2D-s textúratömbökkel ... persze a memóriára ennek nyilván negatív hatása lesz.
    A DX11-ből szerintem reálisan alkalmazható a tesszellálás effektekre és karaktermodellekre (erre már láttunk példákat), továbbá az API-ból még a DirectCompute rész lesz komolyabban használva post process effektekhez.
    Valószínűleg az NV-nek nem a legjobb, hogy egy olyan gyártó esett ki, aki negyedéves rendelések jó részét képezte. Felőlem lehet mondani, hogy garázscég, de ennél a garázscégnél csak az EVGA rendelt több GPU-t.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák